2022-05-04, 10:31
Avslutad
Krubberiet, ni vet det där korvståndet i Länna som uppmärksammats lite är och där verkar ha försvunnit.
På deras insta står det "WE'LL BE BACK SOON" och deras senaste inlägg var i september 2021.
Detta hade inte stört mig något om inte deras hemsida som dem länkar till på instan nu verkar vara borttagen/avstängd. Någon som hört nått eller vet om de alltid stänger ner under vinterhalvåret?
Citera
2022-05-19, 21:53
Medlem
Snitsigares avatar
Fan vad synd om de klappat igen. Häromveckan såg jag att det stod nån hamburgarvagn där nu istället på samma plats Krubberiet tidigare stod.
För nåt år sedan (eller två?) fanns en Krubberietvagn uppställd i Barkarby outlet. Men säkert inte längre.
Citera
2022-05-20, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snitsigare
Fan vad synd om de klappat igen. Häromveckan såg jag att det stod nån hamburgarvagn där nu istället på samma plats Krubberiet tidigare stod.
För nåt år sedan (eller två?) fanns en Krubberietvagn uppställd i Barkarby outlet. Men säkert inte längre.
ja nån icke skidåkare stod o sålde hamburgare för 90 kr eller liknande i länna...inte en kund där.
Citera
2022-05-20, 11:07
Bannlyst
De brukade även, innan pandemin slog till, stå i Barkarby. Bra korv men dyra priser. Inte sett till dem på länge.
Citera
2022-05-20, 16:27
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Han har sålt konseptet när jag snackade med han sista gången jag var där. Det var lite hemligt vad planerna var men det skulle kanske gå att köpa produkter i mataffärer efter det, samt att restaurang kanske skulle öppnas. Jag kollar av då och då. Då krubberiet var stans bästa korv.
Citera
2022-05-20, 16:47
Medlem
Snitsigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Han har sålt konseptet när jag snackade med han sista gången jag var där. Det var lite hemligt vad planerna var men det skulle kanske gå att köpa produkter i mataffärer efter det, samt att restaurang kanske skulle öppnas. Jag kollar av då och då. Då krubberiet var stans bästa korv.

Jaha, okej. Får hoppas på det då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in