Citat:
Ursprungligen postat av
torrenttobbe
Det kan du väl inte mena? Tror inte jag hade bytt ut Fabinho mot någon i hela världen.
Men visst har Liverpool ett generationskifte på mittfältet att göra!
Keita och Millner håller inte, Henderson börjar bli gammal och får vara rotationsspelare under dom närmsta säsongerna.
Tchouameni är väl en tilltänkt arvtagare! Har aldrig sett grabben men hört otroligt bra saker om honom.
Får ta och passa på att gratulera City till ligasegern. Tungt att sluta 2a med 92 jävla poäng

Jo det är min åsikt, Fabinho gör många bra saker men tappat en del. Klart han kommer lira en hel del men ska han lira varje match måste det till annat på mittfältet som väger upp lite brister.
Mittfältet är för tunt enligt mig iallafall om man siktar på bli nr 1 i världen. I höghastighetslöpningar ligger City en bit före för de kan i princip göra det i 90 min, Liverpool kan också det under stunder.
Om någon tror man skriver för såga mitt lag så handlar om det vad tror behövs göras för att fortsätta utveckla laget som vill att det ska gå bra för. Klopp har hittills hållit med för han har förändrat och förbättrat enligt mitt tycke.
92 p, en 2:a plats, 2 cuper och 1 final är riktigt bra resultatmässigt men finns mer att få ut av laget spelmässigt 👍🏻👍🏻