Citat:
Ursprungligen postat av
Niffy
Jeg tror alle ser det, men i rettferdighetens ånd så må man, til en viss grad og innenfor rimelighetens grenser, også prøve ut andre teorier.
Det er bare bra, og et sunnhetstegn, men når noen bevisst velger å ignorere "tegnenes tale" og nærmest lobbyere hovedmistenktes uskyld, på tross av all sunn fornuft, kanskje også bevisst på tvers av det som tegner seg som et tydelig bilde, så er vi over på noe helt annet.
Da er man bare kontrær, enten på faen eller for moro skyld, som også enkelte debattanter selv har sagt at er grunnen for at de bevisst har valgt å "gå mot strømmen".
Jeg blir ikke lei meg hvis det kan bevises at TH ikke står bak drapet på sin kone, det er bare sånn at i forhold til det vi vet om saken pr. nå så er det ingen andre som seiler opp som klare hovedpersoner i dette dramaet.
Kidnapping/krypto er totalt underordnet som årsak eller motiv til drapet på AE, en regelrett "red herring" kun med formål om å binde opp ressurser og forsinke etterforskningen.
Man bør unngå teorier som krenker offeret og hennes pårørende og etterlatte.
Partnerdrap er et alvorlig samfunnsproblem. Det ser ut som antall partnerdrap har øket igjen, etter en svak nedgang. Varierende grad av planlegging ved partnerdrap er mer vanlig enn tidligere antatt.
Sist fredag ble en kvinne overfalt og knivstukket da hun skulle ta bussen. Hun hadde anmeldt eks-mannen, han var ilagt besøksforbud, saken var under etterforskning, muligens er GM psyk men ikke psykere enn at han møtte opp der han visste at hun skulle ta buss. Heldigvis, privatpersoner grep inn og tok fra mannen kniven. Kvinnen ble kritisk skadd, men skal ha berget livet. Etterpå husker ikke GM noen ting. Dette skjedde på landsbygda. I fredelige trygge Norge.
Tom Hagen går fritt rundt som en reklameplakat for mulige partnerdrapsmenn. Se, det går an. Å slippe unna.
Det er ikke bra.