2022-05-17, 22:44
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrbarragani
Det positiva med dumpen är att den är starkt nihilistisk. Den väcker folk från drömmar och hopp till den nakna sanningen. Den slår sanningen in i publiken vare sig den vill förstå eller ej, och tvingar folk att fatta.

Många var väl de som levde fantastiska liv 10 år i sträck på KIK. Dessa kan komma ut i verkligheten nu och fundera på vad de ska göra istället för att vara drömska och hoppas på något som aldrig fanns.

Känn verkligheten och välkomna liksom...

Det har du rätt i. De som har lite i skallen och intressen av barn lär lämna kik. Om de inte är så sjuka att de inte kan låta bli.
Citera
2022-05-17, 22:53
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Men alltså angående Dumpens höstturné, hur fuck tänker de? Sara är dömd 26 gånger, vet inte ens om Svartenbrand överskrider det, och hon tycker prostitution är världens roligaste grej. Är detta någon nu skulle ha som förebild för era barn?

Jo Svartenbrandt slår nog det. Han har gått betydligt grövre brott också. Men jag håller med dig om henne. Hon suger ju hellre gubbkukar än att ta ett hederligt lågstatusjobb som tex städning som hon sa. Hon är verkligen ingen förebild och inget att se upp till som person. Men det dom gör nu är ju ändå bra då de säkert har skrämt upp många så att de inte får återfall i första taget. Andra som ser hur det kan gå lugnar nog ner sig också.
Citera
Bannlyst
Jag tror ärligt talat Sara njuter av det hon gör. Man hör de i hennes röst. Sättet hon beteer sig på, hon njuter så in i att förstöra människors liv och få dem och ta livet av sig.

Patrik däremot tror väl säkert någonstans att han gör något bra. Fast han är bara för hjärntvättad få se hela sanningen. Jag mena kolla på karl. Han är 50+ och dejtar en 20 åring. Visst hon är myndig, fast jag tror inte hennes föräldrar är sådär överlyckliga direkt. Sara har dessutom nämnt att hon tycker det är vedervärdigt med män som försöker med sextonåringar. Vilket betyder att hon tycker att Patrik är fyra -fem år ifrån att vara vedervärdig?

Tycker det är helt fel att män har dött. Man kan tycka någonting om moraliskt och fel. Fast man behöver inte ha såna häxjakter i alla fall när det gäller tonåringar. Det är ju för fan helt normalt! Patrik själv tittar säkert på tonårstjejer varje dag när han är på stan och så vidare. Precis som alla andra män, alla vill innerst inne. Fast ingen skulle någonsin våga säga det öppet eller inför någon annan. Jag tycker man kan få ha sin åsikt, fast tonårstjejer är vackra. Och det tycker alla män, det är bara såna personer som Sara som vill få samhället att tro att det är fel.

Helt ärligt talat, så förstår jag hatet ilskan när de gäller riktiga pedofiler. Alltså inte tonåringar, riktiga barn som inte har sex eller är fysiskt eller mentalt utvecklade nog för att ha sex. Barn som leker i lekparken. Detta är riktiga barn!

Okej om det är någon vuxen människa eller människor överlag som ger sig efter riktiga barn ok då kanske någonting som dumpen är bra plus att man gör hårdare straff av dessa brott. Då hade ja kunnat köpa hel dumpens idé.

Fast Tonåringar åker moped, övningskör, festar, dricker, jobbar, betalar sina räkningar, har sex, vill ha sex, har attraktion till det motsatta könet oavsett ålder. Varför har häxjakten på personer som attraheras av dessa? Det handlar enbart att man stör sig på den, man tycker det är fel. Det är bara därför. Låt folk vara, så länge det sker via samtycke och det är två personer som är attraherad av varandra. Vi ska inte behöva leva i sån här diktatur. Dump ens karma kommer nog före eller senare
Citera
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Ja, ta det lugnt, för småtjejerna kan verkligen skapa problem, tro mig.

Det vet jag. Du behöver inte tala om det för mig 😉
Citera
2022-05-17, 22:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Det har du rätt i. De som har lite i skallen och intressen av barn lär lämna kik. Om de inte är så sjuka att de inte kan låta bli.
Att vara på KIK kan bero på att man tror sig hitta sex där men det är utkastad tid från första sekund så till vida man inte samtidigt är beredd på att våldta.
Är man beredd på att våldta kan man dock lika bra ta ett barn på gatan och dra in i en buske. Det är också våldtäkt. Kanske lite svårare/allvarligare brott men i gengäld troligen enklare att komma undan med.

Kontentan: När någon är under 15 år och man försöker intala sig att det är frivilligt så kan det säkert vara fullständigt sant i många fall men än hur frivilligt det är så är det aldrig laglig.

Om man är under 18 så kan man såklart chansa men det är dåliga odds och rysk roulette med lagen.
Citera
2022-05-17, 22:59
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Jag tror ärligt talat Sara njuter av det hon gör. Man hör de i hennes röst. Sättet hon beteer sig på, hon njuter så in i att förstöra människors liv och få dem och ta livet av sig.
Med tanke på att hon själv haft ett helvete på grund av pedofila övergrepp är det väl inte så konstigt att hon njuter av att äntligen få revansch och rättvisa? Det är ju genomvidriga äckelgubbar hon har att göra med. Jag förstår helt och hållet varför hon håller på som hon gör och varför hon njuter av det.
Citera
2022-05-17, 23:00
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:

Patrik däremot tror väl säkert någonstans att han gör något bra. Fast han är bara för hjärntvättad få se hela sanningen. Jag mena kolla på karl. Han är 50+ och dejtar en 20 åring. Visst hon är myndig, fast jag tror inte hennes föräldrar är sådär överlyckliga direkt. Sara har dessutom nämnt att hon tycker det är vedervärdigt med män som försöker med sextonåringar. Vilket betyder att hon tycker att Patrik är fyra -fem år ifrån att vara vedervärdig?

Tycker det är helt fel att män har dött. Man kan tycka någonting om moraliskt och fel. Fast man behöver inte ha såna häxjakter i alla fall när det gäller tonåringar. Det är ju för fan helt normalt! Patrik själv tittar säkert på tonårstjejer varje dag när han är på stan och så vidare. Precis som alla andra män, alla vill innerst inne. Fast ingen skulle någonsin våga säga det öppet eller inför någon annan. Jag tycker man kan få ha sin åsikt, fast tonårstjejer är vackra. Och det tycker alla män, det är bara såna personer som Sara som vill få samhället att tro att det är fel.

Helt ärligt talat, så förstår jag hatet ilskan när de gäller riktiga pedofiler. Alltså inte tonåringar, riktiga barn som inte har sex eller är fysiskt eller mentalt utvecklade nog för att ha sex. Barn som leker i lekparken. Detta är riktiga barn!

Okej om det är någon vuxen människa eller människor överlag som ger sig efter riktiga barn ok då kanske någonting som dumpen är bra plus att man gör hårdare straff av dessa brott. Då hade ja kunnat köpa hel dumpens idé.

Fast Tonåringar åker moped, övningskör, festar, dricker, jobbar, betalar sina räkningar, har sex, vill ha sex, har attraktion till det motsatta könet oavsett ålder. Varför har häxjakten på personer som attraheras av dessa? Det handlar enbart att man stör sig på den, man tycker det är fel. Det är bara därför. Låt folk vara, så länge det sker via samtycke och det är två personer som är attraherad av varandra. Vi ska inte behöva leva i sån här diktatur. Dump ens karma kommer nog före eller senare

Har Patrik en tjugoåring ? Håller med dig i det du skriver. Jag är 60 och tro det eller ej men det händer ibland att tjejer i tonåren eller runt tjugo, tjugofem tittar hejar och ler. Jag hejar tillbaka och sedan är det bra med det. Jag har en fin kvinna på 36 och är nöjd.med henne. Jag skulle aldrig riskera att förstöra det för ett skjut.
Citera
2022-05-17, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Med tanke på att hon själv haft ett helvete på grund av pedofila övergrepp är det väl inte så konstigt att hon njuter av att äntligen få revansch och rättvisa? Det är ju genomvidriga äckelgubbar hon har att göra med. Jag förstår helt och hållet varför hon håller på som hon gör och varför hon njuter av det.

Hon njuter av det av fel anledningar, hon njuter inte av det för någon rättvisa. Hon njuter av att förstöra för män generellt för att de inte tittar åt hennes håll längre.Att folk inte fattar det här har varit naturligt alla tusentals år det har alltid varit naturligt att dras till unga personer rent sexuellt. Till och med för så lite som 50-60 år sedan var det inga problem. Man blev inte hatad för det.

Så länge någonting sker via samtycke förstår jag inte varför folk ska lägga sig i. Patetiskt, idag hängs man ut för att man har en naturlig attraktion. Så länge man inte gör någonting mot någons vilja och det sker via samtycke så ska det inte vara några problem. Om det inte är riktiga barn vi snacka om. Då är det självklart fel, fast majoriteten av de som dumpen hänger ut är inte pedofiler, det är bara på sin höjd lagbrytare. Och är det är det är dumpen ute efter ja då kan de lika gärna hänga ut folk som håller på med droger, säljer droger, säljer droger till ungdomar, köper ut alkohol till ungdomar.
Citera
2022-05-17, 23:17
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Hon njuter av det av fel anledningar, hon njuter inte av det för någon rättvisa. Hon njuter av att förstöra för män generellt för att de inte tittar åt hennes håll längre.Att folk inte fattar det här har varit naturligt alla tusentals år det har alltid varit naturligt att dras till unga personer rent sexuellt. Till och med för så lite som 50-60 år sedan var det inga problem. Man blev inte hatad för det.

Så länge någonting sker via samtycke förstår jag inte varför folk ska lägga sig i. Patetiskt, idag hängs man ut för att man har en naturlig attraktion. Så länge man inte gör någonting mot någons vilja och det sker via samtycke så ska det inte vara några problem. Om det inte är riktiga barn vi snacka om. Då är det självklart fel, fast majoriteten av de som dumpen hänger ut är inte pedofiler, det är bara på sin höjd lagbrytare. Och är det är det är dumpenr ute efter att jag. Ja då kan de lika gärna hänga ut folk som håller på med droger, säljer droger, säljer droger till ungdomar, köper ut alkohol till ungdomar. Mm.
Ursäkta, "naturlig attraktion" till 14-åriga tjejer? Tjejer som precis har börjat menstruera, det är "naturligt" för dig, när man är över 60 barre? Gubbar som behöver äta blå piller för att över huvud taget få stadga i skinnspiken som attraheras av tjejer som är en fjärdedel av deras egen ålder, det är naturligt? Du är fan sjuk i huvudet. Det vore en grej om det var en 18-åring som tände på en 14-åring, då är det åtminstone samma sport om man bortser från alla lagar.
Citera
2022-05-17, 23:26
Avslutad
Citat:

Så länge någonting sker via samtycke förstår jag inte varför folk ska lägga sig i. Patetiskt, idag hängs man ut för att man har en naturlig attraktion. Så länge man inte gör någonting mot någons vilja och det sker via samtycke så ska det inte vara några problem. Om det inte är riktiga barn vi snacka om. Då är det självklart fel, fast majoriteten av de som dumpen hänger ut är inte pedofiler, det är bara på sin höjd lagbrytare. Och är det är det är dumpen ute efter ja då kan de lika gärna hänga ut folk som håller på med droger, säljer droger, säljer droger till ungdomar, köper ut alkohol till ungdomar.
Lagen är sådan.
Enligt HovR-dom presenterad i Aftonbladet: Du får inte ta livet av din sjuke bror trots att han är vuxen och ber om det, ens på smärtfritt sätt. Du får 12 års fängelse (6 år i tingsrätten).

Ett djur kan inte heller riktigt samtycka till åtminstone samlag. Slickar katten din kuk eller fitta så skulle åtminstone jag säga att det per automatik är samtycke.

Det kan vara så att barnsex är prio ett i ens liv som man värdesätter mer än något annat. Om man måste ha sex med barn så får man åka till en hydda i Afrika. Det är det bästa råd jag kan ge eller bygga en bunker om man orkar.
Citera
2022-05-17, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Ursäkta, "naturlig attraktion" till 14-åriga tjejer? Tjejer som precis har börjat menstruera, det är "naturligt" för dig, när man är över 60 barre? Gubbar som behöver äta blå piller för att över huvud taget få stadga i skinnspiken som attraheras av tjejer som är en fjärdedel av deras egen ålder, det är naturligt? Du är fan sjuk i huvudet. Det vore en grej om det var en 18-åring som tände på en 14-åring, då är det åtminstone samma sport om man bortser från alla lagar.

Nu drog du in moral i det hela. Varför skulle det var naturligt för en myndig och vuxen person enligt lagens mening att hända på en tjej i den åldern fast en annan person som också är vuxen. . Då är det helt plötsligt fel? Märker du inte att det är själva åldersskillnaden du egentligen stör dig på?

De har till och med forskare i USA och andra länder sagt att så länge en tjej även om hon är under 18 ser ut som en ung kvinna med kvinnliga former så är de inget fel. Men skapta för att tända på det motsatta könet i fertil ålder.
Citera
2022-05-17, 23:38
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Nu drog du in moral i det hela. Varför skulle det var naturligt för en myndig och vuxen person enligt lagens mening att hända på en tjej i den åldern fast en annan person som också är vuxen. . Då är det helt plötsligt fel? Märker du inte att det är själva åldersskillnaden du egentligen stör dig på?

De har till och med forskare i USA och andra länder sagt att så länge en tjej även om hon är under 18 ser ut som en ung kvinna med kvinnliga former så är de inget fel. Men skapta för att tända på det motsatta könet i fertil ålder.
Jag kan inte se att jag drog in moral i frågan över huvud taget, visa mig gärna var jag gjorde det. Min poäng var att om man behöver ta till medicinska medel för att över huvud taget kunna knulla så är naturligt-argumentet inte längre giltigt. Naturen säger till dig att sluta göka.

Jag stör mig inte på åldersskillnaden på det sätt som du vill måla upp det som. Om det är en 80-årig gubbe och en 30-årig tjej så har jag ändå problem med förhållandet eftersom gubben alldeles strax kommer trilla av pinn och tjejen kommer leva i säkert ett halvt sekel till. I fallet 60-årig gubbe och 14-årig tjej så är det mer än uppenbart att gubben inte är intresserad av någonting som kan kallas för förhållande och snarare är ut efter att blöta kuken, vilket kanske är nAtUrLiGt i din värld, men vi andra som står över enkla djur i Darwins ordning har det i oss att inte få ståfräs så fort det fluktas svullna boppar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in