Jag får en känsla av att detta blir en ny "AIDS/HIV"-våg, något Fauci mycket väl förstår. Apkoppor blir första steget men sedan kommer "något hända" och plötsligt kommer folk bara trilla av pinnen.
Vi har ju hört att covid-vaccinet påverkat immunförsvaret på ett negativt sätt, kan det vara dödsstöten? Kan vacciner vara vår tids ACT?
Dr Duesburg pratade om HIV/AIDS på Joe Rogan Show från 2012, han talade om hur immunförsvaret först fördärvats pga alla droger (party poppers) som homos tog för att sedan dö, även ACT som gavs ut skapade samma problem. De pratade också om koppor bl.a. Anledningen till varför jag tar upp detta är för att jag kom ihåg att jag lyssnade på avsnittet när det kom ut och hans alternativa syn på saker och ting var intressant, vad som också var intressant var att han blev av med forskningspengar när han inte längre följde "böglobbyn" och den politicerande situationen, något som liknar vad vi såg gällande Covid då den var otroligt politiskt styrd.
https://open.spotify.com/episode/09V4RttjR7mpqwgy2Ie9yT?si=zBM80AFDRGe_aU5NKcHYBw&u tm_source=copy-link