2022-05-15, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Hovedhypotesen er fremdeles drap, som han også sa i "Ukeslutt" forrige lørdag.
Det er en tydelig sammenheng mellom de to siktelsene, jfr. at de ble pågrepet
og siktet omtrent samtidig.
Nei, det sa han ikke https://radio.nrk.no/serie/ukeslutt
Citera
2022-05-15, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Det har jeg nevnt tidligere, men jeg gjentar det gjerne: Sjalusi, kontroll, eierskap og hevn. Dette er en eksplosiv blanding i en syk hjerne, og er årsaken til drapet.
Hvordan kan du være sikker på det?
Du skrev "jeg er en del av det hele." Hva betyr det?
Citera
2022-05-15, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Nei, fordi politiet mener retten tok feil.

Politiet kan ikke opprettholde en siktelse uten godkjenning av rettsvesenet og Riksadvokaten underveis i prosessen. Politiet må kontinuerlig legge fram nytt etterforskningsmateriale som gir grunnlag for at siktelsene kan godkjennes og opprettholdes, og det har de så langt vært i stand til å dokumentere.
Citera
2022-05-15, 13:34
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Nei, fordi politiet mener retten tok feil.

Du glemmer at riksadvokaten fortløpende må godkjenne opprettholdelse av siktelser i alvorlige straffesaker.

Sitat herfra:
Dersom beviskravet ikke er oppfylt, er det påtalemyndighetens plikt å stanse straffeforfølgningen.
Citera
2022-05-15, 13:35
Medlem
Citat:
Politiet kan ikke opprettholde en siktelse uten godkjenning av rettsvesenet og Riksadvokaten underveis i prosessen. Politiet må kontinuerlig legge fram nytt etterforskningsmateriale som gir grunnlag for at siktelsene kan godkjennes og opprettholdes, og det har de så langt vært i stand til å dokumentere.
Har du en link som bekrefter at politiet ikke kan opprettholde en siktelse uten godkjenning av rettsvesenet?
Citera
2022-05-15, 13:36
Medlem
Citat:
Mine påstander er basert på grunnleggende kjennskap til de involverte personer i saken, samt den pågående etterforskningen. Jeg er hverken syk eller euforisk, jeg er en del av det hele. Apropo Hybris : Min intensjon er å servere litt fornuft og virkelighet for å dempe litt på de vanvittige teoriene, trakasseringene og løgnene som serveres på dette forumet. Årsaken til drapet er nok mye enklere enn mange tror, det er selve riggingen som er problematisk å løse. Men løsningen kommer, og det blir en god dag for alle involverte, bortsett fra GM selvsagt.

Du kommer jo ikke med noe fornuft. Du slenger ut udokumenterte påstander, og påstår at du har innsyn i etterforskningen.

Jeg har faktisk større tiltro til politiet, enn at de lekker informasjon i saken, på det mest useriøse diskusjonforumet som finnes.
Citera
2022-05-15, 13:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Har andre ting å gjøre enn å sitte å lese disse forklaringene, eller skal vi si bortforklaringene dine
Ok, da er du lost. Ikke mitt problem. Du gjør som du vil, ingen tvil om det.
Citera
2022-05-15, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Har du en link som bekrefter at politiet ikke kan opprettholde en siktelse uten godkjenning av rettsvesenet?

Slik er det
Citera
2022-05-15, 13:41
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ok, da er du lost. Ikke mitt problem. Du gjør som du vil, ingen tvil om det.

Citera
2022-05-15, 13:47
Medlem
Citat:
Slik er det
Det er det ikke og det er derfor du ikke bekrefter det med en link.

Greia med å sitte å finne på ting?
Citera
2022-05-15, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hvordan kan du være sikker på det?
Du skrev "jeg er en del av det hele." Hva betyr det?

Jeg er sikker på det med bakgrunn i min inngående kunnskap om selve saken, etterforskningen og de som er involvert.

Min rolle i saken er kun viktig for meg selv og politiet. Konsentrer deg hellet om offeret og GM, det er det dette dreier seg om.
Citera
2022-05-15, 13:54
Medlem
Citat:
Jeg er sikker på det med bakgrunn i min inngående kunnskap om selve saken, etterforskningen og de som er involvert.

Min rolle i saken er kun viktig for meg selv og politiet. Konsentrer deg hellet om offeret og GM, det er det dette dreier seg om.
Hvordan kan du ha inngående kunnskap om etterforskningen? Har noen lekket opplysninger til deg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in