2022-05-20, 19:53
Medlem
Realisten73s avatar
Du har fått nog?

Flashback, Sverige, Norden, Europa och hela världen har fått nog av dig TS och dina trolltrådar. Vi har redan kunnat konstatera att ..

TS har ingen fru eller barn
TS är förmodligen en minderårig pojke
TS "fru" är förmodligen hans mamma i verkligheten
TS har publicerat 28 trådar om hans påstådda fru med huvudrubriker som:

"Min fru har försvunnit"
"Min fru har förlängt könshåret"
"Min fru vill förstora röven"
"Min fru har skaffat mustasch"

osv.

I en av trådarna så får vi reda på att deras yngsta dotter är gammal nog för att flytta hemifrån, medans i en annan tråd så saknar de barnvakt till henne när de ska gå ut.
Kan ingen bespara oss från typer av dessa meningslösa och sinnesslöa trådar?

Idiotismen har ett ansikte!
Senast redigerad av Realisten73 2022-05-20 kl. 19:56.
Citera
2022-05-20, 19:57
Medlem
htdgs avatar
Jag vet att flashback är för yttrandefrihet osv men alla dessa trolltrådar urvattnar verkligen det här forumet.
Citera
2022-05-20, 20:07
Medlem
Kyrkbackens avatar
Lås tråden mod. Jag får som vanligt ingen hjälp.
Citera
2022-05-20, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Är det bara jag här som klassar kyrkbackens verk som postmodern konst? Karln är ju ett geni!

Bästa med FB.
Citera
2022-05-20, 20:14
Medlem
IamMyNMYs avatar
Lyssna inte på hatarna Kyrkbacken, det finns hjälp att få och den finns på flashback. Om du bara fortsätter skapa fler trådar så kommer allt lösa sig med frugan.
Citera
2022-05-20, 20:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrkbacken
Lås tråden mod. Jag får som vanligt ingen hjälp.

jag som dansade i 2 timmar för dig och din fru , lite positiv energi kände du väll ändå?
Citera
2022-05-20, 20:16
Medlem
Z.Topeliuss avatar
Jag har lärt mig av min korta tid här, att man ska kolla posthistorik. Till TS, ska man skapa såna här trådar så måste de ha ett underhållningsvärde, tyvärr så saknar den här tråden nån form av kvalitet.
Citera
2022-05-20, 20:19
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Är det bara jag här som klassar kyrkbackens verk som postmodern konst? Karln är ju ett geni!
Nej det är vi många som gör. Lika tragikomiskt underhållande varje gång.
Citera
2022-05-20, 20:19
Medlem
Prova att strypa henne. Sakta. Sedan lättar du på snaran, säger förlåt, och trycker till igen en sista gång. Sedan får du hjälp på psyket och dina barn får det äntligen lugnt och skönt.
Citera
2022-05-20, 20:27
Bannlyst
Citat:
Hej.

Nu har jag fått nog. Igår slängde frugan alla grytlock av någon anledning och idag har hon gömt mina AirPods då hon tror att vi blir avlyssnade av saker och ting.

Vi har varit ihop sedan vi var kids som kidsen säger men jag orkar fan inte mer.

Tror ni jag kan få ensam vårdnad om flickorna då frugan har en historia av psykisk sjukdom?

Jag vill ju att barnen får träffa sin mamma och så men hon är inte stabil nog att ta hand om dem i vardagen.

Hur ska jag göra ?
Aisch! Vet hon inte att alla är avlyssnade hela tiden? Big deal. Prova det, gå in i psykosen med henne men styra det åt rätt håll genom att erkänna den med ett "Såklart är vi avlyssnade, det är ALLA, det får man leva med. Vi har ändå inget att dölja. Dessutom eftersom de redan vet allt om oss så skitsamma, inget kvar att dölja, eller hur?"

När man arbetar emot en psykos, ser den sjuke det som att man är på fiendens sida och därför blir även du ett hot. När man kör en avslappnad still, skrattar till och säger "Ja såklart vi är! Precis som alla andra, vad är det med det då?"

Har du provat detta? Går du emot psykosen som jag misstänker du gjort, går man bara i cirklar. Den drabbade behöver känna denne är bekräftad och i detta fallet har hon ju faktiskt rätt. Big brothers watching us but so what?

https://www.youtube.com/watch?v=56hqrlQxMMI
Citera
2022-05-20, 20:35
Medlem
Byxfuckers avatar
Citat:
Hej.

Nu har jag fått nog. Igår slängde frugan alla grytlock av någon anledning och idag har hon gömt mina AirPods då hon tror att vi blir avlyssnade av saker och ting.

Vi har varit ihop sedan vi var kids som kidsen säger men jag orkar fan inte mer.

Tror ni jag kan få ensam vårdnad om flickorna då frugan har en historia av psykisk sjukdom?

Jag vill ju att barnen får träffa sin mamma och så men hon är inte stabil nog att ta hand om dem i vardagen.

Hur ska jag göra ?

Är du bög eller? Ingen riktig man lämnar sin fru för att han "inte orkar".

Inte ens min sambo skulle lämna sin partner för att hon "inte orkar längre", hon är fan mer man än du.
Citera
2022-05-20, 21:05
Medlem
Imnshos avatar
Slängt alla grytlock? Kaninerna behöver tryckkokas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in