2022-05-18, 08:39
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Fast du har ju så fel.

Du skiter fullständigt i barnen.

Återigen. Att folk här inne inte har problem med att barn ofrivilligt exponeras för kukar och annat material som Dumpen lägger upp på TikTok är djupt skrämmande. Och att ni inte bryr er om att barn indirekt hängs ut när deras pappor exponeras, blir mobbade i skolan och för alltid kommer förknippas med vad vuxna i deras närhet har gjort. Barn ska inte behöva lita ofrivilligt för något vuxna gör - period! Djupt djupt djupt obehagligt. Ni bryr er inte ett dugg om barn och har noll förmåga att tänka i nästa steg. Ni äcklar mig inte lika mycket som pedofiler men ni äcklar mig, det gör ni.

Tyvärr så kommer du likt andra som framfört just denna kritik att bli kallad pedofil av Dumpen anhängare. så även om man skriver att det är olämpligt att dumpen uppmanar barn att gå in och kolla på kukar och sprutbilder, och vill skydda barnen från det, så räknas det som kritik till Dumpen och Sara och Patrik = att man är ett peddo.
Citera
2022-05-18, 08:51
Medlem
efftolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Nej då, länken finns kvar. Klabbe aka Den Bölande Pedoraptorn säger "Jag söker skydd!" om och om igen, som om han försöker kasta en besvärjelse för att få Patrik och Sara att gå upp i rök.
https://dumpen.se/2021/11/20/veckans-klas-nej-nu-fick-det-vara-nog-sa-han-sitter-pa-psyk/

Stort tack!
Citera
2022-05-18, 09:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Fast du har ju så fel.

Du skiter fullständigt i barnen.

Återigen. Att folk här inne inte har problem med att barn ofrivilligt exponeras för kukar och annat material som Dumpen lägger upp på TikTok är djupt skrämmande. Och att ni inte bryr er om att barn indirekt hängs ut när deras pappor exponeras, blir mobbade i skolan och för alltid kommer förknippas med vad vuxna i deras närhet har gjort. Barn ska inte behöva lita ofrivilligt för något vuxna gör - period! Djupt djupt djupt obehagligt. Ni bryr er inte ett dugg om barn och har noll förmåga att tänka i nästa steg. Ni äcklar mig inte lika mycket som pedofiler men ni äcklar mig, det gör ni.

Bra inlägg. Sara och Patrik äcklar mig i stort sett lika mkt som kräken de jagar, bara på ett annat sätt.
Citera
2022-05-18, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
. Vet uthängda som inte fått mer än just en uthängning. Är det vägledning och hjälp?
Jag också.
Citera
2022-05-18, 09:10
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Jag också.
Tragiskt. Så fel då att sitta och påstå att man ger hjälp och vägledning när det inte är sant. Det får en och undra vad mer som är lögn.
Citera
2022-05-18, 09:19
Avslutad
Citat:
Tragiskt. Så fel då att sitta och påstå att man ger hjälp och vägledning när det inte är sant. Det får en och undra vad mer som är lögn.

Nu understryker jag en sista gång.
Du är mer än välkommen att kontakta mig.
Vill du att jag smsar dig mitt nummer?
Så slipper du sitta på Flashback och skriva meddelanden.
Citera
2022-05-18, 09:38
Medlem
Om husbilsgäddan #101 är 41 som den jäveln påstår så är jag både tomten och kim jong un samtidigt.
Citera
2022-05-18, 09:39
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Det finns väl på er hemsida? Tror fler vill veta vad ni erbjuder för hjälp och vägledning. Folk verkar vilja veta.
Mina barns pappa fick inget råd/ tips/ vägledning från er. Men det är ju bra om ni ändrat det. Men man blir ju även nyfiken på hur många som faktiskt fått det du påstår.
Jag är klart glad över att fått veta det jag vet idag tack vare er men det måste finnas snyggare sätt att sköta det.
Citera
2022-05-18, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet

Jag ser gärna att fler av dessa konversationer förs offentligt på flashback. Transparens är viktigt. Allt ska ut i ljuset.
Citera
2022-05-18, 10:13
Medlem
Citat:
Det finns väl på er hemsida? Tror fler vill veta vad ni erbjuder för hjälp och vägledning. Folk verkar vilja veta.
Mina barns pappa fick inget råd/ tips/ vägledning från er. Men det är ju bra om ni ändrat det. Men man blir ju även nyfiken på hur många som faktiskt fått det du påstår.
Jag är klart glad över att fått veta det jag vet idag tack vare er men det måste finnas snyggare sätt att sköta det.

Har din man själv sökt hjälp efter detta? Får han stöttning av föräldrar och vänner, eller är han helt utfryst från socialt liv?
Citera
2022-05-18, 10:18
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Om husbilsgäddan #101 är 41 som den jäveln påstår så är jag både tomten och kim jong un samtidigt.

Han är 52 om man kolla på det regnummer som Dumpen glömde maska några timmar efter videon kom ut
Citera
2022-05-18, 10:36
Medlem
Citat:
Efter vad jag förstår så uppmanas det på deras hemsida att ta kontakt för hjälp, via deras eget terapeut-team osv. Det kanske är det de menar, men syns inte mycket av det i uthängningarna...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in