2022-05-19, 22:35
Medlem
LFCYNWAs avatar
Hamburg meine Perle

Finns bara ett sätt det här kan sluta nu.
Citera
2022-05-20, 07:30
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Hamburg meine Perle

Finns bara ett sätt det här kan sluta nu.
Snyggt mål nu är det nära BL
Citera
2022-05-20, 09:37
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Snyggt mål nu är det nära BL
Rätt bra match faktiskt speciellt första halvlek. Får se ifall HSV kan plocka detta hemma nu dem är ju inte kända för att vara bäst när det gäller haha. Folk lär väl förvänta sig att man ska klara detta på hemmaplan för att inte spendera ytterligare ett år i zweite när Schalke och Bremen vänder i dörren. Ligger minst lika mycket press på Hamburg som på Hertha.
Citera
2022-05-20, 10:40
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Rätt bra match faktiskt speciellt första halvlek. Får se ifall HSV kan plocka detta hemma nu dem är ju inte kända för att vara bäst när det gäller haha. Folk lär väl förvänta sig att man ska klara detta på hemmaplan för att inte spendera ytterligare ett år i zweite när Schalke och Bremen vänder i dörren. Ligger minst lika mycket press på Hamburg som på Hertha.
Jo jag tror att det blir en nervös tillställning och inget skönspel för bägge lagen är det enormt mycket på spel.
Jag hoppas på Hamburg
Citera
2022-05-20, 12:43
Medlem
Jag tycker det är lite synd att just HSV och Hertha möts i kvalet. BL behöver just båda dessa lag i Storstäder som Hamburg och Berlin. Tack och lov var Werder och Schalke bara nere och vände. Igår var det 75.000 pers på plats?
Ser också att Rose har fått dojan från BVB.
Citera
2022-05-20, 12:50
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Jo jag tror att det blir en nervös tillställning och inget skönspel för bägge lagen är det enormt mycket på spel.
Jag hoppas på Hamburg
Hehe det lär nog parkeras en hel del buss från HSV, sen någon kontring där Glaztel kanske avgör.
Citat:
Ursprungligen postat av Wieso
Jag tycker det är lite synd att just HSV och Hertha möts i kvalet. BL behöver just båda dessa lag i Storstäder som Hamburg och Berlin. Tack och lov var Werder och Schalke bara nere och vände. Igår var det 75.000 pers på plats?
Ja Berlin-derbyt inte minst är rätt mäktigt. Tur att Union gör det väldigt bra.
Citera
2022-05-20, 12:52
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wieso
Båda lagen behövs. Iofs så blir ju inte Berlin utan lag då Union finns men Hertha är ju den stora klubben där såklart.

Det har varit väldigt många stora klubbar i Tyskland som åkt hiss sista decenniet.
Citera
2022-05-20, 13:24
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Dortmund har sparkat Marco Rose
Citera
2022-05-20, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Dortmund har sparkat Marco Rose
Clowneri av oss rakt av.

Rose har inte haft en 6a, en HEL BACKLINJE, en jämnt tillgänglig 9a, en kreativ ytter etc under nästan hela säsongen.

Det är helt otroligt orättvis behandling av Rose.

Klubben vägrar ta ansvar.

Nu rapporteras det att Terzic är huvudnamnet att ta över. ÄLSKAR Terzic, men han har inte direkt visat något otroligt tak som tränare för att han lyckades okej under 6 månader när Sancho hittade toppform igen.

Det hela är otroligt naivt och pinsamt.
Citera
2022-05-20, 16:40
Medlem
cyberkalles avatar
Lucien Favre tar över Gladbach, ja att dom skulle skaffa en ny tränare var inte oväntat.
Urusel säsong för deras del.
Citera
2022-05-21, 14:35
Medlem
cyberkalles avatar
Såg en undersökning om vem tyskarna vill att vinner kvällens cupfinal 77% håller på Freiburg.
Få se om Forsberg och co kan förhindra det.
Jag hoppas på Freiburg
Citera
2022-05-21, 16:56
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Såg en undersökning om vem tyskarna vill att vinner kvällens cupfinal 77% håller på Freiburg.
Få se om Forsberg och co kan förhindra det.
Jag hoppas på Freiburg

Hoppas är en sak och tro är en annan. Jag tror på Leipzig.

Å andra sidan trodde jag på K'lautern igår men hoppades på Dresden och det blev inget av det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in