2022-05-15, 08:58
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

Är det Simmes hand som syns på bilden eller är det nåt helt annat.
Hahaha det ser ut att vara något helt annat från långt håll.
Citera
2022-05-15, 09:58
Medlem
En proffsig fotograf skall inte ens släppa igenom en sådan bild. Det skall tydligt synas att det är en hand. Även om alla såklart fattar att det är en hand.
Helt skruvad bild, får lite sektkänsla alltså.
Förstår faktiskt inte vad hon vill uppnå med alla dessa uppstyrda bilder. Ingen annan håller på så. Det är spontana bilder som visar närhet, glädje och kärlek som är kul att se. Men det kanske är så enkelt att inget av det finns så då måste hon styra upp bilderna.
Citera
2022-05-15, 11:23
Medlem
Cloud88s avatar
Hon påstår sig kunna "nästan" bättre franska än engelska, för hon läst franska i 3 år. Hade gärna velat höra hennes flytande franska. Hade gärna velat se att hon gör en vlogg på franska.
Citera
2022-05-15, 11:42
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Kollade bloggen men hittade inga bilder där dessa som det pratas om här, jag har inte några sociala medier heller (vilket jag säkert inte är ensam om) så kan ingen lägga upp en skärmdump?

Varsågod, you owe me one.

https://www.imagevenue.com/ME14U0X6
Citera
2022-05-15, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloud88
Hon påstår sig kunna "nästan" bättre franska än engelska, för hon läst franska i 3 år. Hade gärna velat höra hennes flytande franska. Hade gärna velat se att hon gör en vlogg på franska.

Hon hävdar att hon kan franska bättre än engelska för att hon har pluggat det 3 år på högstadiet? Men hon har väl lärt sig engelska i ungefär 6-7 år i grundskolan?

Nu vet vi ju hur fruktansvärt dålig hon är på engelska så när hon säger att hon är bättre på franska så betyder det nog inte så mycket. Antagligen suger hon några procent mindre på franska bara.

Hennes påstående låter som en klassisk Linn-lögn.
Citera
2022-05-15, 12:40
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:

Tyckte den var jättefin. reagerade när jag fick den i flödet för att den var bra matchning, naturligt osv jämfört med de tidigare fotograferingarna som känts så krystade.
Citera
2022-05-15, 12:43
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totti2013
En proffsig fotograf skall inte ens släppa igenom en sådan bild. Det skall tydligt synas att det är en hand. Även om alla såklart fattar att det är en hand.
Helt skruvad bild, får lite sektkänsla alltså.
Förstår faktiskt inte vad hon vill uppnå med alla dessa uppstyrda bilder. Ingen annan håller på så. Det är spontana bilder som visar närhet, glädje och kärlek som är kul att se. Men det kanske är så enkelt att inget av det finns så då måste hon styra upp bilderna.

Fattar inte heller, alla bilder ser så sjukt konstlade och uppstyrda ut med noll känsla och inlevelse. Alla ska ha samma outfit/stil. Simon ser ut som en galen sektledare och linn som hans 14åriga fru
Citera
2022-05-15, 13:05
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cloud88
Jag med, man kan lägga en request i en av hennes vloggar.
Citera
2022-05-15, 14:00
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:

Åh herre..
Önskar nästan att jag inte frågat ..

Har hittills inte tyckt nån unge jag mött är söt, och således inte dessa heller..

Simon (första gången jag ser honom) ser ut som en jättebäbis och madam själv ser ut att lida av dvärgväxt.
Citera
2022-05-15, 14:36
Medlem
Hon skriver att Belle redan har storlek 50-56. 1. Varför denna besatthet av storlekar? Både sin egen och ungarnas. 2. Belle föddes väl som en perfekt storlek 50? 😂
Citera
2022-05-15, 14:37
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Åh herre..
Önskar nästan att jag inte frågat ..

Har hittills inte tyckt nån unge jag mött är söt, och således inte dessa heller..

Simon (första gången jag ser honom) ser ut som en jättebäbis och madam själv ser ut att lida av dvärgväxt.

Bebisar är bebisar fan ska man hålla på att älta hur söta dom är, särskilt när det är till nån man inte känner. Trodde alla flickor tyckte Simon är värsta hockeyhunken .
Citera
2022-05-15, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Hon skriver att Belle redan har storlek 50-56. 1. Varför denna besatthet av storlekar? Både sin egen och ungarnas. 2. Belle föddes väl som en perfekt storlek 50? 😂

I Linns rosaskimrande värld är tjejer små och söta med hårband/ rosetter i håret och en nyfödd bebis på armen som gör att mamman alltid hamnar i centrum och folk omkring tycker hon är så liten fast hon fött 3 barn osv osv.
Tror inte hon gör något hemma utan Simon är den som drar den tunga bördan hon har ju trots allt nyss fått barn?! Så får han skit när han jobbar eller är på träning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in