2022-05-23, 22:17
Medlem
madeinflens avatar
Vem orkar?
Citera
2022-05-23, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madeinflen
Vem orkar?

Vilken av personerna i färger skulle du säga är otrogen mest ? Blå röd grön eller gul ?
Citera
2022-05-23, 22:35
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Sen är ju inte direkt lojalitet medelklassens största paradgren rent generellt. Finns mer nyliberaler där som skulle kunna sälja sin mamma bara priset var det rätta.

En skrynklig 50-lapp.

Bra inlägg generellt (som jag klippt bort, ni som missat det får leta).

Rent statistiskt så är väl typ var fjärde unge barn till någon annan snubbe än den offciella farsan. Själv är jag för lat för att orka tjafsa med sånt.
Citera
2022-05-23, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejmedpondus
Tror du det är fler tjejer som blir bedragna än män?
Och lever dom i förnekelse eller är dom bara blåsta ?

Tror inte så många killar är jättesugna på att ligga med en småbarnsmorsa för att vara ärlig. Nyligen kommit ut en 4kgs skrikpåse därifrån. Blir ju lite som att parkera bubblan i hangaren… Njeee
Citera
2022-05-23, 23:48
Medlem
madeinflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejmedpondus
Vilken av personerna i färger skulle du säga är otrogen mest ? Blå röd grön eller gul ?

Gul. Vad tror du?
Citera
2022-05-24, 00:07
Medlem
toreraxs avatar
Nu for tiden ar det extremt vanligt, dock otroligt svart att ta fram siffror eftersom kvinnor i synnerhet ar valdigt diskreta. Haft en tjejkompis som forklarade for mig att hennes foraldrar swappade partners med grannarna - fran borjan en otrohetsaffar som forvandlades till nagat vackert. Fyfan, va vidrigt. Men det ar sant som hander nar man skaffar en fru som har haft som vana att sluka en ny kuk varannan vecka och lar emaskulerade man att detta ar normalt.
Citera
2022-05-24, 06:40
Medlem
Månsans avatar
Till vardags, regelbundet - max 10%, sannolikt runt 5%.
Något enstaka sidoligg under en 10-20-årsperiod - Avsevärt fler, jag gissar på runt 50%.

Kvinnor och män är lika otrogna. Matematiskt osannolikt att massa män (eller vice versa) springer runt och är otrogna medan partnern sitter hemma och löser korsord. För varje otrohetsaffär krävs en kvinna och en man.
Citera
2022-05-24, 07:14
Medlem
KnivStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madeinflen
Vem orkar?
Hahahaha. Min exakta tanke. Om min sambo är otrogen så applåderar jag hans ork att orka smyga iväg och knulla bakom min rygg. Vi är fan helt slut med jobb, ungar, hundar. Knullar så ofta vi orkar men vi slocknar helst i soffan just nu
Citera
2022-05-24, 07:16
Medlem
KnivStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaisersmamma
Tror inte så många killar är jättesugna på att ligga med en småbarnsmorsa för att vara ärlig. Nyligen kommit ut en 4kgs skrikpåse därifrån. Blir ju lite som att parkera bubblan i hangaren… Njeee

Det är ju helt individuellt..
Citera
2022-05-24, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhatTheHeck
De vanligare än man tror. Skulle tippa på alla är otrogna om man tänker på flört och fantasier med anda än sin partner. Sedan att göra något med någon annan är nog rätt vanligt om en av föräldern reser mycket på jobb
Sitter du och säger på fullaste allvar att fantasier om andra är otrohet? Är du med i någon religiös sekt?
Citera
2022-05-24, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Sitter du och säger på fullaste allvar att fantasier om andra är otrohet? Är du med i någon religiös sekt?

Jag satt och skrev att det är otrohet i den benämning att man redan börjar checka ut ur förhållandet när det där börjar ske. Talar av egen erfarenhet och så fort du känner lust för andra så har du upphört i att ingå i den monogama relationen du befann dig i. Det är enbart en tidsfråga innan du tar steget fullt ut och tja då faller du in i otrohet.
Citera
2022-05-24, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhatTheHeck
Jag satt och skrev att det är otrohet i den benämning att man redan börjar checka ut ur förhållandet när det där börjar ske. Talar av egen erfarenhet och så fort du känner lust för andra så har du upphört i att ingå i den monogama relationen du befann dig i. Det är enbart en tidsfråga innan du tar steget fullt ut och tja då faller du in i otrohet.
Håller inte med alls.

Den man som inte fantiserar om andra kvinnor än sin partner finns inte. Det betyder inte att man behöver bejaka sina lustar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in