• 1
  • 2
2022-05-20, 13:30
Avstängd
Kyrkbackens avatar
Hej.

Nu har jag fått nog. Igår slängde frugan alla grytlock av någon anledning och idag har hon gömt mina AirPods då hon tror att vi blir avlyssnade av saker och ting.

Vi har varit ihop sedan vi var kids som kidsen säger men jag orkar fan inte mer.

Tror ni jag kan få ensam vårdnad om flickorna då frugan har en historia av psykisk sjukdom?

Jag vill ju att barnen får träffa sin mamma och så men hon är inte stabil nog att ta hand om dem i vardagen.

Hur ska jag göra ?
Citera
2022-05-20, 13:41
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrkbacken
Hej.

Nu har jag fått nog. Igår slängde frugan alla grytlock av någon anledning och idag har hon gömt mina AirPods då hon tror att vi blir avlyssnade av saker och ting.

Vi har varit ihop sedan vi var kids som kidsen säger men jag orkar fan inte mer.

Tror ni jag kan få ensam vårdnad om flickorna då frugan har en historia av psykisk sjukdom?

Jag vill ju att barnen får träffa sin mamma och så men hon är inte stabil nog att ta hand om dem i vardagen.

Hur ska jag göra ?
Träffar hon fortfarande dansken?
Citera
2022-05-20, 13:41
Medlem
Citat:
Hej.

Hur ska jag göra ?
Ta med frun till psyk. Få det dokumenterat och kopiera hennes papper. Har du tur får frun hjälp och allt blir frid och fröjd. Har du otur så har du papper till vårdnadstvisten.
Citera
2022-05-20, 13:42
Medlem
Säg att ni ska på en lång resa t.ex disnyland Paris eller nåt, sen när du e där så lämnar du bara henne å kör hem igen. Då har du några dagar på dig att göra allt i ordning utan att hon får in nåt ord. Anmäl henne, byt låsen etc.
Citera
2022-05-20, 13:42
Medlem
Tråkigt att du fick barn med detta psykfall.

Lycka till.
Senast redigerad av Astral-Projector 2022-05-20 kl. 13:45.
Citera
2022-05-20, 13:43
Avstängd
Kyrkbackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Träffar hon fortfarande dansken?
Nej, det har vi lagt bakom oss.
Citat:
Ursprungligen postat av Pyramida
Ta med frun till psyk. Få det dokumenterat och kopiera hennes papper. Har du tur får frun hjälp och allt blir frid och fröjd. Har du otur så har du papper till vårdnadstvisten.
Hon har kontakt med vården och har varit inlagd men är nu färdigbehandlad enligt sjukvården.
Citera
2022-05-20, 13:44
Avstängd
Kyrkbackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astral-Projector
Tråkigt att du fick barn med detta psykfall.
Inte så mycket att göra förutom att armera dig med advokater, se till att din finansiella situation är löst(Göm tillgångar om möjligt) Du ska absolut inte göra någonting, spela på som om allting vore möjligt sedan skulle personligen dokumentera och spela in allt som kan användas till din fördel i rätten.

Du måste förstå att kvinnor har alltid förtur i juridiska sammanhang, dom är ju oskyldiga små änglar i samhällets ögon.

Lycka till.
Tack. Jag älskar ju fortfarande Agneta, eller den hon var. Det är det som gör det så svårt.
Citera
2022-05-20, 13:44
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Nej, det har vi lagt bakom oss.
Skönt att höra!

Om du skaffar nya grytlock, blir det bättre då?
Citera
2022-05-20, 13:46
Medlem
Emellies avatar
Du har stått ut med mycket, och en del värre saker. Tror du inte ni kan ta er igenom det här också om hon bara lugnar ner sig lite och lämnar tillbaka dina airpods och ordnar med nya grytlock?

Hur gamla är era barn?
Citera
2022-05-20, 13:46
Avstängd
Kyrkbackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Skönt att höra!

Om du skaffar nya grytlock, blir det bättre då?
Jo blir ju bättre på lång sikt men jag var tvungen att koka potatis utan lock idag till sillunchen.
Citera
2022-05-20, 13:49
Avstängd
Kyrkbackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emellie
Du har stått ut med mycket, och en del värre saker. Tror du inte ni kan ta er igenom det här också om hon bara lugnar ner sig lite och lämnar tillbaka dina airpods och ordnar med nya grytlock?

Hur gamla är era barn?
Vill inte lämna ut för mycket om flickorna här.

Jo det har varit en resa med frugan och jag tycker ju synd om henne och försöker stötta så mycket jag kan. Vi har ju barn ihop och de är underbara men det är slitsamt.
Citera
2022-05-20, 14:15
Medlem
franges avatar
Du kan ju börja med att sluta spamma skittrådar om din påhittade fru?
(FB) Frugan finns på Flashback. Kan jag gå i polemik med henne?
(FB) Ska jag spola frugan?
(FB) Frugan har börjat sporta städrock.
(FB) Frugan käkar stenålderskost?
(FB) Frugan har gjort hårförlängning i underlivet...?
(FB) Nu har jag fått nog. Kommer skilja mig från frugan. Hur blir det med barnen?
(FB) Frugan vill operera till sig en jätteröv. Kan det vara farligt?
(FB) Frugan troligen besatt av en demon eller liknande? Skrämmande.
(FB) Frugan har blivit galen i fefferoni. Är det ok?
(FB) Frugan vill ner å kriga i Ukraina.
(FB) Frugan häller på Putin. Katastrof!
(FB) Frugan försöker sexa till det. Vad vill hon?
(FB) Frugan har blivit fläskig, mycket bäätre sexliv.
(FB) Snöt mig i frugans trosor, hon lacka ur totalt...
(FB) Frugan slår till igen, förlåt men jag vet inte vad jag ska göra.
(FB) Frugan bädda snus isängen
(FB) Frugan såg en apman i skogen.
(FB) Frugan är gravid.
(FB) Var ska jag diskutera frugan?
(FB) Frugan
(FB) Frugan har skaffat mustach!!!
(FB) Frugan vill flytta till DANMARK!!!!
(FB) Frugan var försvunnen.
(FB) Problemen med frugan.
(FB) Problem med frugan.
(FB) Min fru har fått nog.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem