2022-05-15, 09:39
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Men vafan är det för att jävla svar?? Sluta med dina indragande med att Cole et. al. bytte åsikt. Det har skit och ingenting med diskussionen att göra om de bytte åsikt om du inte kan visa vilka datapunkter som låg till underlag för att de bytte åsikter..

jo de bevisar att de inte håller med om vad Skogsvatte påstår.
De har jag lagt så många gånger, så det kan Skogsvatte säkert utan till.
Kan ta tex David cole angående om Reinhardcamps: Ever since posting (via my publisher) my expanded views regarding Treblinka and the “Reinhardt” camps, I have been accused of “attacking” other revisionists, and I have been told that my position is the result of A) JDL threats, B) a payoff from “the Joos,” C) my alcoholism, D) my grief over my mother’s health, E) my neocon beliefs, and F) – all of the above. I appreciate that some of you feel as though you knowmy life better than I do. But if I can momentarily bequalified by you eminent experts as an authoritativesource on my own life, I will state that A) the JDL hasmade no attempt to contactme since I resurfaced,something I am very pleased about; B) I can’t even get dicks like Larry Elder to pay me for work I did before my “outing.” Hell, I wish a few “Joos” would offer me a check these days, but no dice; C) my alcoholism makes me irritable, but not stupid; D) mymother’s health situation has vastly reduced the amount of time I can spend on other things, but it hasn’t made me dim; E) my political beliefs have nobearing on my history work. If I make a historicalclaim, I back it up with facts and documents.
Han är alltså så piss off med att bli kallad allt möjligt för han släppte en bk, där han kom fram till Reinhardlägren var förintelseläger. Den av samma orska som Erich Hunt kom fram till eller Marc Weber.
Citera
2022-05-15, 09:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
jo de bevisar att de inte håller med om vad Skogsvatte påstår.
De har jag lagt så många gånger, så det kan Skogsvatte säkert utan till.
Kan ta tex David cole angående om Reinhardcamps: Ever since posting (via my publisher) my expanded views regarding Treblinka and the “Reinhardt” camps, I have been accused of “attacking” other revisionists, and I have been told that my position is the result of A) JDL threats, B) a payoff from “the Joos,” C) my alcoholism, D) my grief over my mother’s health, E) my neocon beliefs, and F) – all of the above. I appreciate that some of you feel as though you knowmy life better than I do. But if I can momentarily bequalified by you eminent experts as an authoritativesource on my own life, I will state that A) the JDL hasmade no attempt to contactme since I resurfaced,something I am very pleased about; B) I can’t even get dicks like Larry Elder to pay me for work I did before my “outing.” Hell, I wish a few “Joos” would offer me a check these days, but no dice; C) my alcoholism makes me irritable, but not stupid; D) mymother’s health situation has vastly reduced the amount of time I can spend on other things, but it hasn’t made me dim; E) my political beliefs have nobearing on my history work. If I make a historicalclaim, I back it up with facts and documents.
Han är alltså så piss off med att bli kallad allt möjligt för han släppte en bk, där han kom fram till Reinhardlägren var förintelseläger. Den av samma orska som Erich Hunt kom fram till eller Marc Weber.

Nu får du ge dig. Återigen så tramsar du med detta. Antingen så ger du RELEVANTA datapunkter till VARFÖR han / de bytte åsikt eller så tillför de INGENTING till diskussionen. Anmäld.
Citera
2022-05-15, 09:51
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Nu får du ge dig. Återigen så tramsar du med detta. Antingen så ger du RELEVANTA datapunkter till VARFÖR han / de bytte åsikt eller så tillför de INGENTING till diskussionen. Anmäld.
Men gör jag inte det? Ger dig fakta! Varför de har ändrat sig angående om Reinhardlägren!
De alla 3 stycken har nämnt samma sak. Ingen kan svara på de frågor de ställde: Var tog de vägen?

Alltså ingen Revisionist kan svara på det, alltså ingen vet! Det är betyder skogsvatte har inga bevis!
Då hade både Eric Hunt, Marc Weber och David Cole tagit upp det!

Det är fakta...
Citera
2022-05-15, 10:02
Avslutad
Citat:
Men gör jag inte det? Ger dig fakta! Varför de har ändrat sig angående om Reinhardlägren!
De alla 3 stycken har nämnt samma sak. Ingen kan svara på de frågor de ställde: Var tog de vägen?

Alltså ingen Revisionist kan svara på det, alltså ingen vet! Det är betyder skogsvatte har inga bevis!
Då hade både Eric Hunt, Marc Weber och David Cole tagit upp det!

Det är fakta...

Håll dig till SAK, inte person.

Du inser att varjer gång du kör dina tramsinlägg för att trötta ut diskussionen (ja, jag vet att det är en strategi) så kommer X antal läsa det och fler inse vilket jävla bullshit det är ni håller på med?
Citera
2022-05-15, 10:11
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Håll dig till SAK, inte person.

Du inser att varjer gång du kör dina tramsinlägg för att trötta ut diskussionen (ja, jag vet att det är en strategi) så kommer X antal läsa det och fler inse vilket jävla bullshit det är ni håller på med?

Är det bullshit? När 3 kända "förintelse förnekare" ändrar åsikt om Förintelsen, just pågrund av denna fråga : var tog de gamla och sjuka, barn som inte kunde jobba? För någon bevis för någon de blide transferad annanstans finns inte. INGEN kan svara på det. Hade det varit som Skogsvatte nämner så hade de 3 tagit upp det! Men det har de inte.... Kallar du det för bullshit?

trötta ut diskussionen? lol, då hade jag suttit hela dagarna. :P Vilket jag ej gör.
Citera
2022-05-15, 21:01
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
När vi ha visat att det ej stämmer med vad du säger.

Ändå har du inga motargument till trådstarten. Istället har du försökt styra bort trådämnet till någonting helt annat. Låt mig alltså understryka att trådämnet är de citerade transfereringarna av fångar från Reinhardt-lägren vidare österut. Ingenting annat.

Citat:
Då hade Eric Hunt fått svar sin fråga

Ja, det hade han sannerligen.

Citat:
Därför David Cole, Eric Hunt och Marc Weber säger de tro på att Reinhrdlägren var "förintelseläger" bland annat för de hittar ingen bevis för "transfer" i den mängden.

Det här är ungefär lika relevant för sakdiskussionen som att figurer som Pressac och Mayer i allt väsentligt övergivit stora delar av gasningsmyten i Auschwitz.
Citera
2022-05-15, 21:24
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Kallar du det för bullshit?

När du fokuserar på personer snarare än argument så är det naturligtvis "bullshit". När Mayer och Pressac ändrade sig om gasningsmyten i Auschwitz var det så klart ett enormt framsteg för revisionistisk forskning, men i allt väsentligt är det argumenten som spelar roll. Mayers och Pressacs revisioner i förintelsemyten genererade frustration och kränkthet hos det officiella förintelseetablissemanget, men nederlaget sopades i allt väsentligt under mattan av officiell förintelseortodoxi, så till den milda grad att Pressac "begravdes" helt och hållet, från att ha varit förintelseetablissemangets gullegris i egenskap av världens då ledande Auschwitz-expert.
Citera
2022-05-18, 17:36
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Är det någon som vet mer om dessa transfereringar via de påhittade "utrotningslägren" Sobibór, Treblinka och Belzec?

Nix.
Det saknas ju bevis för sådana.
Transfereringarna var i huvudsak TILL lägren. Inte ifrån.

/VV

PS Sobibor, Treblinka och Belzec är inte påhittade.
Citera
2022-05-18, 17:55
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Transfereringarna var i huvudsak TILL lägren. Inte ifrån.

I huvudsak? Vilka var transfereringarna från lägren?
Citera
2022-05-18, 18:30
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
I huvudsak? Vilka var transfereringarna från lägren?

Vet inte. Det är du som påstår. Visserligen med ett 'sneaky' frågetecken efter påståendet, men ändå.

/VV

PS Varför skrev du att de tre lägren var påhittade?
Citera
2022-05-18, 18:33
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Vet inte. Det är du som påstår. Visserligen med ett 'sneaky' frågetecken efter påståendet, men ändå.

PS Varför skrev du att de tre lägren var påhittade?

Du skrev (min understrykning):
Transfereringarna var i huvudsak TILL lägren.
Vilka var de icke-huvudsakliga transfereringarna från lägren?
Citera
2022-05-18, 18:48
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Du skrev (min understrykning):
Transfereringarna var i huvudsak TILL lägren.
Vilka var de icke-huvudsakliga transfereringarna från lägren?

Jag vet inte. Var det några överhuvudtaget?
Det flesta transfereringarna man känner till var så vitt jag vet TILL lägren.
Sedan försvann spåren.

/VV

PS Ducka inte nu igen. Varför skrev du att de tre lägren var påhittade?
Det var de inte. De var i allra högsta grav levande, även om det förekom en massa mord i dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in