2022-05-14, 18:05
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Hvilket intervju?

Er det flere intervjuer TH har gjort hjemme med media?
Citera
2022-05-14, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Jeg vet ikke hvilken post du siterer, men et punktum er da ikke en påstand.
Du vet da selv hvilke påstander du har kommet med.
Citera
2022-05-14, 18:09
Medlem
Citat:
Hvilket intervju?
Det er sikkert dette:
https://www.nrk.no/norge/xl/_-jeg-har-ikke-noe-a-tilsta-1.15223540
Citera
2022-05-14, 18:10
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Altså er kjøkkenstuen tv-stuen?

Det er nå ihvertfall en TV der, og det er en stue, hvor vil du?
Citera
2022-05-14, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Det er nå ihvertfall en TV der, og det er en stue, hvor vil du?
Takk! Jeg ville bare vite hvor honningen ble servert.
Det rommet der AE og TH satt på morgenen på forsvinningsdagen er vel da den stuen som har vindu mot terassen og den kalles penstuen?
Senast redigerad av z-z-z 2022-05-14 kl. 18:14.
Citera
2022-05-14, 18:13
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Du vet da selv hvilke påstander du har kommet med.

Du får spesifisere nærmere.
Citera
2022-05-14, 18:14
Avslutad
Citat:
Takk! Er kjøkkenstuen det samme som tv-stuen?
Jeg er usikker på dette. Først så forsto jeg GHH uttalelse slik, at tv-stuen lå innerst i 1. etasjen, og at møtet var i dette rommet.
Senere mener jeg at samme rommet har blitt kalt penstua, og derfor ble jeg usikker. For en tv-stue er vanligvis ikke det man kaller penstue. Men så er det vel heller ikke så mange som kaller stua si for penstua lenger heller.
Citera
2022-05-14, 18:20
Medlem
Citat:
Jeg er usikker på dette. Først så forsto jeg GHH uttalelse slik, at tv-stuen lå innerst i 1. etasjen, og at møtet var i dette rommet.
Senere mener jeg at samme rommet har blitt kalt penstua, og derfor ble jeg usikker. For en tv-stue er vanligvis ikke det man kaller penstue. Men så er det vel heller ikke så mange som kaller stua si for penstua lenger heller.
Takk! Jeg forstår. Det rommet som har vindu mot terassen tror jeg at hadde bokhyller. Og det kan jo hende at det er en tv der også. Det er vel det rommet der de drakk morgenkaffe på forsvinningsdagen?
I deler av intervjuet sitter TH i et rom der det er utsikt gjennom et vindu mot gårdsplassen.
https://www.nrk.no/norge/xl/_-jeg-har-ikke-noe-a-tilsta-1.15223540
Citera
2022-05-14, 18:22
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Takk! Jeg ville bare vite hvor honningen ble servert.

Forundrer meg ikke
Citera
2022-05-14, 18:32
Medlem
Citat:
På video nr 4 telt nedenfra her https://www.nrk.no/norge/xl/_-jeg-har-ikke-noe-a-tilsta-1.15223540, så ser vi at TH og intervjuer sitter ca der det er påtegnet stue inni en gul firkant her etter denne teksten "STUA. Til NRK sier Tom Hagen at da han så inn på badet, skjønte han at det hadde skjedd noe alvorlig." Dette må være kjøkkenstuen. Det er utsikt mot det vinduet som er ved ytterdøren.
https://www.nrk.no/norge/xl/pa-innsiden-av-hagens-hus-1.15206175
Dette rommet (kjøkkenstuen) har en dør ut på samme side som terassen (ved overbygget), og er ikke det rommet der ekteparet drakk morgenkaffen.

På nevnte video ser vi også en klokke på veggen og det halvmåneformede bordet på kjøkkenstuen.

Da tror jeg at vi har oppklart dette med stuene. Takk for hjelpen Havhest og Skaanseth

Jeg mener at på en del av et intervju så kommer journalisten inn den døren som er mot overbygget, og at TH viser frem hvilke stoler AE og han satt i på morgenen. Dette er i den videoen under. Intervjueren kommer inn døren (ved overbygget ved terassen på baksiden) til kjøkkenstuen, snur deretter mot høyre og går inn til TH som sitter i den stuen der ekteparet drakk kaffe på morgenen.

I begynnelsen av videoen (av hele intervjuet) her ser det ut til at TH sitter i den stuen (tv-stua) som kun har vindu og ikke dør ut mot baksiden/terassen. 2.31 i videoen viser han frem stolene der de satt den morgenen. Og dette er i det rommet som har kun vindu og ikke dør ut mot baksiden/terassen.
https://www.nrk.no/video/se-hele-intervjuet-med-tom-hagen_2009e3c7-0031-4609-9019-b56948fa9d4d

Det ble mye rot, men nå har jeg det klart.
Senast redigerad av z-z-z 2022-05-14 kl. 19:15.
Citera
2022-05-14, 19:15
Medlem
Citat:
Da tror jeg at vi har oppklart dette med stuene.

Da håper vi alle at du snart tar til deg denne informasjonen da, slik de fleste andre gjør.

Det begynner å bli ganske mange ganger du har spurt om disse stuene. I flere år faktisk.
Du spurte om dette i 2020, 2021 og 2022 - og har fått svar alle gangene her i forumet.

FB har også en søkefunksjon, så kan du finne svarene som allerede er gitt, fra opptil flere.
Informasjonen ligger også tilgjengelig flere steder på nett og er svært enkelt å søke opp.

Eller er det kanskje andre årsaker til at du fyller opp tråden med alle gjentagelsene?
Citera
2022-05-14, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Informasjonen ligger også tilgjengelig flere steder på nett og er svært enkelt å søke opp.
Ikke enkelt å søke opp. Jeg måtte spørre + granske videointervjuet for å finne det ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in