Citat:
Ursprungligen postat av
LadySweden
+3 för SD? Ja, en av flera saker som lär bli avgörande.
Nej, de kommer såklart aldrig bli avgörande. Redan indoktrinerade blir endast mer indoktrinerade, ungefär så långt sträcker sig (samhälls)förändringen. Och det är verkligen mycket att hoppas på att just de islamofobiska sentimenten skulle hamra ut något annat än en tydligare skiljelinje mellan partierna.
Högerns bokbrännarkonst är unik, så pass mycket kan jag medge i alla fall. Ja, är det inte koraner som bränts, då är det minsann böcker om förintelsen som har och ska gå upp i rök. Du får rätta mig om jag har fel, men det är väl inget annat parti i modern tid som haft liknande bokbrännarambitioner, och som kan peka på att det lett till ett snyggt uppsving i opinionsmätningarna?
Citat:
Ursprungligen postat av
LadySweden
Aldrig tidigare har MSM gått mer i otakt med väljarna. Ingen talar pensioner, det är Ryssland/ NATO och massmordförsök på polisen det talas om.
Är inte det mer än förståeligt?
NATO-ivrarnas tid är här nu och de lär fortsätta härja ett par veckor. Minst. Därefter kommer plånboksfrågorna, mer och mer. Och vad det verkar, en ny stor drabbning kring
rovkapitalisternas destruktiva handlag med skattepengar. Något jag i så fall tror gynnar de som ej retar gallfeber på 85% av väljarkåren, 24/7.