2021-12-22, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Varför låter dom en jävla dansk vara med, så svårt att höra vad personen säger. Blir triggad.
Sätt på texttv sidan 199 så får du stöd av text. Jag använder det ofta när det är dåligt ljud som t.ex. svenska filmer.
Citera
2021-12-22, 02:32
Moderator
Psilosophers avatar
Tuff hon är, Emelie Köhler. Gillar.
Citera
2022-05-18, 20:21
Intressant program nu om gangsterrap och gängkriminalitet
Citera
2022-05-18, 20:39
Medlem
Dagens program gällande invandring, integration etc

Omar Makram och Lars Trädgård är de vettigaste där.

Sedan är det banne mig skrämmande att man har så pass många kvar som lever i bubblan som fanns före 2015, helt verklighetsfrånvänt
Citera
2022-05-18, 20:44
Medlem
Soterns avatar
Centernissen gör ju bort sig.
Citera
2022-05-18, 21:17
Bannlyst
Martin Ådahl är ett psykfall som alltid avbryter folk.
Den feta kossan som var där borde fått frågan om hur vi löser trångboddheten med att öka invandringen?
Citera
2022-05-18, 22:00
Medlem
Herrejäklar, va tvungen att hitta den tråd för att skriva att den där Martin Ådahl, som jag aldrig sett eller hört förut, verkar totalt bränd. Herre jävlar vilken idiot.
Citera
2022-05-18, 23:11
Medlem
Lostworlds avatar
För att summera ännu en urvattnad, tandlös SVT-produktion:

1 st rabiat, världsfrånvänd centerpartist
2 st överviktiga sossetanter
1 st somalisk miljöpartist

Centerpartisten, den ena sossetanten och somaliern fick dominera hela sändningen och prata säkert mer än dubbelt så mycket som övriga på plats.

SD-politikern fick vänta över halva programtiden innan han kom till tals.

Omar Makram talade vettigt om sådant som borde vara rena självklarheter men fick den gläfsande centerpartisten emot sig.

Historieprofessorn påminner lite om Björn Borg.

Bert Karlsson har ju bidragit till att sälja ut Sverige till massinvandring för att sko sig själv så det han säger väger tunt.

Moderatkvinnan hade vaknat upp sent men erkände att moderaterna borde ha minskat på invandringen tidigare. I övrigt hade hon en märklig kreation på sig; en konstig kavaj-jacka, nån hybrid till hälften i jeansmaterial vilket störde min uppmärksamhet från vad hon faktiskt sa.

Kritik mot islam = generalisering av hårt arbetande muslimer (sagt av centerpartisten).

Invandrare går till jobbet. Det är invandrare som håller igång produktionen på Barilla och Wasa knäckebröd (också sagt av centerpartisten).

SD har extrema och omöjliga idéer (centerpartisten igen).
Citera
2022-05-18, 23:48
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _mtini_
Herrejäklar, va tvungen att hitta den tråd för att skriva att den där Martin Ådahl, som jag aldrig sett eller hört förut, verkar totalt bränd. Herre jävlar vilken idiot.

Men det vara bra! Nu har stora delar av Sverige sett hur galna C är. Han är andranamn efter Lööf i C och sa alltså bla att det finns hundratusentals muslimer som är poliser och läkare i Sverige när det finns ca 60000 i dessa yrken totalt.
Citera
2022-05-19, 00:16
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men det vara bra! Nu har stora delar av Sverige sett hur galna C är. Han är andranamn efter Lööf i C och sa alltså bla att det finns hundratusentals muslimer som är poliser och läkare i Sverige när det finns ca 60000 i dessa yrken totalt.
Han förnekade även att Annie vill begränsa yttrandefriheten (hennes uttalanden om att man inte ska få demonstrera i vissa områden eller under ramadan). Nej, det hade hon inte sagt minsann.

Denna naiva centerpartist får mig att önska att pedofilprofet-anhängarna i partiet Nyans kommer in i riksdagen. Då kanske han får sig ett bryskt uppvaknande. Den fullständiga hjärnkollapsen när hans rosa illusioner går sönder mot muslimska kravmaskiner som vill upphäva yttrandefriheten och införa sharialagar. Vad kommer du att välja Martin Ådahl? Mångkultur eller demokrati?

Folk kommer inte att fatta... De flesta har ju röstat för exakt denna utveckling och är på samma intelligensnivå som denna mupp.
Citera
2022-05-19, 03:55
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _mtini_

Instämmer helt.
Fruktansvärt dryg att lyssna på, det var bara ”JAG JAG JAG” hela tiden..
Citera
2022-05-19, 04:35
Medlem
Soterns avatar
Martin Ådahl upprepade ordet "generalisera" som en papegoja. "Man kan inte generalisera", jo, det är precis det man gör om man pratar om grupper. Men det verkade idioten inte fatta.
Om man inte kan kritisera islam därför då generaliserar man (alla muslimer är inte onda). Okej, då kan man man inte kritisera kommunismen och nazismen heller för det finns säkert enskilda individer som är kommunister och nazister som är jättetrevliga. Ja, jag utesluter inte ens att det kan finnas enskilda centerpartister som skulle kunna tänkas vara trevliga.
Senast redigerad av Sotern 2022-05-19 kl. 04:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in