2022-05-21, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Kan du visa ett exempel på en lögn?

Ursäkta? Inlägget handlar om tidningar. Du är verkligen naiv om du tror på allt som står där. Jisses
Citera
2022-05-21, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Återigen. Att folk här inne inte har problem med att barn ofrivilligt exponeras för kukar och annat material som Dumpen lägger upp på TikTok är djupt skrämmande.

Ja. Men varför raggar de barn till att titta på deras sajt med gubbkukar när dom även satt
18-års pop-up på sidan? Denna pop-up måste vara för syns skull.
Citera
2022-05-21, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vnc-
Det bästa hade nog varit bäst att försöka förmå den ertappade att söka hjälp, och bevisa att det blivit av, i utbyte mot att inte sprida filmen.

Nu har personen i fråga blivit av med både jobb och sitt sociala umgänge(med största sannolikhet). Vad gör det med en människa? Personligen tror jag inte det är långt borta att då gå till alkohol och droger, samt bara agera på sina begär och lustar. Den här personen blir ännu farligare än tidigare.

Helt kontraproduktivt, Patrik Sjöberg tycks mest villa framhäva sig själv i detta. Tragiskt.
Hjälp kan de söka innan. Det är dessutom offren det är synd om. Hur bra utvecklas barn som måste vandra runt mellan pedofiler från mycket låg ålder tror du? De där som planerar övergrepp är inte offer. Man lite chockad.
Citera
2022-05-21, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Pop-upen kom till efter att utstående bad om det. Så ja, man får väl säga att det är för syns skull. Så länge de inte ägnar sig åt afrikansk kuktortyr så är det väl dock lugnt. Hej alla barn!

För syns skull alltså. Eller lagmässigt. Ändå lockar de barn att titta på runkkukar och läsa porrnoveller.
Rimmar detta bra tycker du?
Citera
2022-05-21, 20:09
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
För syns skull alltså. Eller lagmässigt. Ändå lockar de barn att titta på runkkukar och läsa porrnoveller.
Rimmar detta bra tycker du?

Nej, tycker just inte att det rimmar bra alls.
Citera
2022-05-21, 20:45
Medlem
Ny gädda ute nu!
Citera
2022-05-21, 20:48
Medlem
Det Dumpen sysslar med är helt förkastligt. Förmodligen olagligt också.

Vad är vinsten med att offra en persons hela liv för att "rädda" en 14- åring som inte inte existerar, som inte blivit, eller kommer att bli, utnyttjad? En 14-åring som i själva verket är en gubbe över 55.

Fjortonåringar är inte intresserade av gubbar 55+.

Nu kommer många här skrika om att jag är pedofil eller hebefil och vill skydda äckliga pervon. Jag föredrar kvinnor i min egen ålder! Jag är född på 60-talet.

Det går att ha två tankar i huvudet samtidigt. Bara för att man inte håller med så behöver man inte vara på den andra sidan! Det är inte svart eller vitt!

Det Dumpen sysslar med är inte rättssäkert för fem öre enligt min mening! Deras metoder är åt helvete för att prata klarspråk.
Senast redigerad av Palkranen 2022-05-21 kl. 20:50.
Citera
2022-05-21, 20:51
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen

Vad är vinsten med att offra en persons hela liv för att "rädda" en 14- åring som inte inte existerar, som inte blivit, eller kommer att bli, utnyttjad? En 14-åring som i själva verket är en gubbe över 55.

Nu kommer många här skrika om att jag är pedofil eller hebefil och vill skydda äckliga pervon. Jag föredrar kvinnor i min egen ålder! Jag är född på 60-talet.

Försök ha två tankar i huvudet samtidigt! Sjöberg verkar ha svårt för det. Precis som många andra. Bara för att man inte håller med så behöver man inte vara på den andra sidan! Det är inte svart eller vitt!

Det Dumpen sysslar med är inte rättssäkert för fem öre enligt min mening! Deras metoder är åt helvete för att prata klarspråk.

Å nej, dessa metoder är helt alright, bästa som hänt Sverige sedan Branting! Kuktortyr av riktiga våldtäktare dock, usch vad hemskt.

Och hej alla barn! Ny gädda ute nu!
Citera
2022-05-21, 20:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Ny gädda ute nu!
Ja och en extra sjuk sådan till på köpet!

Vad som framgår i chattloggar och videon:
Kallar sig Hans Tabu, Hazze64 eller Mrnylon. Bor i Västerort. Kör en Kia Stinger.
Citera
2022-05-21, 20:58
Medlem
DrComforts avatar
Angående senaste gäddan: vad fan är det med alla dessa män som klär sig som barnungar? Skägg och stor kuk ska de ha, men resten kommer från Cubus barnavdelning. Jisses. Dö!
Citera
2022-05-21, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen

Det går att ha två tankar i huvudet samtidigt. Bara för att man inte håller med så behöver man inte vara på den andra sidan! Det är inte svart eller vitt!

Den åsikten är du inte ensam om, även om du kommer att häcklas här i tråden.
Citera
2022-05-21, 21:02
Medlem
När man trodde man läst det värsta…..alltså sista gäddan 😫 hur jävla sjuk i huvudet kan man vara!! Förespråkar sällan döden, men i det här fallet…. ☠️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in