2022-05-16, 20:44
Medlem
Enmansdemos avatar
Verkar som att Hans gärna ville knulla på par-anstalten, mens Bodil ville inte ha vanilj utan watersport, men han fatta inte vinken och tyckte att hon bara skulle pinka i sängen istället för i rätt låda

Bög-Jonas klär sig som en hipp-hoppare, bakåtvänd kepa vid hans ålder, ganska uppiggande faktiskt
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-16 kl. 20:48.
Citera
2022-05-16, 20:56
Medlem
Larasofts avatar
Är Martin alkoholiserad? Hans fokus är dricka. Kanske gör att han inte kan vara nära.
Citera
2022-05-16, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Är Martin alkoholiserad? Hans fokus är dricka. Kanske gör att han inte kan vara nära.

Ja visst är han alkoholiserad. Plus lite knark på det för att kunna hålla igång dygn efter dygn.
Citera
2022-05-16, 21:04
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Människan som håller i Eftersnacket.

Förutom att hon är hetsig består hennes ordförråd av:
Asså
Typ
Liksom
Såhär
Sådär
Shit

Den här säsongen ser ut att bli ett riktigt sorgebarn. Tyvärr tydligt att många som söker sig till programmet har enorma svårigheter i relationer. Det blir... Drama.
Hon är nästan lika fjollig som Martin, det finns fjollor inom båda kön, har du sätt hur omyndigt höga klackar hon har?
Citera
2022-05-16, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Människan som håller i Eftersnacket.

Förutom att hon är hetsig består hennes ordförråd av:
Asså
Typ
Liksom
Såhär
Sådär
Shit

Den här säsongen ser ut att bli ett riktigt sorgebarn. Tyvärr tydligt att många som söker sig till programmet har enorma svårigheter i relationer. Det blir... Drama.

Haha, exakt vad jag tänkt också. Lite lågbegåvad är hon nog
Citera
2022-05-16, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Ja visst är han alkoholiserad. Plus lite knark på det för att kunna hålla igång dygn efter dygn.
ALLT tyder på det. Urk.
Citera
2022-05-16, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnarlyknots
ALLT tyder på det. Urk.

Jag tror att en del av den besvikelse vi ser hos Jonas har med Martins alkohol- och drogvanor att göra. Det är nog inte Jonas stil helt enkelt, och det är svårt att kompromissa om en sån livsstil. Det är något Jonas inte kan diskutera högt om i programmet heller, särskilt inte som Martin är headhuntad av produktionen för att han kände nån inom SVT (sa nån). Martin är helt enkelt inte "med" på flera plan.
Citera
2022-05-16, 21:29
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Hetero-Jonas musiksmak alltså… Vanilj utan prickar.
Vad är det för musiksmak vi talar om nu igen? utan prickar?
Citera
2022-05-16, 22:21
Medlem
Att Hans sitter och bölar i nästa avsnitt tror jag beror på att han antingen
A) har fått en videohälsning från sin familj
B) fått reda på att Axel har åkt ut. "Fan, vi hade kommit varandra så nära. Jag kommer verkligen sakna honom."
Citera
2022-05-16, 22:28
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor2
Nej hallå, Jonas har helt rimliga förväntningar på att man ska försöka lära känna varandra och behandla den andre personen med respekt. Martin är den mest omogna 35-åring jag någonsin stött på. Han är ju helt tondöv för den andres behov. Lite måste man väl kunna läsa av andra människor. Om man är med i ett program för att gifta sig och lära känna en annan person så kan man ju tacka nej till en efterfest som pågår till morgonen efter, eller vad? Martin är en liten småstadskille som numera bor i Stockholm och så ängslig för att inte verka gay att han i varje sekund behöver leva upp till storstadsbögens förmodade livsstil. Tragiskt. Jag blev så glad när Jonas i det senaste programmet påtalade för Martin att det faktiskt inte var självklart att en person som inte bor i Stockholm vill flytta dit. Martin söker inte en livspartner, han vill få bekräftelse, som om han stod på en scen. Vem fan festar till kl halv nio på morgonen om en person som man nyss gift sig med väntar hemma? Han är djupt oärlig och borde ha gjort slut för länge sedan. Han trampar rakt över Jonas.

Den andre Jonas har redan tappat intresset för Louise.

Ja jag säger inte emot dig när det gäller Martin, jag har för ett par veckor sedan också kommenterat hans beteende. Men det hindrar inte att Jonas beter sig som en barnunge som tar till lipen i parti och minut. Har du skådat en vuxen man med så låg självkänsla tidigare? Han kan inte gå på stan själv och ta en fika utan att känna sig oduglig när Martin jobbar till exempel. Det är helt absurt!

Eller när Martin pratar om deras olikheter (helt tondöv med mössan på svaj typ) där i bastun. Jonas tar åt sig direkt och grinar sedan i sängen och vill hävda ”att allt inte bara är mitt fel” istället för att konstatera tillbaka att ”ja precis, vi är väldigt olika där och det behöver vi acceptera”.
Citera
2022-05-16, 22:35
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Skitsnack och floskler från Bodil i "cliffhangern"...

nÄr NåGoN vIsAr InTrEsSe BlIr JaG rÄdD

Nej, du blir inte rädd, du är helt enkelt inte tillräckligt intresserad/attraherad/nyfiken.

För helvete.

Jamen eller hur!! Vad är det med folk som ständigt ska påstå att de blir rädda och drar sig ur när de är på väg att få känslor.
Det handlar BARA om att personen de träffat inte är helt rätt, inget annat.
Det har blivit nåt jävla mode att påstå att man blir rädd. Lite som dåtidens ”det är inte du, det är mig det är fel på” men i ny tappning.

Ska det vara så svårt att säga rakt ut att detta inte känns rätt för mig utan att påstå att man blir rädd?
Citera
2022-05-16, 22:36
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft

Ja han är väldigt party-plufsig av all alkohol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in