2022-05-20, 18:33
Medlem
Zneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Säker på att du citerat rätt inlägg? Jag har inte anklagat någon för att vara rysstroll, däremot blir jag med jämna mellanrum anklagad för att vara det.

På FOX har du Tucker Carlson och kanske någon/några till som verkar tala klarspråk, samtidigt ska man ha i åtanke att FOX ägare tillhör """de""" och att FOX var det första MSM som erkände Biden långt innan dammet hade lagt sig. Övriga större bolag är mer eller mindre samma sak och om du tror att SVT/SR/TV4/SVD/DN/aftonbladet/expressen osv skiljer sig åt så får du justera skärpan på glasögonen.

Framtiden får utvisa vem som har rätt.

Nej ber om ursäkt för det.

Har du kollat den här killen? Han lägger upp en eller två videor om dagen. Tycker att han är bra.

Citat:
https://youtu.be/v2rJK6YnKqM
Citera
2022-05-20, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zned
Nej ber om ursäkt för det.

Har du kollat den här killen? Han lägger upp en eller två videor om dagen. Tycker att han är bra.
Han är kraftigt ryssvänlig, man kan lika gärna läsa de ryska medierna direkt.
Liten sammanfattning

https://mediabiasfactcheck.com/the-duran/
Citera
2022-05-20, 20:10
Medlem
Det är alltid lika behjärtansvärt med människor som offrar sitt liv för att begränsa yttrandefrihet och göda diktatorers egon.
Citera
2022-05-20, 20:15
Medlem
Leckies avatar
De svarade aldrig på vad de ansåg var dåligt med globalism och liberalism.
Citera
2022-05-20, 21:06
Medlem
tRump's bitches
men 20000 utlänningar slåss för Ukraina. Oavlönat.
Citera
2022-05-20, 22:21
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priffe
tRump's bitches
men 20000 utlänningar slåss för Ukraina. Oavlönat.

Vem menar du oavlönar dessa och varför?
Citera
2022-05-20, 22:29
Medlem
Zneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoepag
Han är kraftigt ryssvänlig, man kan lika gärna läsa de ryska medierna direkt.
Liten sammanfattning

https://mediabiasfactcheck.com/the-duran/

Visst kan man det. Tiderna förändras. Men här får man en rundvandring på Cypern i varje video. Mycket intressant.
Citera
2022-05-20, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
Det verkar finnas flera amerikaner som valt att ansluta sig på Rysslands sida. De påstår att de talar för en majoritet av det amerikanska folket som har anlänt för att bekämpa globalism, liberalism och den cancer som har angripit västvärlden på senare år. De påstår att de därför väljer att strida för Ryssland, för det är det sista landet i världen som vågar stå upp emot detta.

Här kan ni se några stycken av dem säga detta själv, spola
40 sekunder in. https://www.bitchute.com/video/nUI6DG6wzOvT/

Förstår ni dem? Håller ni med? Gör de rätt?

Det där med att slåss för vad man tror är rätt...det existerar inte i oss svenskar. Även jag har svårt att ta till mig det. Men man ser vart man hamnar efter ett tags passivitet. Numera får vi inte ens ha våra åsikter ifred.
Antagligen gör dessa amerikaner rätt. Jag önskar dem lycka till. Jag är inte modig nog att kriga . Jag tänker sitta hemma o dricka kaffe istället.
Citera
2022-05-20, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logan5
Amerikanska patrioter gör bäst i att stanna hemma och invänta det avgörande kriget för att ta tillbaka sitt land från globalisterna och deras mediehoror vilka det finns gott om i denna tråd.

De har skapat samma situation där som här. Man blandar upp folken så att de inte ska ha tillräckligt gemensamt för att kunna strida mot eliten. Det är inte bara vita som är offren. Alla raser är offer.

Möjligtvis kan de vita ta vissa stater...som till exempel Texas? Mexikanare kan ta Kalifornien kanske? Svarta kan ta Lousiana? Det vore det logiska.
Citera
2022-05-21, 00:13
Medlem
Snart ska de väl klistra fast sig på Essingeleden också.
Att ett gäng nötter frivilligt slås för Ryssland är för mig en gåta men Grattis!
Citera
2022-05-21, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Vem menar du oavlönar dessa och varför?

Vilka och varför som inte betalar din lön blir en lång lista, jag passar.
Citera
2022-05-21, 04:22
Medlem
Trådtiteln, "Amerikaner från USA .."?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här