2022-05-17, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Du och dina snuskiga fantasier.
Lär inte vara jag som har några fantasier utan snarare de där gamla männen som inte bara låter det stanna vid att fantisera hemma vid skärmen utan faktiskt tar sig iväg för att möta upp i någon lucka mellan jobb och läxläsning med barnen
Citera
2022-05-17, 20:40
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Började garva rakt ut i senaste chatten när fiskaren svarar på att mannen har husbil:

-har du husbil?
-gud vad fräckt

Yikes.

Edit: nu barkar det för övrigt åt skogen för ironman-mjölby-mannen. Tog ett tag men vännerna på fb har droppat från 194 till 181 så snacket har fått fäste i hans vänkrets. Skall bli intressant att se vad han får för tid i ironman senare i sommar.

Stackare.. men han har kärringen kvar..
undra hur det går annars för han? Man kanske skulle ringa och fråga han om hans liv ser anordnar ut sedan uthängningen på dumpen..
Citera
2022-05-17, 21:00
Medlem
DrComforts avatar
Det är tisdag och de flesta tror det är Big no no att ha lite kul. Och så har vi gäddorna som går på vartenda skit som kastas på dem … Ja, jisses.
Citera
2022-05-17, 21:07
Medlem
Citat:
Ärligt talat stumpan, det finns gäddor och du och så finns det dem mitt emellan som lever livet. Lucifer är mitt vittne på det. 666 snuttan!

Oj, det var känsligt märkte jag?
försök inte flytta fokus nu? ditt expriment, dina problem, haha

Hundar och ungar och hembakt äppelpaj
https://dumpen.se/2022/04/09/9224/

Han letar efter "barn som ingen saknar" för att ha dem i Bur? haha. Vilket stolpskott.
loggen är stundtals rolig att läsa, vilka tankar han har? han är helt vild, burar, droger, sprit, kidnappning, söva ner dem, hehe
Citera
2022-05-17, 21:09
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HexKaka
Oj, det var känsligt märkte jag?
försök inte flytta fokus nu? ditt expriment, dina problem, haha

Hundar och ungar och hembakt äppelpaj
https://dumpen.se/2022/04/09/9224/

Han letar efter "barn som ingen saknar" för att ha dem i Bur? haha. Vilket stolpskott.
loggen är stundtals rolig att läsa, vilka tankar han har? han är helt vild, burar, droger, sprit, kidnappning, söva ner dem, hehe

Du är jävligt snuskigt, det märker jag. Vad fan har det där med mig att göra? Kan du förklara det för mig? Svälj verkligheten för fan.
Senast redigerad av DrComfort 2022-05-17 kl. 21:12.
Citera
2022-05-17, 21:19
Medlem
Citat:
Du är jävligt snuskigt, det märker jag. Vad fan har det där med mig att göra? Kan du förklara det för mig? Svälj verkligheten för fan.

har inget med dig att göra? är du alltid så grinig? haha
Länk och återblick på gammal gädda är avsedd för de som sitter här och har tråkigt.
Citera
2022-05-17, 21:29
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Det var ingen karl. Hon fotade sin leg och päronens bubbelpool. Kör hårt!

Det är inget bevis 😁 Inte smart av henne. Jag tar det lugnt. Det ska man göra då man är i övre medelåldern 😉
Citera
2022-05-17, 21:47
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Det är inget bevis 😁 Inte smart av henne. Jag tar det lugnt. Det ska man göra då man är i övre medelåldern 😉

Ja, ta det lugnt, för småtjejerna kan verkligen skapa problem, tro mig.
Citera
2022-05-17, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Jag tycker att hon till största delen fått kärlek och förståelse här också, hon verkar ha de flesta på sin sida och det ska hon ha.

Hon och barnen är helt oskyldiga i den här historien, mannen har gjort bort sig och får stå sitt kast.

Sen har vi några i tråden som vill döda alla som de tror är pedofiler, alla som är emot att döda pedofilerna skall också dödas med motivationen att de är pedofilkramare.
Har man något emot dumpen kan man gå samma öde till mötes liksom familjer till uthängda pedofiler.

Att dumpenkramare pissar på anhöriga som oskyldigt fått sina liv förstörda är svårbegripligt, saknar man helt empati?

En del verkar göra det.

Det är alltid bra att få hela bilden framlagd så att man kan bilda sig en egen uppfattning.

Olika sidor, olika åsikter. Respektera oss som tycker dumpen har fel arbetsmetod, jag är inte pedofil för det.

Sen gillar jag inte att två missbrukare som i hela livet levt egoistiskt och skitit I andra helt plötsligt hittat Jesus (dumpen) och nu skall rädda barnen från alla pedofiler.

Deras cv lämnar mycket kvar att önska.

Tex, varför väntar Patrik i 30 år innan han kommer på att han skall ge ut en bok om sina övergrepp?
Jo det stavas $$$$$

Follow the money!

Det kan tydligen vara lätt att hamna i missbruk om man blivit utsatt för övergrepp. Och btw. så är det väl bra om en person omvänder sig och tar emot Jesus (eller som i detta fall bara börjar syssla med bra saker)
Citera
2022-05-17, 22:09
Medlem
DrComforts avatar
Men alltså angående Dumpens höstturné, hur fuck tänker de? Sara är dömd 26 gånger, vet inte ens om Svartenbrand överskrider det, och hon tycker prostitution är världens roligaste grej. Är detta någon nu skulle ha som förebild för era barn?
Citera
2022-05-17, 22:27
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Men alltså angående Dumpens höstturné, hur fuck tänker de? Sara är dömd 26 gånger, vet inte ens om Svartenbrand överskrider det, och hon tycker prostitution är världens roligaste grej. Är detta någon nu skulle ha som förebild för era barn?

Det är väl ingen som har Sara som förebild för sina barn heller? Jag vet inte om det är hennes ambition heller då hon sysselsätter sig på heltid med att jaga folk med byxorna nerdragna uppför trappor samtidigt som hon vrålar "har du ståfräs? Har du ståfräs? Vi ringer din arbetsgivare".
Citera
2022-05-17, 22:35
Avslutad
Om man möter minderårig för att på riktigt ha sex så är man på gång att faktiskt begå våldtäkt än hur man vänder och vrider på det.
Kanske bättre att mötas av Sjöberg än en "familj" som låter samlag ske för att därefter anmäla och göra ett par hundra tusen i vinst.
Lätta pengar, skattefritt och ej utmätningsbart. Plus tre eller kanske fyra år i fängelse.

Lite svårt att förstå hur folk resonerar. Oavsett vilket så blir det våldtäkt. Bara i undantagsfall om åldern skiljer något eller ett par år kan domstol anse att det inte var våldtäkt. Men om GM är över 18 år så blir han/hon fälld veckans alla dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in