Citat:
Ursprungligen postat av
Vildblom
Du är okunnig i bibeln.
Ja. Men jag förstår en del om tillgång och efterfrågan. Om gatorna vore av guld skulle guld vara ungefär lika attraktivt som asfalt. Det begriper ju en dum. Dessutom skulle jag kunna tänka mig att det blir väldigt halt när det regnar.
Citat:
Vad gör du här om du avskyr kristendom?
Av samma anledning asom jag kan käfta emot rasister på ett rasistforum. Man behöver inte hålla med för att debattera. Hur mycket av debatt skulle det bli här om alla höll med varandra?
Citat:
Är du inne för att slå på oss, demon eller har en kristen kliat dig på fel huvudhalva så nu måste du hämnas?
Jag bara påpekar idiotier.
Citat:
Vem av oss är tre? Du som är okunnig om bibelns profetior och Matteus 24:7 samt vad bibeln säger om himlens gator eller jag som faktiskt läst det och ser vad som pågår?
Att du läst något gör det varken sant eller rimligt. Jag har läst att Harry Potter kan flyga på en kvast.
Citat:
Gå hem lille pojk, du är inte redo med allt hat i ditt hjärta. Rannsaka dig själv.
Jag är hemma.
Citat:
F. ö är din uppmaning till självmord ett regelbrott och kommer således anmälas.Är det så du som så vuxen gör? Så gör man när man inte är tre alltså?
Haha, be my guest. Det var ett förslag i all vänlighet. Om det nu är så jävla bra i himlen, varför vänta?
Vill du inte ha ett hus du har designat själv nu? Eler knalla omkring på gator av guld? Varför stanna här?