2022-05-19, 15:11
Medlem
1754s avatar
Sista veckan och Hayes ger upp för att han har ont. Jag är besviken.
Jessica har växt i min aögon sen hon bröt tjejpakten med sitt val av gäster till högborgen.
2022-05-19, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Hanna skrev igår på sin insta att produktionen klippt avsnitten så det ska se ut som att Hanna överväger att gå ur Nordpakten:
”Jag hade precis försäkrat Filip och Jessica om att även om jag var kompis med Linn så skulle jag inte skulle byta sida. Riktigt ful klippning av produktionen ”.

Så känns tyvärr osannolikt att Hanna och Filip bryter sin pakt med Jessica och Peter. Men man kan hoppas… För en gångs skull skulle det vara riktigt kul om två åker på örådet, likt när Mattias fick lämna.

Tror de är för få för att två ska få lämna. Kommer inte ihåg hur det varit tidigare år men förra säsongen gick de in 8 st i finalveckan.

Tror däremot det kommer hända något oväntat på örådet. Behöver absolut inte vara så att Linn eller Joel åker för att de får flest röster. Den eventuella duellen kan bli intressant. Minns ni 2020 när Hasse fick duellera mot 70-åriga Pia och han förlorade? Skrattade högt.. DET var oväntat.
2022-05-19, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Brukar de inte vara rätt så enade om vem ska ut att det inte spelar någon roll?

Jo absolut. Men vem vill de gamla deltagarna helst ha ut då? Minns knappt vilka som åkte ut i början.
2022-05-19, 15:30
Medlem
Är det någon som kan förklara varför de flesta i lag syd fick lämna pga covid men Hanna & Filip som också var positiva fick vara kvar? Kunde inte resterande vara i karantän på samma sätt? Tvivlar på att så många behövde läkarvård.
2022-05-19, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Sista veckan och Hayes ger upp för att han har ont. Jag är besviken.
Jessica har växt i min aögon sen hon bröt tjejpakten med sitt val av gäster till högborgen.

Det var bra val förutom latmasken Peter , som inte gjort ett skit sedan han kom in. Sitter och gapar efter mat som jessica kommer med rätt in i munnen. Han kan nog inte ens äta själv.
2022-05-19, 16:02
Medlem
Bakarettans avatar
Tänker inte analysera någon av de kvarvarande deltagarna.
De är inte i mitt tycke någon värdig vinnare.
Men...jag har under tiden som gått ändrat min uppfattning om Linn.
Hon om någon borde gå till final.
Tyckte inte om henne i början,men hon för mig är i nuläget en person som resonerar vettigt.
De andra deltagarna tycks ha enorma problem vem som ska rösta på vem🤪
2022-05-19, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbutcrazy
Är det någon som kan förklara varför de flesta i lag syd fick lämna pga covid men Hanna & Filip som också var positiva fick vara kvar? Kunde inte resterande vara i karantän på samma sätt? Tvivlar på att så många behövde läkarvård.
De var väl inte positiva i covid utan satt i karantän pga lagmedlemmar som hade konstaterad covid?
2022-05-19, 16:10
Medlem
Har blivit så tråkig den här säsonge, givet vem som ska åka ut inför varje ö-råd. Nord-pakten lyckades tyvärr.
2022-05-19, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Tänker inte analysera någon av de kvarvarande deltagarna.
De är inte i mitt tycke någon värdig vinnare.
Men...jag har under tiden som gått ändrat min uppfattning om Linn.
Hon om någon borde gå till final.
Tyckte inte om henne i början,men hon för mig är i nuläget en person som resonerar vettigt.
De andra deltagarna tycks ha enorma problem vem som ska rösta på vem🤪

Hon har ett stabilt psyke. Det blir genast enklare att fungera som människa då.
Nerverna är inte trasiga som i Zombie-Hannas skalle.

Min favvo med 👌
Perfekta Robinsonkvinnan.
Personlighet-Linn.
Utseende-Elin
Fan vad rå jag känner mig att skriva så.. Men jag är fulare än dessa två.. Så det går bra.
Senast redigerad av Tilikum 2022-05-19 kl. 16:14.
2022-05-19, 16:13
Medlem
Tycker Hanna kan söka jobb på Aftonbladet (Blir krängt över allting)Kan väl skriva lite om meetoo bl.a
2022-05-19, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wempa65
Tycker Hanna kan söka jobb på Aftonbladet (Blir krängt över allting)Kan väl skriva lite om meetoo bl.a

Hahaha verkligen och skriva om klimatet som expert.
Metoo och klimat hon kan allt den idioten!
2022-05-19, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Det var bra val förutom latmasken Peter , som inte gjort ett skit sedan han kom in. Sitter och gapar efter mat som jessica kommer med rätt in i munnen. Han kan nog inte ens äta själv.

åtminsone inte tugga själv

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in