Jeg synes det du skriver her er
meget troverdig.
S4 fremstår staget slik at det rettes mistanke mot både AEH selv, TH, barna, øvrige familie og venner. Det er liksom ikke måtehold i hvor mange ledetråder som finnes på åstedet, som kan peke bort fra en slik MGM, som nevnt i sitatet ovenfor,
"en ensam affekterad dåre".
Avisutklippene om uløste drap synes jeg er særlig interessant i det henseende. Dette kan tyde på at GM har interesse for uløste krimsaker, og har studert disse. Flashbacker? Det har blitt påpekt at saken preges av villeding, så det finnes mange eksempler ala avisutklippene, som kan tyde på at gjerningspersonen liker å leke katt og mus.
Alt tyder på at GM føler seg svært trygg på www og det mørke nettet.
En språkekspert mente at trusselbrevet var skrevet av en eldre person. Og det får meg til å tenke på pedofile miljø. Dette må etter min mening, være det kriminelle miljøet, som lengst har hatt kunnskaper om anonymitet på nettet. Men man trenger ikke begrense det til pedofile miljø, behovet for anonymitet gjelder på samme måte for all seksualisert kriminalitet som foregår på nettet.
AEH kan ha blitt valgt tilfeldig, kanskje har AEH truffet MGM på nettet. Min første tanke er at kontakten kan ha oppstått da AEHs hund døde. Var ikke det våren 2017?Det kan være et forum for hundeinteresserte, og at MGM har fått flere opplysninger om familien og AEHs livssituasjon på den måten. De kan ha chattet om helt hverdagslige ting.
Jeg utelukker ikke at MGM er her i tråden, og andre steder på sosiale medier. Jeg tenker da på en MGM med psykopatiske forstyrrelser. Ryktespredningen i sosiale medier og medier generelt, om Hagenfamilien, øvrig slekt og venner, har i såfall være svært tilfredsstillende for psykoen. Kanskje dette er et større behov GM har, enn behovet for penger?
Hagenfamilien opplever sitt verste mareritt. Når deres hustru, mor, svigermor og bestemor blir røvet fra dem. De tror lenge at hun fremdeles lever, men til slutt svinner håpet hen i løse luften, uten at de har fått vite hva som har skjedd og hvorfor.
Familien føler seg truet og frykter det verste. De bevæpner seg, kjøper inn monero, forbereder betalingen av løsepengene. De endevender livene sine, prøver å finne svar på hva som har skjedd. Familien gjennomgår timevis og dagevis med avhør, men knuten lar seg ikke løse.
Og imens ALT dette skjer, så drives altså svertekampanjer mot Hagenfamilien, øvrige familie og hele deres omgangskrets. Etter et drygt år, når koronaen har lagt seg over det ganske land, ryker TH inn i kasjotten. Jeg skrev dengang at TH antageligvis ble satt i koronakarantene, og etter alle solemerker ser det ut som jeg hadde rett. Var det ikke 10 dagers koronakarantene mon tro... Varetekt liksom