Citat:
Ursprungligen postat av
Neroxx
Även ifall jag håller med dig i sak angående maskningarna på övertid är det inte det som folk kommer bry sig om, och som ett fan av ett lag som släppt in för många mål i 90+ kan jag ha förståelse (däremot så bör domaren lägga på tid, men det kan ju inte city klandras för ) . Sen försöker väl 9 av 10 lsg spela bort tid vid hörnflaggan då det är en bra taktisk strategi.
Man får väl säga grattis till city för ligasegern, city och pool är dock mil från övriga i ligan. Har svårt att se något lag slå in sig bland dessa två på allafall två säsonger. Pool har ju gjort en väldigt bra säsong även fast de inte vinner ligan, en andraplats är inte illa.
Nej, det som kommer vevas på repris är ju målen, i synnerhet KdBs passning till 3-2. Maskandet, simulerandet och smällarna "fansen" delar ut till Olsen kommer inte med på hyllningsdokumentären "10 years later".
Andra LFC-fans får påminna mig, men kan inte minnas att LFC ska ha agerat som City gjorde igår. När man fick det förlösande 2-1 igår gjorde man sen 3-1 istället, t.ex. Skillnad i agerande.
LFC borde kunna fortsätta vara på denna nivå något år till, men jag tror generationsväxlingen från Henderson, Thiago, Mané, VvD, Firmino, Matip och Salah blir klurig. Visst ser återväxten bra ut just nu, men du ersätter inte den sortens ryggrad hursomhelst. Man har inte samma transferstrategi som City eller United. Det kan bli några jobbiga säsonger.
Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Men tekniskt sätt så hade jag rätt i min gissning om 1-4 tabellen, eftersom att det är helt omöjligt att förutse skador på div spelare. Så trots att AFC, på ett väldigt olyckligtvis, missade fjärdeplatsen, så hade jag 100% rätt.
"tekniskt sett hade jag rätt" - hade fel
"jag hade 100% rätt" - hade 100% fel
Du är en levande konstinstallation. Arbetstitel: "Skamlös".