2022-05-18, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimphri
Inte L*ndbLom?
Jo såklart råkade bli fel där.
Citera
2022-05-18, 10:30
Medlem
Citat:
Helt klart.
Men stavar, vilket är varför jag frågade, med L.

Extremt obekräftade rykten gör gällande att KL är BO och att MGM har ett ”afrikanskt eller turkiskt namn eller nåt”.
Har med hört liknande, jag hörde dock att det skulle vara afghaner men som sagt det är obekräftade uppgifter och inget som är säkert.

Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Den som är skriven på adressen -K*vin *Lindbl*m ser ju inte ut som en klassisk pundare, utan mer som en vilsen raggare.
Ja håller med just därför får jag inte riktigt ihop det i min hjärna.
Måste ju finnas ett motiv tycker man? Knarkskulder känns ju inte som något säkert motiv då KL inte ser ut som någon knarkare.

Annat tänkbart alternativ skulle kunna vara att BO blev överfallen i hemmet och försökte fly i sin firmabil (Mora bygg) då finns det ju en förklaring till varför denna skåpbil stod nedanför Lillån med 2 polisbilar bakom.

Detta är dock rena spekulationer från min sida.
Senast redigerad av When6Loves9 2022-05-18 kl. 10:36.
Citera
2022-05-18, 10:39
Medlem
Crimphris avatar
Stämmer ryktet om MGM’s ursprung är det inte helt otänkbart att BO är ett helt oskyldigt offer.
Citera
2022-05-18, 19:43
Medlem
Det sägs att de är svartsjukedrama som orsakat det här.. Och att de är gärningsmannen som flytt ner till arbetarna så därför polisen stod där.
Citera
2022-05-19, 21:53
Medlem
obligatoriskts avatar
Citat:
Stämmer ryktet om MGM’s ursprung är det inte helt otänkbart att BO är ett helt oskyldigt offer.
"okej"
Citera
2022-05-20, 09:00
Medlem
Fonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenn
Det sägs att de är svartsjukedrama som orsakat det här.. Och att de är gärningsmannen som flytt ner till arbetarna så därför polisen stod där.

Att de alltid ska handla om kvinnor eller pengar...
Citera
2022-05-21, 18:33
Medlem
Fonos avatar
Har ingen hört något mer?
Ligger han fortfarande på intensiven?
Citera
2022-05-21, 20:17
Medlem
Han skrevs ut från lasarettet i torsdags
Citera
2022-05-22, 11:51
Medlem
Har länge tyckt att orsas befolkning överdrivit gällande problematiken med brottslighet i byn då det inprincip varit cool lungt här. Och har det nu hänt något så har det väl mest handlat om en del småskit! stöld, skadegörelse o.s.v. Men nu på senare tid så verkar det ju som att orsafolket har befog för den oro dem känner! Det är helt enkelt inte lika lungt och tryggt här längre. Verkar vara ett större parti narkotika som cirkulerar i byn. Efter man märkt av det här så har det ochså börjat hända en jävla massa skit i byn.
Citera
2022-06-29, 14:33
Medlem
Fonos avatar
Idag kom en dom på 9 års fängelse för misstänkt, någon som kan lösa fupp & dom?
Citera
2022-06-29, 15:50
Medlem
Crimphris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fono
Idag kom en dom på 9 års fängelse för misstänkt, någon som kan lösa fupp & dom?

Bör ju vara Mora tingsrätt.
Maila.
Citera
2022-06-29, 21:56
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Bör ju vara Mora tingsrätt.
Maila.

Mailar man bara och ber om domen som kom nyligen, eller måste man ha detaljerade uppgifter om vilket mål man avser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in