2022-05-14, 17:24
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Aldri? Hvordan kan du påstå det?

Forsøker du å pynte på hvordan forholdet var?
Citera
2022-05-14, 17:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Forstår jeg deg rett, at du mener at det kan være krefter som forsøker å konstruere en sak mot TH, en sak som egentlig ikke finnes, og som på en måte har blitt forhåndsprosedert her inne først?
Det er jo flere ting som har kommet fram i media, men som ikke har blitt diskutert her først, bl.a. det at AE ville skille seg, og at hun satt å leitet etter en leilighet til leie.
Det med AE og eks-svogeren har vel heller ikke blitt diskutert her inne først?
Faktisk var det du Havhest som var den som lagde en trådsannhet om at det var eks-svogeren som var den som var involvert i en ekteskapskonflikt, og hadde levert inn en anmeldelse.
Jeg vet ikke hva du prøver på, men det virker som at suppen du koker er veldig tynn.
Citat:
Forstår jeg deg rett, at du mener at det kan være krefter som forsøker å konstruere en sak mot TH, en sak som egentlig ikke finnes, og som på en måte har blitt forhåndsprosedert her inne først?
Det blir like feil å svare "ja" som "nei" på dette. For spørsmålet jeg stiller, kan gi svar i mer enn en retning/hypotese.
Det er som jeg skriver, et spørsmål om andre også synes at dette er rart (ref opprinnelig innlegg).
Citat:
Faktisk var det du Havhest som var den som lagde en trådsannhet om at det var eks-svogeren som var den som var involvert i en ekteskapskonflikt, og hadde levert inn en anmeldelse.
Nei, jeg har ikke postet trådsannheter. Det er faktisk helt umulig, siden jeg ikke kjenner noen som er involvert (uskyldig eller skyldig) i saken.
Jeg kan bare spekulere, utover det jeg finner på www.

Det var ikke jeg som postet navnet til eks-svogeren. Men informasjonen hadde faktisk vært tilgjengelig på nb.no hele tiden.

Dette har jeg nevnt før, men du gir deg selvsagt aldri.
Men det gjør ikke jeg heller

Citat:
Jeg vet ikke hva du prøver på, men det virker som at suppen du koker er veldig tynn.
Dette er ikke "min suppe". Ifølge SH er det politiet som koker tynn suppe.
Senast redigerad av Havhest 2022-05-14 kl. 17:51.
Citera
2022-05-14, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Nei, jeg har ikke postet trådsannheter. Det er faktisk helt umulig, siden jeg ikke kjenner noen som er involvert (uskyldig eller skyldig) i saken.

Det var ikke jeg som postet navnet til eks-svogeren. Men informasjonen hadde faktisk vært tilgjengelig på nb.no hele tiden.

Hvilket av rommene er tv-stua? Går det trapp fra tv-stua og til 2. etasje?
https://www.nrk.no/norge/xl/pa-innsiden-av-hagens-hus-1.15206175
Senast redigerad av z-z-z 2022-05-14 kl. 17:42.
Citera
2022-05-14, 17:54
Avslutad
Citat:

Hvilket av rommene er tv-stua? Går det trapp fra tv-stua og til 2. etasje?
https://www.nrk.no/norge/xl/pa-innsiden-av-hagens-hus-1.15206175
Jeg vet ikke hvor tv-stua er. Men slik GHH forklarte hvor stua lå, så forsto jeg det som at han mente den som har blitt kalt penstua. Innerst til venstre i første etasje, tenker jeg.
Citera
2022-05-14, 17:56
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:

Jeg har aldri sagt at du har postet navnet til eks-svogeren, men at du var den første til å si at det måtte være eks-svogeren som var den som var involvert i ekteskapskonflikten der en mann hadde blitt truet, og der TH ble anmeldt for dette. Dette var en trådsannhet du plantet her, ene og alene basert på at han i den podden sa at hun var en flott dame. Det er jo flere ting som tyder på at du hele tiden har visst hvem dette var, men at du har latet som at du ikke visste.
Citera
2022-05-14, 17:57
Medlem
Citat:
Jeg vet ikke hvor tv-stua er. Men slik GHH forklarte hvor stua lå, så forsto jeg det som at han mente den som har blitt kalt penstua. Innerst til venstre i første etasje, tenker jeg.
Takk
Citera
2022-05-14, 18:01
Avslutad
Citat:
Takk
Ser jeg svarte feil! Trappen fra 2. etasje ser ut til å være i kjøkkenstuen. Der døren inn til penstua fra kjøkkenstua er plassert.
Citera
2022-05-14, 18:02
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:

I det intervjuet kan vi ihvertfall se en TV, og det er ikke i finstuen/peisestuen.
Citera
2022-05-14, 18:03
Medlem
Citat:
Ser jeg svarte feil! Trappen fra 2. etasje ser ut til å være i kjøkkenstuen. Der døren inn til penstua fra kjøkkenstua er plassert.
Takk! Er kjøkkenstuen det samme som tv-stuen?
Citera
2022-05-14, 18:03
Avslutad
Citat:
I det intervjuet kan vi ihvertfall se en TV, og det er ikke i finstuen/peisestuen.
Hvilket intervju?
Citera
2022-05-14, 18:04
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Har noen ansatt deg for å spre uriktige påstander?

Jeg vet ikke hvilken post du siterer, men et punktum er da ikke en påstand.
Citera
2022-05-14, 18:04
Medlem
Citat:
Altså er kjøkkenstuen tv-stuen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in