2022-05-22, 02:19
Medlem
Ballistens avatar
Som rubriken lyder. Jag har länge varit på flashback och försökt underhålla mig själv med diverse ämnen som jag både skrivit själv och även kommenterat. Jag orkar inte livet bakom datorskärmen mer. Jag har fått nog. Smärtan burit på sedan jag kom till forumet 2013 är djupare nu. 9 år av stark inre psykisk smärta gör så ont. För visso har jag haft självmordstankar innan men jag har inte vågat eller varit redo. Men nu är jag så redo på att dö. Jag kör dagligen 200km/h för att någon gång vara med om en olycka med andra bilister eller singel. Jag vill bara att döden ska ta mig fort och att det ska bli svart. Jag vill bara vara på en annan plats, med frid. Helt utan smärta, lidande och svek. Jag vill bara existera i harmoni. Kunna känna lycka någon gång. Kan ni ge mig ett sista tecken på varför jag ska leva. Jag behöver allt stöd jag kan få. Har kollat massor med videos på Youtube men jag kommer ingenstans mer. Nu är det snart i morgon igen och samma dagliga rutiner börjar om. Snälla. Jag kommer snart ta mitt liv!
2022-05-22, 02:21
Medlem
inningboxers avatar
Gå några mil och se att du genast mår bättre. Sätt på en podcast eller något och bara gå. Gjorde detta idag, gick två mil. Kände mig mindre tom när jag kom hem.
2022-05-22, 02:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ballisten
Som rubriken lyder. Jag har länge varit på flashback och försökt underhålla mig själv med diverse ämnen som jag både skrivit själv och även kommenterat. Jag orkar inte livet bakom datorskärmen mer. Jag har fått nog. Smärtan burit på sedan jag kom till forumet 2013 är djupare nu. 9 år av stark inre psykisk smärta gör så ont. För visso har jag haft självmordstankar innan men jag har inte vågat eller varit redo. Men nu är jag så redo på att dö. Jag kör dagligen 200km/h för att någon gång vara med om en olycka med andra bilister eller singel. Jag vill bara att döden ska ta mig fort och att det ska bli svart. Jag vill bara vara på en annan plats, med frid. Helt utan smärta, lidande och svek. Jag vill bara existera i harmoni. Kunna känna lycka någon gång. Kan ni ge mig ett sista tecken på varför jag ska leva. Jag behöver allt stöd jag kan få. Har kollat massor med videos på Youtube men jag kommer ingenstans mer. Nu är det snart i morgon igen och samma dagliga rutiner börjar om. Snälla. Jag kommer snart ta mitt liv!

Livet är najs om man har kul. Hur har man kul jo man knarkar. Pröva det. Mdma kanske vore nåt för dig att testa. Men inte för ofta, bara för att få ett annat perspektiv. Annars finns det ju mycket saker man kan göra som är bra mycket värdare än att ta livet av sig. Bara hojta om du behöver snacka. Allt löser sig.
2022-05-22, 02:23
Medlem
Cracksmokers avatar
Har du provat att knarka? Om inte börja knarka.
2022-05-22, 02:26
Medlem
LeCastles avatar
Du skall icke begå självmord!
En av mina bästa vänner gjorde det för ett par veckor sedan. Det läskiga är att man bli bekant och upplyst av en vidrig demon men det betyder att man är skadad. Det är tillfällig! Don’t do it. Du kommer uppleva all kärlek du förtjänar och du kommer vara så nöjd med att du bestämde dig för att leva vidare. Det är värt det. Du kommer bli bättre!! Lyssna på mig. Jag talar sanning till fullo. PM:a mig om du vill så skall jag vägleda dig till det bättre. Uppfattat?!
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-22 kl. 02:31.
2022-05-22, 02:26
Medlem
Ballistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inningboxer
Gå några mil och se att du genast mår bättre. Sätt på en podcast eller något och bara gå. Gjorde detta idag, gick två mil. Kände mig mindre tom när jag kom hem.
Hoppas jag blir dödad på vägen.
2022-05-22, 02:27
Medlem
inningboxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab
Livet är najs om man har kul. Hur har man kul jo man knarkar. Pröva det. Mdma kanske vore nåt för dig att testa. Men inte för ofta, bara för att få ett annat perspektiv. Annars finns det ju mycket saker man kan göra som är bra mycket värdare än att ta livet av sig. Bara hojta om du behöver snacka. Allt löser sig.

Om han inte var självmordsbenägen innan så lär han vara det efter han landar. De gångerna jag hinkat i mig MDMA så hade jag alltid viljat dö några dagar efter.
2022-05-22, 02:28
Medlem
inningboxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballisten
Hoppas jag blir dödad på vägen.

Om det inte händer så fick du åtminstone lite motion och mår mindre piss när du kommer hem.
Medlem
Ballistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab
Slutade med knark 2012 så det skulle inte passa så bra. Led av det, hängde med många skumma typer som dessutom hade samlag med min dåvarande flickvän. Hemsk period i mitt liv.
Jag är redo.
Medlem
Ballistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracksmoker
Har du provat att knarka? Om inte börja knarka.
Ja. Hänvisar till senaste
2022-05-22, 02:30
Medlem
Ballistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Du skall icke begå självmord!
En av mina bästa gjorde det för ett par veckor sedan. Det läskiga är att man bli bekant och upplyst av en vidrig demon men det betyder att man är skadad. Det är tillfälligt!!. Don’t do it. Du kommer uppleva all kärlek du förtjänar och du kommer vara så nöjd med att du bestämde dig för att leva vidare. Det är värt det. Du kommer bli bättre!! Lyssna på mig. Jag talar sanning till fullo. PM:a mig om du vill så skall jag vägleda dig till det bättre. Uppfattat?!
Jag bestämde mig 2013 att leva 9 år till. Fruktansvärda år. Fruktansvärda. Och pandemi på det. Varför förtjänar jag livet? Varför inte alla som dött i abort eller våldtäkt? Varför inte alla oskyldiga som blivit mördade den senaste månaden? Jag ber Gud ta mig hem.
2022-05-22, 02:32
Medlem
Ballistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inningboxer
Om han inte var självmordsbenägen innan så lär han vara det efter han landar. De gångerna jag hinkat i mig MDMA så hade jag alltid viljat dö några dagar efter.
Jag vill dö nu. Jag har tänkt på detta i 9 år. Fruktansvärt. Visst har jag haft trevliga stunder på fb men nej. Livet bakom skärmen vill ingen leva. Jag vill så gärna dö

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in