2022-05-18, 08:11
Medlem
layvares avatar
Hon upplevdes som blyg, oskuldsfull/skör och reserverad, och hon sa det även - att hon var blyg så att säga.

Dock så fanns en väldigt stor spegel i rummet vid sängen och hon gick med på att suga utan kådis, plus att
jag fick knulla henne utan kådis och komma inuti henne utan att jag skulle få betala något extra för det.

Hon sög mig utan gummi och jag testade att köra in den utan skydd men inte mer än typ 10 sek(mitt beslut),
resten var med kondom, jävligt bra och hett sex, sensuellt, intensivt passionnerat.

Konstig motsägelsefull tjej, hon sa att jag inte bör oroa mig för könssjukdomar men blir lite nojjig iom att
hon gick från att vara den blyga tjejen till att samtidigt vara ganska extrem (detta påpekade hon också själv)..

Det var hennes första dag som w-girl, men hon hade jobbat förut i en period för några år sedan.

Utseende: sjuk vacker milf, blond tjockt långt hår, stora ögon (bra ögonkontakt),flirtig och väldigt feminin,
ca 45år (uppskattat)
extremt fin och slank kropp små fasta bröst, märktes på huden att hon var lite äldre men det gjorde inget,
bra och lugn, följsam, lekfull personlighet, VACKER. Ingen stress alls. Denna tjejen måste varit extremt åtråvärd
som 18-25 åring (tänker mig typ en 10/10). Tight och skön mus.

Plats: 2 våningsbordell, kvällstid (väldigt lite folk), (mellan 20.40-21.20 ca) utanför Sverige (lagligt)

Är blyga tjejer "värst"? om: jaa - varför är det så?

Betyg: 7,8/10
Citera
2022-05-18, 08:29
Medlem
Att säga att man är blyg betyder inte att man är blyg. Ungefär som när Madonna, som hade haft i sig 1000 olika kukar, påstod att hon var blyg. Ljuger för att framstå som "oskyldiga".
Citera
2022-05-18, 08:35
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Att säga att man är blyg betyder inte att man är blyg. Ungefär som när Madonna, som hade haft i sig 1000 olika kukar, påstod att hon var blyg. Ljuger för att framstå som "oskyldiga".

Men konstigt att jag ändå i efterhand upplevde henne som lite blyg och tillbakadragen förrutom det övriga hon/vi gjorde.
Citera
2022-06-08, 09:14
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
Hon upplevdes som blyg, oskuldsfull/skör och reserverad, och hon sa det även - att hon var blyg så att säga.

Dock så fanns en väldigt stor spegel i rummet vid sängen och hon gick med på att suga utan kådis, plus att
jag fick knulla henne utan kådis och komma inuti henne utan att jag skulle få betala något extra för det.

Hon sög mig utan gummi och jag testade att köra in den utan skydd men inte mer än typ 10 sek(mitt beslut),
resten var med kondom, jävligt bra och hett sex, sensuellt, intensivt passionnerat.

Konstig motsägelsefull tjej, hon sa att jag inte bör oroa mig för könssjukdomar men blir lite nojjig iom att
hon gick från att vara den blyga tjejen till att samtidigt vara ganska extrem (detta påpekade hon också själv)..

Det var hennes första dag som w-girl, men hon hade jobbat förut i en period för några år sedan.

Utseende: sjuk vacker milf, blond tjockt långt hår, stora ögon (bra ögonkontakt),flirtig och väldigt feminin,
ca 45år (uppskattat)
extremt fin och slank kropp små fasta bröst, märktes på huden att hon var lite äldre men det gjorde inget,
bra och lugn, följsam, lekfull personlighet, VACKER. Ingen stress alls. Denna tjejen måste varit extremt åtråvärd
som 18-25 åring (tänker mig typ en 10/10). Tight och skön mus.

Plats: 2 våningsbordell, kvällstid (väldigt lite folk), (mellan 20.40-21.20 ca) utanför Sverige (lagligt)

Är blyga tjejer "värst"? om: jaa - varför är det så?

Betyg: 7,8/10

Varför skriver ni inte var detta stället ligger?
Citera
2022-06-08, 09:20
Medlem
dodcoviddods avatar
Citat:

Jag vet inte jag håller med dig. En blyg man kan knappast doppa kuken i tusen olika fittor utan en herkulisk social ansträngning. En blyg kvinna kan sära för tusen olika män, och ser hon bra utan, utan minsta sociala ansträngning.
Citera
2022-06-08, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dodcoviddod
Jag vet inte jag håller med dig. En blyg man kan knappast doppa kuken i tusen olika fittor utan en herkulisk social ansträngning. En blyg kvinna kan sära för tusen olika män, och ser hon bra utan, utan minsta sociala ansträngning.
En kvinna som har fått i sig kilometervis med kuk kan inte påstå att hon är blyg.
Citera
2022-06-08, 20:13
Medlem
dodcoviddods avatar
Citat:
Spelar ingen roll om hon är gift eller ej. Knullar hon villigt (och glatt) så är hon inte längre blyg. Vad hon än säger.

Kom att tänka på den där unga kvinnan som hade pojkvän och därmed var ordentligt inriden. Hon "stelnade till" när hennes tränare i nån sport "våldtog" henne. Helvete vad hon ljög. Precis som de där satungarna som pekade ut kvinnor som häxor och fick dem på det viset mördade. Endast en satunge erkände efteråt att hon ljög. Folk är vidriga.

Om jag förstår dig rätt så kan penetration bota blyghet?
Citera
2022-06-09, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dodcoviddod
Om jag förstår dig rätt så kan penetration bota blyghet?
Ja, om hon (eller för all del han) tar emot kuken villigt och glatt - då handlar det inte längre om en blyg kvinna. Hon vill såklart spela blyg men det är skådespeleri för att spela fin flicka. Män går inte sällan igång på fina flickor. Såna som fått kuk i sig villigt och glatt vet mycket väl om det - därav skådespeleriet.
Citera
2022-06-09, 09:14
Medlem
dodcoviddods avatar
Citat:
Ja, om hon (eller för all del han) tar emot kuken villigt och glatt - då handlar det inte längre om en blyg kvinna. Hon vill såklart spela blyg men det är skådespeleri för att spela fin flicka. Män går inte sällan igång på fina flickor. Såna som fått kuk i sig villigt och glatt vet mycket väl om det - därav skådespeleriet.

Du har rätt. Vem är jag att ifrågasätta den gedigna forskning du har presenterat, jag är ingen biolog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in