2022-01-14, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GladaMona
Hört rykten om att Lina hunnit dejta lite olika killar sen bonde tog slut.
Men att det finns en som är speciell.
Det ska vara någon kändis säger ryktet.
Någon som hört något. Eller vet vem det kan tänkas vara?
Vem orkar bry sig… om Lina? 😬
Citera
2022-05-14, 20:00
Medlem
Slut mellan Filip och Ellinor?
Citera
2022-05-14, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av autumn04
Slut mellan Filip och Ellinor?

Varför tror du det?
Citera
2022-05-18, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiingelinn
Varför tror du det?
Står på olika skvallersajter
Citera
2022-05-18, 19:54
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Står på olika skvallersajter

Står på Ellinors Insta också.
Citera
2022-05-18, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Står på Ellinors Insta också.

Aha har inte insta.

Sorgligt dom var så fina❤️
Citera
2022-05-18, 20:55
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Aha har inte insta.

Sorgligt dom var så fina❤️

Så här har hon skrivit:

"För att undvika ytterligare spekulationer:

Jag och Filip är inte längre ett par.

Året som gått har varit bland det bästa i hela mitt liv. Samtidigt har det orsakat mer smärta och sorg än jag någonsin kunnat ana.
Jag kommer aldrig ångra att jag vågade ge hela mitt hjärta till något jag trodde skulle vara för alltid. Jag lämnade mitt liv för att satsa allt på kärleken, även om det ännu en gång lämnat mitt hjärta i tusen bitar.

Jag vet att jag kommer hitta tillbaka till mitt starka jag igen, men i framtiden vara mer rädd om mitt hjärta och framför allt kommer jag aldrig glömma vad jag är värd.

Jag vill tacka mina fantastiska vänner och familj som plockar upp mig varje gång min värld rasar. Ni vet vilka ni är, utan er är jag ingenting ❤️

Och till alla er här som stöttat och peppat vill jag bara säga: ta hand om er där ute. Och lova mig att ni aldrig glömmer vad ni är värda! ❤️

(Detta är något jag aldrig trodde jag skulle behöva skriva och är fortfarande i chock, så jag ber er respektera att jag inte kommer svara på några fler frågor kring det här. Tack)"
Citera
2022-05-18, 22:09
Medlem
Citat:
Så här har hon skrivit:

Året som gått har varit bland det bästa i hela mitt liv. Samtidigt har det orsakat mer smärta och sorg än jag någonsin kunnat ana.
Jag kommer aldrig ångra att jag vågade ge hela mitt hjärta till något jag trodde skulle vara för alltid. Jag lämnade mitt liv för att satsa allt på kärleken, även om det ännu en gång lämnat mitt hjärta i tusen bitar.

Jag vet att jag kommer hitta tillbaka till mitt starka jag igen, men i framtiden vara mer rädd om mitt hjärta och framför allt kommer jag aldrig glömma vad jag är värd.

Jag vill tacka mina fantastiska vänner och familj som plockar upp mig varje gång min värld rasar. Ni vet vilka ni är, utan er är jag ingenting ❤️

Och till alla er här som stöttat och peppat vill jag bara säga: ta hand om er där ute. Och lova mig att ni aldrig glömmer vad ni är värda! ❤️

(Detta är något jag aldrig trodde jag skulle behöva skriva och är fortfarande i chock, så jag ber er respektera att jag inte kommer svara på några fler frågor kring det här. Tack)"

Undrar vad han gjort. Får känslan av att hon inte alls var förberedd på detta
Citera
2022-05-19, 00:24
Medlem
Tervulls avatar
Han tog ju henne som nåt slags andrahandsval. Det kändes som hon var mer kär i honom än vad han var i henne. Självklart kom detta uppbrott som en blixt från klar himmel, annars skriver man inte så som Ellinor gör. Jag tror att han har träffat en annan. Snart ser vi honom med en ny tjej. Tycker han verkar knäpp, borde lugnat sig när Lina dumpade honom. Inte störtat till Ellinor som han just hade ratat. Stackars henne. Dumpad 2 ggr på mindre än ett år.
Citera
2022-05-19, 01:22
Medlem
Ryktas om otrohet
Citera
2022-05-19, 08:17
Medlem
Citat:
Så här har hon skrivit:

Usch stackars Ellinor❤️
Citera
2022-05-19, 12:12
Medlem
Citat:
Usch stackars Ellinor❤️

Ja hon är så himla fin och vacker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto