Citat:
Ursprungligen postat av
KABUN
När jag pratar om ukrainska mord och svinaktigheter så pratar du om Ryssland och Putin. Det är inte lönt att fortsätta när du hela tiden undviker ämnet. Jag har inte försvarat Putin eller Ryssland. Ska det vara så svårt att hålla sig till ämnet? Men jag förstår. De ukrainska morden var oförsvarliga. Det var även den ryska invasionen. Den ser jag mest som en hämnd för ukrainarnas vidrigheter.
DU "pratar" om vad du påstår är "Ukrainska mord och svinaktigheter" och hävdar att "nazister" utförde detsamma och att detta på något sätt berättigar att den psykotiske dvärgen i kreml inlett anfallskrig mot Ukraina och söker slakta dess befolkning. Om "problemet" är "nazister" så finns det väl anlendning att fråga sig varför wagner gruppen wagner gruppen INTE har "avnazifierats" av den psykotiske dvärgen i kreml? wagner gruppens führer, dmitry utkin, tillika bästa kompis med den psykotiske dvärgen i kreml, synes ju vara "nazist", eller hur?
https://informnapalm.org/en/neo-nazi-ideology-amongst-russian-mercenaries/
Med ditt "resonemang" borde man väl se dina påstådda "Ukrainska svinaktigheter" som hämnd för att den psykotiske dvärgen i kreml invaderade, och ockuperade, del av Ukraina redan 2014.
2014 gällde Russian–Ukrainian Friendship Treaty" Enl. avtalet garanterades Ukraina (av ryssland) att dess gränser skulle vara okränkbara, att ryssland skulle respektera landets territoriella integritet, samt att båda länderna inte skulle använda sitt territorium för att skada det andra. Detta bröt givetvis putain och anhang mot redan 2014 när Krim invaderades, och annekterades.
https://en.wikipedia.org/wiki/Russian%E2%80%93Ukrainian_Friendship_Treaty
Den sinnessjuke putain håller sig uppenbarligen inte till ingångna avtal och går inte att lita på i något som helst hänseende.
putain är paria i den civiliserade världens ögon så länge han lever. ryssland är paria vis-a-vis den civiliserade världen så länge putain lever och regerar i egenskap av landets diktator.