2022-05-22, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Väldigt behaglig tanke att denna gris förmodligen fått tillbringa natten med sin egen ångest i en konstant upplyst arrest.

Riktigt jädra skönt att veta att det svinet lider. Är intressant att trots att han inte är retarded och har koll på internet och vet vad dumpen är ändå åker dit.
Citera
2022-05-22, 15:53
Medlem
Goodinbeds avatar
Nu saknas Nylongäddans ryggsäck säger Sara och Patrik. Jag hoppas det finns bevis nog ändå trots att han gjort sig av med den för ett anhållande. Det hade naturligtvis varit bäst om de gjort ett envarsgripande på platsen och säkrat väskan. Hoppas han är anhållen och att de gör husrannsakan hemma hos honom. Barnen bör väl höras av psykologer också ?
Citera
2022-05-22, 16:03
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Nu saknas Nylongäddans ryggsäck säger Sara och Patrik. Jag hoppas det finns bevis nog ändå trots att han gjort sig av med den för ett anhållande. Det hade naturligtvis varit bäst om de gjort ett envarsgripande på platsen och säkrat väskan. Hoppas han är anhållen och att de gör husrannsakan hemma hos honom. Barnen bör väl höras av psykologer också ?

Haha Nämen gjorde han sig av med bevisningen efter det att han fått förvarningen från Dumpen om att polisen kommer? Vilken fuling...

Det som förvånar mig är nog den gäddan som inte gjorde det.
Citera
2022-05-22, 16:04
Avslutad
Citat:
Väldigt behaglig tanke att denna gris förmodligen fått tillbringa natten med sin egen ångest i en konstant upplyst arrest.

Ja tanken på att han sitter med översvämmande ångest i en cell med gummimadrass är faktiskt behaglig
Citera
2022-05-22, 16:09
Medlem
Pleurodess avatar
Tycker det börjar bli dags att vi återinför dom gamla medeltida straffen Rådbråkning och Stegling.
Detta var riktigt obehagligt att läsa den senaste gäddan, extremt skruvad individ.
Citera
2022-05-22, 16:10
Medlem
DrComforts avatar
Vill dom åka dit? Det är ju frågan man börjat ställa sig. Det undermedvetna, skuggan, är starka grejer.
Citera
2022-05-22, 16:11
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Riktigt jädra skönt att veta att det svinet lider. Är intressant att trots att han inte är retarded och har koll på internet och vet vad dumpen är ändå åker dit.

Ja man måste undra hur stark hans störning är. Jag blir så äcklad av tanken på att han, seriöst, skrev att ett barn skulle få någon slags spray i halsen för att han skulle våldta henne i munnen? Sjukaste jag faktiskt konfronterats med på interwebz på länge. Han gick så långt att han dessutom testade den pä sig själv?

Maken till äcklig varelse är svår att finna
Citera
2022-05-22, 16:16
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Haha Nämen gjorde han sig av med bevisningen efter det att han fått förvarningen från Dumpen om att polisen kommer? Vilken fuling...

Det som förvånar mig är nog den gäddan som inte gjorde det.

Riktigt fult och fullständigt oväntat 😳 Polisen skulle ju naturligtvis ha varit på plats med civila poliser på parkeringen och gripit honom direkt samt säkrat bevis.

Någon gång kan det tyvärr bli farligt för Sara också då hon ibland struttar på före Patrik fram till gäddan. Patrik har ju dåliga knän och hänger inte med. Det kan faktiskt bli farligt för båda om gäddan har vapen med sig. Det kan aldrig uteslutas.
Citera
2022-05-22, 16:18
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:

Det lustiga är att väskan är saknad antingen vid konfrontationen eller mellan Akalla och gäddans Gäddnäste i Hässelby. Det verkar iaf för mig som snuten varit i Knivsta. Följt efter civilt. Tappat bort honom när han svängde av E4 mot hässelby?
Varför annars det flera mils långa gapet mellan Knivsta o Akalla?
Citera
2022-05-22, 16:35
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Det lustiga är att väskan är saknad antingen vid konfrontationen eller mellan Akalla och gäddans Gäddnäste i Hässelby. Det verkar iaf för mig som snuten varit i Knivsta. Följt efter civilt. Tappat bort honom när han svängde av E4 mot hässelby?
Varför annars det flera mils långa gapet mellan Knivsta o Akalla?

Kan inte kommentera det då jag inte vet hur det ser ut där. Det är väl rätt lätt att dra ifrån polisen i en sån bil med 400 hästar. Jag vet inte vad de kom i men det känns så. Han skulle ha gripits på plats som sagt.
Citera
2022-05-22, 17:00
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Kan inte kommentera det då jag inte vet hur det ser ut där. Det är väl rätt lätt att dra ifrån polisen i en sån bil med 400 hästar. Jag vet inte vad de kom i men det känns så. Han skulle ha gripits på plats som sagt.
Det är säkert 3-4 mil sträcka mellan Knivsta och Akalla. Men där kan inte väskan va. Riktigt konstigt. Aja. Ut o leta väskor allihopa
Citera
2022-05-22, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Lider med nylongäddans barn (gäddans liv & tillvaro struntar jag i). Misstänker att risken för mobbning är stor p.g.a. detta.

Dumpen skrev:
"Polis var informerad redan innan, och de grep in direkt så nu har han troligtvis ett och annat att förklara."
Och därmed känns publiceringen onödig. Fast det är klart, ingen uthängning = inga swishpengar och glada "heja er-rop".
Ja det hade ju varit bättre att han kunnat fortsätta sin bana om de inte kan se att han gjort något straffbart. Hade han blivit straffad så hade han kunnat fortsätta med hemligt namn på ny ort med nya barn.
Den chansen är förhoppningsvis borta nu. Till stor förtret för gäddan och hans peddokompisar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in