2022-05-18, 20:18
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Vem av dom andra är så mycket roligare tycker du? Jag ser ingen där som jag tycker är värdig vinnare och därför hoppas jag att tråkmånsen gör bra ifrån sig. Men, då blir han väl utkastad av gofbilsfyllot vilket är mer regel än undantag. Nej, jag ser ingen deltagare som har roat alls av dessa utan bara lyssnat på en djävla "tyck synd om mig" a 22 minuter per dag.
Det är ett under att du orkar kolla på programmet varje dag och orkar vara den som kommenterar mest i tråden? Eller så gillar du att snacka skit om alla andra precis som de flesta av oss 😀 kanske destruktivt 🧐
Senast redigerad av Kellywoman 2022-05-18 kl. 20:19. Anledning: Felstavat
2022-05-18, 20:39
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Tvärr kan det bli hans fall. Ju duktigare du är desto större risk att arga Anders slänger ut dig.

Kan lära dig hur du citerar+ för en symbolisk summa.
2022-05-18, 20:45
Medlem
Citat:
Tvärr kan det bli hans fall. Ju duktigare du är desto större risk att arga Anders slänger ut dig.

Dessutom när han är vit svensk heterosexuell man.

Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Tycker inte en tråkmåns utan eget tyckande är en fin förebild

Världen vore en bättre plats ifall fler vore som Henrik.
2022-05-18, 20:45
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuntertMongo
Jaha, så blev Hayes knäckt av rasistkonspirationen i förra tävlingen, fy fan!

Utveckla gärna.
2022-05-18, 20:51
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuntertMongo
Skandal att TV4 tillåter öppen rasism när alla deltagare ger sig på den mörkhyade i grupp för att få ut honom i slangbelletävlingen! Bedrövligt att se!!

På vilket sätt var det rasism? För att han är mörkhyad och blev utslagen i slangbelletävlingen? Det var ju flera som blev utslagna, eller har jag fel?

Stirra dig inte blind på hudfärg ibland och tänk på att det hela tiden har varit sist in och först ut i Robinson. Det var ju faktiskt Hayes ledord på Hayes Island, eller hur?
2022-05-18, 21:18
Medlem
Nämen, var han tvungen att lämna några timmar efter att han fått komma in i Robinson och skulle slakta alla? Han som ansåg att Mattias var en mes då han lämnade. Men Hayes var väl sjuk på riktigt, han har varit tvungen att gråta ut på Instagram att han är ärrad för livet. Sen fick han såklart stöd av Shevin som fick påminna han om dom där sprutorna han fick mot smärtan så alla ska veta att han härdade ut och inte var lika vek som Mattias. Hade varit roligt om Joel hade kunnat utmana han i ”hänga längst” när han hade dom smärtorna. Tror inte han hade tagit det lika bra som Mattias, utan han hade nog vrålskrikit åt alla på ön förutom mobbar-shevin.
2022-05-18, 21:31
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Det är ett under att du orkar kolla på programmet varje dag och orkar vara den som kommenterar mest i tråden? Eller så gillar du att snacka skit om alla andra precis som de flesta av oss 😀 kanske destruktivt 🧐
Tycker man ser dig ganska ofta också i tråden. Men det kanske bara är du som får utrycka dig här?? Jag är imponerad av alla som orkar titta på den värdelösa såpan. Tänker fortsätta skriva när jag känner för det utan att fråga dig om lov. Lev gott!!
2022-05-18, 21:33
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kan lära dig hur du citerar+ för en symbolisk summa.
Jag vill inte lära mig även om du betalar flera tusen!
2022-05-18, 21:42
Medlem
Rekord i Robinson i år med folk som hittar på saker och kastar in handduken i förtid. Borde vara böter på sådant då många folk söker till Robinson och vill vara med.
2022-05-18, 21:44
Medlem
Citat:
Du tror att Anders har ett enormt inflytande i vad som händer? Förstår du att han bara är en anlitad programledare?
2022-05-18, 21:50
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Du tror att Anders har ett enormt inflytande i vad som händer? Förstår du att han bara är en anlitad programledare?
TV4 består av stolpskott så det gör ingen skillnad vem av dom som hittar på alla tokerier. Att slänga ut Tomme var det största misstaget och jag tror dom ville bli av med Hayes också. I samtliga program som TV4 gör gäller det att tycka synd om . Och gärna gråt.
2022-05-18, 21:52
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Rekord i Robinson i år med folk som hittar på saker och kastar in handduken i förtid. Borde vara böter på sådant då många folk söker till Robinson och vill vara med.
Om du är riktigt olycklig och gråter mycket ökar chanserna att inte bli utkastad. Gäller generellt i TV4. Nämn gärna en morfar sog dött för 10 år sen eller nåt annat smaskigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in