Citat:
Ursprungligen postat av
ibraflash
Tycker Bodil verkar helt okej. Men lite känslig bara. Hon borde kanske försöka förklara sina känslor istället för att ha dom inombords.
Hon verkar vara lite svår, samtidigt ska man komma ihåg att hon faktiskt försöker förklara det. Jag hade lätt stått ut med det, för att få lite kul i sänghalmen.
Nej men ärligt, Bodil är inte så farlig. Hon verkar sympatisk, sen så bad hon om ursäkt och vill försöka lösa situationen med pendlingen. Alltså att hon bor långt bort. Hon är också förstående för att Hans inte har kortkort. Jag gillar Bodil.
Det där med pendlingen och körkort osv kan jag mycket väl förstå om de haft diskussioner om och att det inte kommer att fungera för dem som par.
Men jag blev tvungen att kommentera "att Hans svar var fel" i hans reaktion på videon.
Jag tycker att han hade ett väldigt bekräftande och klokt svar. Att som Bodil bli uppriven och ledsen över hans svar, tycker jag är taskigt mot honom.
Vilken övermänniska skulle ens klara att svara på ett mer "rätt och bekräftande sätt".
Så jag kommenterar bara just den reaktionen från henne.
Men sen vet vi ju inte hur mycket tjafs det varit om andra problem i relationen.
Helt plötsligt säger de bara att det varit tjafs om det och det också, så det var inte bara om den där videodagboken.
Nej, Hans reagerade på ett snällt sätt och hade ett väldigt klokt svar, samtidigt som han bekräftade henne.
Många karlar som inte skulle kunna uttrycka sig på det sättet Hans klarade av att formulera sig.
Det är det han ska ha cred för imo. Nu kändes det som han blev dragen i smutsen för sitt svar.