2022-05-24, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Brukes slike skrivere også i noen fotobutikker?

Kanskje en tatovør , negledesigner, frisør eller makeupartist el.l. som liker å fotografere sine arbeider og skrive de ut? Hva om GM ikke var klar over de usynlige prikkene på arkene og at det finnes dokumenter både her og der som dermed kan spores til GM?

Citat:
GM er kanskje bosatt veldig langt unna Sv4 og utenfor Norges grenser. Lengre sør i Europa feks.

Så da mener du politiet bør etterforske alle tatovører, negledesignere, frisører og makeupartister i hele Sør-Europa da, eller hva?
Citera
2022-05-24, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce

Så da mener du politiet bør etterforske alle tatovører, negledesignere, frisører og makeupartister i hele Sør-Europa da, eller hva?
NEI. Her kobler du sammen to tilfeldige innlegg og prøver å lage en vittighet...
OG du redigerte bort det meste av innholdet i det innlegget som du svarte på.

Angående det innlegget om at GM kanskje bor utenfor Norges grenser men har bodd i Norge i mange år i løpet av livet, så finner nok politiet en måte å finne vedkommende på dersom det er slik. . Slapp nå av!
Senast redigerad av z-z-z 2022-05-24 kl. 18:06.
Citera
2022-05-24, 17:56
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Hvis TH er medskyldig, så er dette med lokalt selvsagt villeding, og GM befinner seg i et annet land enn Norge.

Var vel ikke før politiet endret hypotese at han foreslo dette.
Det var vel i en av epostene han og B*rlaug sendte til politiet.
Han ymtet om at folk i kretsen hans hadde hevnmotiver eller noe slikt.

Nei, den Tom, den Tom. Planen hans fungerte ikke så bra likevel.
Hovmod står for all og alt det der.
Citera
2022-05-24, 17:58
Medlem
Citat:
"BEVISEN AV LIVET VILL VÆRE BILDEN
AV ANNE-ELISABETH MED NORGE AVIS FRO SAMMEN DAG I MANGE VINKLE SO DU SER
IKKE PHOTOSHOP."
(Fra den første eposten fra motparten).

Jeg tenker at også dette er villeding. Jeg tenker at GM ønsket at politiet skulle tro at GM og AE befant seg sammen i Norge eller i nærheten av Norge (som feks i Sverige nært grensen til Norge), et sted der man kunne skaffe dagsferske norske aviser uten å reise så langt.

GM er kanskje bosatt veldig langt unna Sv4 og utenfor Norges grenser. Lengre sør i Europa feks. Han kan være født og oppvokst i Norge eller delvis oppvokst i Norge og i et annet land feks, og av den grunn beherske norsk språk godt, og/eller han kan ha levd mye av sitt voksne liv i Norge.

Velkommen etter, hele løsepengebrevet er villedning.
Citera
2022-05-24, 18:01
Medlem
Citat:
NEI. Her kobler du sammen to tilfeldige innlegg og prøver å lage en vittighet...

Du står med andre ord ikke for det du nettopp har skrevet. Kort holdbarhetsdato altså.
Citera
2022-05-24, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Du står med andre ord ikke for det du nettopp har skrevet. Kort holdbarhetsdato altså.
Jeg står for det jeg har skrevet. Jeg arbeider med flere ulike hypoteser og ulike detaljer og ulikt innhold innen de forskjellige hypotesene og også innen samme hypotese noen ganger.
Citera
2022-05-24, 18:10
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Velkommen etter, hele løsepengebrevet er villedning.

får inte vara för optimistisk å hennes vägnar, tvivlar mycket på att hon fattar något varken förr eller nu, inte lätt att vara kär i TH
Citera
2022-05-24, 18:17
Medlem
Citat:
Jeg står for det jeg har skrevet. Jeg arbeider med flere ulike hypoteser og ulike detaljer og ulikt innhold innen de forskjellige hypotesene og også innen samme hypotese noen ganger.

Høres som en fulltidsjobb.

Det er interessant å tenke hypoteser langs flere akser, men av visse grunner begrenser antall hypoteser seg betraktelig.

Savner at flere fra AEs bekjentskapskrets «står fram» i media. Men, prisen er vel høy å betale. No pun intended.
Citera
2022-05-24, 18:22
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mainacht
Høres som en fulltidsjobb.

Det er interessant å tenke hypoteser langs flere akser, men av visse grunner begrenser antall hypoteser seg betraktelig.

Savner at flere fra AEs bekjentskapskrets «står fram» i media. Men, prisen er vel høy å betale. No pun intended.

ja, om någon står upp och talar AEF:s sak så blir de trakasserade här, det visar historien...
men visst hade det varit bra om fler hade kommit fram med AEF:s historia också
Citera
2022-05-24, 18:25
Medlem
,
Senast redigerad av z-z-z 2022-05-24 kl. 18:35.
Citera
2022-05-24, 18:34
Medlem
Citat:
1) De trenger ikke å ha returnert. GM kan ha planlagt å drepe AE raskt selv om GM ønsket å innkassere løsepenger. Og GM kan ha planlagt og gjort klart et skjulested for AEs kropp, ganske nært Sv4.
2) Dette kan ha vært villeding + forsøk på å overbevise TH om at AE kom til å bli sluppet fri.
3) For å ta ned risiko. Det har hendt før at BO ble drept selv om familien betalte løsepengene.

Det viktige i budskapet mitt var oppfordringen jeg kom med.
Citera
2022-05-24, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Det viktige i budskapet mitt var oppfordringen jeg kom med.
Dette? "Nå må vi passe oss for å ikke havne helt ut på jordet her vi bedriver våre spekulasjoner. Humrer."
Takk
Tror du at GM planlegger flere kriminelle handlinger i nærmeste fremtid?
Føler han seg trygg på å ikke bli tatt, eller er han redd?

Hvis GM får demens, kan han plutselig begynne å snakke om ting som han ønsket at skulle være hemmelige

Politiet kunne kanskje være så heldige at de kunne oppklare noen uløste saker om de intervjuet demente?
Senast redigerad av z-z-z 2022-05-24 kl. 18:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in