2022-05-17, 23:38
Medlem
sandyhells avatar
Mjölbygäddan MK och hans fru måste ju vara riktigt under isen. Ingen som helst damage control på facebook eller andra media. Till skillnad från t ex sönderrökta handbojsgäddan som omedelbart dolt sina uppgifter på mrkoll o dylikt.Han känns ju mycket mindre resursrik och som om han har mycket mindre att förlora. Medan mjälbygäddan och hans familj känns mer resursstarka med rejelt hög social fallhöjd. Varför agerar de inte, medan en knarkare håller huvet kallt och agerar? Blir uppriktigt orolig, inte över pervot, men över hans fru och barn! M och frugan verkar ju va skapligt aktiva på fejan och delar gärna med sig av sitt lyckade liv med resor och middagar, men har plötsligt blivit inkapabla att hantera facebook-kommandon?! Jag tror dom mår skit och tycker så synd om fru och barn. Inte om M, och jag klandrar inte heller dumpen. Dumpen hade inte haft nåt att exponera, ifall inte M hade varit ett jävla as. Och frugans liv blir i slutänden mkt bättre utan en notoriskt otrogen och pervers man. Och hälsosamnare också, då hon slipper massa könisar och bajsbakterier.

INFOLINA: har du nån update om hur det går för familjen och ifall fru och barn fått stöd och hjälp?
Senast redigerad av sandyhell 2022-05-17 kl. 23:48.
Citera
2022-05-17, 23:42
Medlem
Men snälla ni som pratar om vad som är naturligt eller inte. Förr slog man ihjäl varandra för mat, ska vi hänge åt oss åt det beteendet med för att det är "naturligt"?
Vår lagstiftning och till viss del moral i detta fall handlar ju snarare om maktstrukturer och att en 14-åring lätt kan bli manipulerad, hotad eller ja lockad av en äldre att göra något den personen inte är bekväm med. Man är inte så liverfaren eller har skinn på näsan i den åldern och därför har vi satt en gräns för att skydda de unga. Det är väl inte svårare än så. Det har med makt att göra. Inte attraktion. Och vuxna människor ska veta bättre.

Sen är det vidrigt det vissa skriver om Sara som person. Jag är absolut inte hennes största fan och jag tycker det finns så väldigt många fel med hennes "affärsidé" men vad är poängen att attackera henne som person? Antyda att hon har mist sitt kvinnliga värde och gör detta för att hon är bitter typ. Så låg nivå.
Citera
2022-05-18, 00:22
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Hon njuter av det av fel anledningar, hon njuter inte av det för någon rättvisa. Hon njuter av att förstöra för män generellt för att de inte tittar åt hennes håll längre.Att folk inte fattar det här har varit naturligt alla tusentals år det har alltid varit naturligt att dras till unga personer rent sexuellt. Till och med för så lite som 50-60 år sedan var det inga problem. Man blev inte hatad för det.

Så länge någonting sker via samtycke förstår jag inte varför folk ska lägga sig i. Patetiskt, idag hängs man ut för att man har en naturlig attraktion. Så länge man inte gör någonting mot någons vilja och det sker via samtycke så ska det inte vara några problem. Om det inte är riktiga barn vi snacka om. Då är det självklart fel, fast majoriteten av de som dumpen hänger ut är inte pedofiler, det är bara på sin höjd lagbrytare. Och är det är det är dumpen ute efter ja då kan de lika gärna hänga ut folk som håller på med droger, säljer droger, säljer droger till ungdomar, köper ut alkohol till ungdomar.

Sara tycker jag ser helt ok ut för sin ålder. Jag tror inte det är därför hon njuter av att fucka upp det för männen. Men det är uppenbart att hon njuter av att förstöra männens liv. Det blir väldigt fel då det syns så tydligt.
Citera
2022-05-18, 00:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Sara är dömd 26 gånger, vet inte ens om Svartenbrand överskrider det, och hon tycker prostitution är världens roligaste grej. Är detta någon nu skulle ha som förebild för era barn?

Ja, och gubbsjuke Patrik är i hop med en 20åring....

Jävla swishhorande avskräde bägge två och endast marginellt bättre än dom de jagar.
Citera
2022-05-18, 01:03
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Ja, och gubbsjuke Patrik är i hop med en 20åring....

Jävla swishhorande avskräde bägge två och endast marginellt bättre än dom de jagar.

Den här tjejen ? Hon var 22 då artikeln skrevs 2018. Jag hittar inte något om honom med en 20 åring. Snygg same förresten. Det är ju bara att gratulera gubben. Men swischorandet håller jag med om.
Citera
2022-05-18, 01:33
Avslutad
Jag anser att det är ett massivt fel i huvudet på de som inte kan prata om pedofili och sex med barn på ett abstrakt sätt utan att direkt blanda in känslor och fördömanden,
och samtidigt hålla vad som händer i verkligheten utanför samtalet eller analysen. Jag verkligen hatar sådana människor.
Citera
2022-05-18, 04:10
Medlem
efftolvs avatar
Är det någon som har länk till killen som skriker "Jag söker skydd!", hittar inte någonstans.
Eller är de borttagna?
Citera
2022-05-18, 04:18
Medlem
Kongruensbojds avatar
All denna redundans dagarna i ända i inlägg efter inlägg.

Ska vissa användare få fortsätta spy samma skit om och om igen utan åtgärder?

”Sara suger gubbkuk”
”knarkare”
”… bara för swish”

Jag ska tipsa AZDZ om att hänga här istället så slipper han bli bannad i sex månader så fort hockeysäsongen drar igång i september varje år. Här råder anarki. Och då har vi ändå två moderatorer aktiva i tråden.

Nu efterlyser jag artiklar i lokalpress om den senare tidens uthängningar på Dumpen. Ingen som läst något? Någon med tillgång till Mediearkivet kanske kan söka på dumpen eller Patrik Sjöberg?
Citera
2022-05-18, 06:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Mjölbygäddan MK och hans fru måste ju vara riktigt under isen. Ingen som helst damage control på facebook eller andra media. Till skillnad från t ex sönderrökta handbojsgäddan som omedelbart dolt sina uppgifter på mrkoll o dylikt.Han känns ju mycket mindre resursrik och som om han har mycket mindre att förlora. Medan mjälbygäddan och hans familj känns mer resursstarka med rejelt hög social fallhöjd. Varför agerar de inte, medan en knarkare håller huvet kallt och agerar? Blir uppriktigt orolig, inte över pervot, men över hans fru och barn! M och frugan verkar ju va skapligt aktiva på fejan och delar gärna med sig av sitt lyckade liv med resor och middagar, men har plötsligt blivit inkapabla att hantera facebook-kommandon?! Jag tror dom mår skit och tycker så synd om fru och barn. Inte om M, och jag klandrar inte heller dumpen. Dumpen hade inte haft nåt att exponera, ifall inte M hade varit ett jävla as. Och frugans liv blir i slutänden mkt bättre utan en notoriskt otrogen och pervers man. Och hälsosamnare också, då hon slipper massa könisar och bajsbakterier.

INFOLINA: har du nån update om hur det går för familjen och ifall fru och barn fått stöd och hjälp?

Alla anhöriga erbjuds stöd, så även förövaren fast genom vägledning och råd om behandling.
Att personen ifråga är det snuskigaste på listan är ingen hemlighet.
Och att vara snuskig är inget brott.

Däremot så är det förbjudet att dela/inneha BP material och att vilja förgripa sig på barn.
Allt är överlämnat till Polisen.
Citera
2022-05-18, 06:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av efftolv
Är det någon som har länk till killen som skriker "Jag söker skydd!", hittar inte någonstans.
Eller är de borttagna?
Nej då, länken finns kvar. Klabbe aka Den Bölande Pedoraptorn säger "Jag söker skydd!" om och om igen, som om han försöker kasta en besvärjelse för att få Patrik och Sara att gå upp i rök.
https://dumpen.se/2021/11/20/veckans-klas-nej-nu-fick-det-vara-nog-sa-han-sitter-pa-psyk/
Citera
2022-05-18, 06:59
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Alla anhöriga erbjuds stöd, så även förövaren fast genom vägledning och råd om behandling.
.
Det där är ju INTE sant. Det har ju iaf inte varit så tidigare, det är väl om dumpen börjat med det nu.
Citera
2022-05-18, 07:08
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Att personen ifråga är det snuskigaste på listan är ingen hemlighet.
Och att vara snuskig är inget brott.

Däremot så är det förbjudet att dela/inneha BP material och att vilja förgripa sig på barn.
Allt är överlämnat till Polisen.

Vaken tidigt? Du har väl inget jobb att gå till? Ahhh du är vaken sent!

Hela min tillvaro bygger på att det är tillåtet att vilja förgripa sig på barn. Där har du fel.

Är det så att han verkligen har BP och har delat saken det så är det ett brott. Annars har ni hängt ut en i lagen oskyldig människa. (med något rolig sexuell läggning)

Jo, det är stödet till anhöriga har vi ju hört lite om... Tror säkert att Gäddornas barn mår bra av hur saken hanteras. Säkert inget trauma att ha pappas snopp på en hemsida tillsammans med chatten så att alla klasskamrater kan se. Säker inget trauma att ha ordet pedofil spraymålat på garageporten.

Du tar inget ansvar för att traumat du orsakar barnen och de följdeffekter det kan få?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in