2022-05-15, 11:03
Medlem
söndag
2022-05-15, 11:23
Medlem
2022-05-15, 11:31
Medlem
Herrens vägar äro outgrundliga, ogillade Linn som sagt förra gången hon var med och ville inte se henne i årets upplaga men hon är en utav dem som gör programmet sevärt i år. Hon har varit mycket sjysstare i år, kanske lärde sig nåt från hatstormen hon fick? Grejen är också att jag inte kan se hennes instagram eftersom jag skrev något negativt på hennes IG för 3-4 år sedan men Linn du är förlåten. hehe Ser till och med mellan fingrarna på att hon är en kappvändare, det är ganska bra spelat. Vet inte hur hon fixar det sociala när hon samtidigt säger vid intervju att hon är en ensamvarg och gillar ensamhet.

Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-15 kl. 11:40.
2022-05-15, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Herrens vägar äro outgrundliga, ogillade Linn som sagt förra gången hon var med och ville inte se henne i årets upplaga men hon är en utav dem som gör programmet sevärt i år. Hon har varit mycket sjysstare i år, kanske lärde sig nåt från hatstormen hon fick? Grejen är också att jag inte kan se hennes instagram eftersom jag skrev något negativt på hennes IG för 3-4 år sedan men Linn du är förlåten. hehe Ser till och med mellan fingrarna på att hon är en kappvändare, det är ganska bra spelat. Vet inte hur hon fixar det sociala när hon samtidigt säger vid intervju att hon är en ensamvarg och gillar ensamhet.

Ja jag håller med, hon verkar vara en go och smart person. Hoppas hon vinner nu faktiskt.
Du har inte missat mycket på hennes Insta, hon har inte lagt upp något alls om Robinson.
2022-05-15, 13:10
Avslutad
Elin är snyggaste tjejen kvar.

Desirée har fint ansikte men fula ådriga armar.

Hanna är en oattraktiv benget.

Knubbisen Linn har en rätt skön personlighet, hade kunnat spänna på henne.
2022-05-15, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
söndag

2022-05-15, 13:59
Medlem
Joel alltså... kan han bara inte åka ut? Han är som en jobbig lillebror med två pizzor till bröstvårtor. Har han ens vunnit någon tävling? Allt han gör irriterar mig, även om jag ogillar Shevin minst lika mycket så har jag förståelse för att hon tyckte illa om honom. Han är bara för mycket, blääää
2022-05-15, 14:01
Avslutad
Kanske blir lite mer drama nu, eller vad tror ni?

2022-05-15, 14:05
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Öråd

Senast redigerad av CS128 2022-05-15 kl. 14:11.
2022-05-15, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABcd12
Joel alltså... kan han bara inte åka ut? Han är som en jobbig lillebror med två pizzor till bröstvårtor. Har han ens vunnit någon tävling? Allt han gör irriterar mig, även om jag ogillar Shevin minst lika mycket så har jag förståelse för att hon tyckte illa om honom. Han är bara för mycket, blääää

Tycker han är skön asså. Varit duktig i tävlingar också, iaf i jämförelse med andra. Han vann en immunitetstävling, den i Nord när han skulle röstats ut annars. Riktigt strongt. Tycker det är kul när folk som shevin inte får som dom vill 😂

Han kan va lite mycket tycker jag med, men han har iaf humor 😂
2022-05-15, 14:33
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isseboll
Tycker han är skön asså. Varit duktig i tävlingar också, iaf i jämförelse med andra. Han vann en immunitetstävling, den i Nord när han skulle röstats ut annars. Riktigt strongt. Tycker det är kul när folk som shevin inte får som dom vill 😂

Han kan va lite mycket tycker jag med, men han har iaf humor 😂

Instämmer

2022-05-15, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
+1 på den.
Neger = svart människa.

Trist att han åkte ut för icke pk ordval. Hade nog kunnat ta hem hela rasket.
Fet är så absurt att helt plötsligt förbjuda ett ord som alltid har använts. Han pratade utan att tänka, för han hade aldrig vågat riskera hela vinsten genom att medvetet säga neger. För honom var det helt enkelt ett helt naturligt ord.

Tänk själv, from idag är det strängt förbjudet att säga "bröd". Självklart hade många människor fortsatt, eftersom det är ett fullständigt naturligt ord. Att då kastas ut från en tävling om mycket pengar, där man själv är den duktigaste deltagaren, bars för att man råkade kalla den bakade degen för bröd är ju bara absurt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in