Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-16, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Mmmm
Mustig tio minuter video på hubilsgäddan
https://dumpen.se/2022/05/16/husbilsgadda-med-plats-for-barn-napp-101-nybro/

Rätt säker på att jag hittat korven direkt
Delar efternamn med en känd lagkapten för svenska landslaget i curling och har namnsdag 29/3

I ständig förnekelse för sitt planerade våldtäktsbrott

Det finns en energidryck som påminner om orten fast o:e t fått två prickar o orten ändelsen Ås

Snyggt jobbat
Citera
2022-05-16, 21:56
Medlem
RS3audis avatar
Såg skylten men går ju inte att spola tillbaka. Sedan när jag uppdaterar webbläsaren så är filmen borta. De upptäckte att de råkat glömma klippa bort regnr. Men vad heter äcklet ? Eller skriv regnr tex
ABC ett två tre
Citera
2022-05-16, 21:59
Medlem
SigneKanins avatar
Ser ut som att han visst har barn, om man kollar bland sambons facebookbilder. Äckel.
Citera
2022-05-16, 22:00
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swenne1
Filmen nere nu, antagligen ska dom korrigera det.
Jo Sara skrev det nyss på Facebook.
Citera
2022-05-16, 22:01
Medlem
Men hur blåsta är dessa gubbjävlar egentligen?! En sak är ju att det självklart är vidrigt att utsätta barn för övergrepp och våldtäkt. Och det spelar ingen roll hur idioten ser ut. Oavsett om han är snygg eller ful, gammal eller ung. Vuxna ska inte röra barn. PUNKT!

Men dessutom…hur f-n kan män som exempelvis husbilsgäddan tro att en ung tjej vill träffa dem, i en sunkig gammal husbil. Och vilket förbannat tjatande…vill du ha min k*k i dig och liknande fraser upprepas ungefär 7000 ggr. Vad är det som får så många ”män” att tro att deras k*k är guds vackraste skapelse. Det skickas dickpicks utan minsta eftertanke. Vad förväntar de sig? Att mottagaren ska svimma av lycka? Jösses!
Citera
2022-05-16, 22:02
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Mmmm
Mustig tio minuter video på hubilsgäddan
https://dumpen.se/2022/05/16/husbilsgadda-med-plats-for-barn-napp-101-nybro/

Rätt säker på att jag hittat korven direkt
Delar efternamn med en känd lagkapten för svenska landslaget i curling och har namnsdag 29/3

I ständig förnekelse för sitt planerade våldtäktsbrott

Det finns en energidryck som påminner om orten fast o:e t fått två prickar o orten ändelsen Ås

Tack! Bra rebus som vanligt, satte dock inte lagkaptenen först men lyckades plussa ihop 1+1 så jag det an.

Hann dock inte se videon innan den togs ner så får snällt vänta en stund..
Citera
2022-05-16, 22:06
Medlem
RS3audis avatar
Gubben är född exakt 30 år innan millennieskiftet.
Har födelsedag sex dagar innan Hitler.
Hans mobnr finns på nätet. Sambo med en "thai". Äger husbil mm
Mönsterååås
Citera
2022-05-16, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Men hur blåsta är dessa gubbjävlar egentligen?! En sak är ju att det självklart är vidrigt att utsätta barn för övergrepp och våldtäkt. Och det spelar ingen roll hur idioten ser ut. Oavsett om han är snygg eller ful, gammal eller ung. Vuxna ska inte röra barn. PUNKT!

Men dessutom…hur f-n kan män som exempelvis husbilsgäddan tro att en ung tjej vill träffa dem, i en sunkig gammal husbil. Och vilket förbannat tjatande…vill du ha min k*k i dig och liknande fraser upprepas ungefär 7000 ggr. Vad är det som får så många ”män” att tro att deras k*k är guds vackraste skapelse. Det skickas dickpicks utan minsta eftertanke. Vad förväntar de sig? Att mottagaren ska svimma av lycka? Jösses!
Bilderna skickades dessutom till någon som bara hånglat lite någon gång som han skulle lära sex.
Han ville gärna ha svar på kroppslig utveckling...
Citera
2022-05-16, 22:07
Avslutad
Gäddan har nio fordon registrerade på sig, tre av dem är traktorer. Hittade något bolag på honom som bedriver "övrig skoglig verksamhet".

Han kanske får bo i husbilen ute i skogen efter detta...
Citera
2022-05-16, 22:08
Medlem
Tar gärna emot pm på vem husbilsgäddan är…. Lyckas inte fatta rebusen 😬
Citera
2022-05-16, 22:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411

Tror många av dom är missbrukare/psykiskt sjuka/utvecklingsstörda
Citera
2022-05-16, 22:22
Medlem
Han verkar ha ett eller flera barn 😥. I vart fall en liten dotter. Jag vet vem han är men hittar inte vilken Facebook som är hans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in