2022-05-08, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven
Som vanligt ett förvridet "klipp&klistra" inlägg.
Att vilja ett fall få bli prövat i HD är inte detsamma folkets domstol!
Men ni JohannBinningeHatare tar till alla medel för att förminska oliktänkande skribenter, att vrida sanningen ur led är helt i er linje, tragiska människor.

Kan du lägga fram något som bevisar ditt påstående gällande det går bra för Binninge gällande få klienter?
Citera
2022-05-08, 14:44
Medlem
Citat:
Som vanligt ett förvridet "klipp&klistra" inlägg.
Att vilja ett fall få bli prövat i HD är inte detsamma som folkets domstol!
Men ni JohannBinningeHatare tar till alla medel för att förminska oliktänkande skribenter, att vrida sanningen ur led är helt i er linje, tragiska människor.
Du sprider hela tiden förtal och försöker skuldbelägga Binninges offer. Är det någon som förminskar människor så är det du, tragiska människa (pedofilkramare).
Citera
2022-05-09, 11:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nighter825
Kan du lägga fram något som bevisar ditt påstående gällande det går bra för Binninge gällande få klienter?

Enligt er så behöver man ju inte längre bevisa något överhuvudtaget i trådar, kan dock upplysningsvis meddela dej att JB jobbar idag.
Citera
2022-05-09, 11:34
Medlem
Citat:
Enligt er så behöver man ju inte längre bevisa något överhuvudtaget i trådar, kan dock upplysningsvis meddela dej att JB jobbar idag.

Så du ljuger alltså om Binninge?
Citera
2022-05-09, 11:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nighter825
Så du ljuger alltså om Binninge?

Nope, lögner det står ni för så bra så det behöver ni inte någon hjälp med av mej.

Men som sagt, Johann har fullt upp idag, oerhört glädjande att han kan utöva sin stora yrkesskicklighet och därav hjälpa utsatta människor, människor vilka behöver höga juridiska råd av en kunnig Jurist.
Citera
2022-05-09, 11:50
Medlem
Citat:
Nope, lögner det står ni för så bra så det behöver ni inte någon hjälp med av mej.

Men som sagt, Johann har fullt upp idag, oerhört glädjande att han kan utöva sin stora yrkesskicklighet och därav hjälpa utsatta människor, människor vilka behöver höga juridiska råd av en kunnig Jurist.

Står inte för lögner.
Det brukar mest vara du som står för dom. Förtala av folk gör du också.
Du har svårt att bevisa saker även när man frågar om det.

Så sluta ljug om Binninge. Det är inte snällt mot han.

Och han gjorde inget bra för Esbjörn som behövde en kunnig Jurist inom fastighetsaffärer.

Hoppas han skattar sin inkomst så han kan betala skadeståndet, om han inte har betalat av den. Skulle ju vara rätt av honom att betala skadeståndet om han inte redan gjort det.
Citera
2022-05-14, 09:12
Medlem
Citat:

Du och MerryButt brukar vara väldigt synkade och överens i alla diskussioner som inbegriper Johann Binninge, men när det handlar om vilka konsekvenser det fick att Ebba Busch avslöjande honom som sexualbrottsling så skiljer det sig diametralt.

Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Hur går det för dig att tänka, tycker du? Har du kanske ofta lite otur i den grenen?

För ursäkta människa men vad menar du. Det inlägget du kommenterar genomsyrad av en sådan ursel människosyn att Idi Amin framstår som en mottagare av Nobelsfredspris.

Men hur menar du att det skulle vara olagligt att inte sprida någons olycka. Iof förstår jag inte varför ombudet är så olyckligt. Det måste ju i så fall vara på grund av Ebbas förtal. Hur skulle det vara en vinst för Ebba att hon slagits en mans liv i spillror. Vem imponeras av sådant?

Den ena bilden är hur han överhopas av arbete från tacksamma klienter som han hjälper och den andra bilden är att hans liv har slagits i spillror på grund av Ebba Busch.

Någon av er ljuger, möjligen båda.
Citera
2022-05-14, 09:19
Medlem
JB är en bluffmakare som lurar klienter på pengar.
Citera
2022-05-14, 13:39
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du och MerryButt brukar vara väldigt synkade och överens i alla diskussioner som inbegriper Johann Binninge, men när det handlar om vilka konsekvenser det fick att Ebba Busch avslöjande honom som sexualbrottsling så skiljer det sig diametralt.

Den ena bilden är hur han överhopas av arbete från tacksamma klienter som han hjälper och den andra bilden är att hans liv har slagits i spillror på grund av Ebba Busch.

Någon av er ljuger, möjligen båda.
Det händer ganska ofta att jag och MisterSeven tycker lika. Det har oxå hänt att vi tyckt lika ungefär samtidigt ibland. Det har till och med hänt att vi när det sker har vi kommenterat det med ett glatt pm.

Dock förstår jag inte vart du vill komma med detta inlägg. Vad åsyftar du? Och vad menar du med ditt exempel och varför måste någon ljuga?

Jag hävdar inte att jag vet vad ombudet pysslar med idag. Jag säger att jag inte förstår varför han skulle vara olycklig och konstaterar att om han nu är olycklig som har hävdats i tråden. Så torde det vara Ebbas förtal som orsakar olyckan.

På vilket vis står det till motsats till det MisterSeven säger. Han säger ju att han vet att Johann har fullt upp.
Citera
2022-05-14, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Det händer ganska ofta att jag och MisterSeven tycker lika. Det har oxå hänt att vi tyckt lika ungefär samtidigt ibland. Det har till och med hänt att vi när det sker har vi kommenterat det med ett glatt pm.

Dock förstår jag inte vart du vill komma med detta inlägg. Vad åsyftar du? Och vad menar du med ditt exempel och varför måste någon ljuga?

Jag hävdar inte att jag vet vad ombudet pysslar med idag. Jag säger att jag inte förstår varför han skulle vara olycklig och konstaterar att om han nu är olycklig som har hävdats i tråden. Så torde det vara Ebbas förtal som orsakar olyckan.

På vilket vis står det till motsats till det MisterSeven säger. Han säger ju att han vet att Johann har fullt upp.
Du skriver inte att han är olycklig, du skriver att hans liv har slagits i spillror på grund av förtalet. Har det gjort det eller fabulerar du?
Citera
2022-05-18, 16:23
Avslutad
Nu sitter Johann på en exklusiv uteservering i Paris och tar ett glas, DRC Domaine de la Romanée-Conti Grand Cru, Bourgogne, vilket han är väl värd.
Citera
2022-05-18, 16:30
Medlem
Citat:
Nu sitter Johann på en exklusiv uteservering i Paris och tar ett glas, DRC Domaine de la Romanée-Conti Grand Cru, Bourgogne, vilket han är väl värd.
Är han och hämtar sin del av ”sambons” inkomster?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in