Citat:
Ursprungligen postat av
Skaanseth
Forstår jeg deg rett, at du mener at det kan være krefter som forsøker å konstruere en sak mot TH, en sak som egentlig ikke finnes, og som på en måte har blitt forhåndsprosedert her inne først?
Det er jo flere ting som har kommet fram i media, men som ikke har blitt diskutert her først, bl.a. det at AE ville skille seg, og at hun satt å leitet etter en leilighet til leie.
Det med AE og eks-svogeren har vel heller ikke blitt diskutert her inne først?
Faktisk var det du Havhest som var den som lagde en trådsannhet om at det var eks-svogeren som var den som var involvert i en ekteskapskonflikt, og hadde levert inn en anmeldelse.
Jeg vet ikke hva du prøver på, men det virker som at suppen du koker er veldig tynn.
Citat:
Forstår jeg deg rett, at du mener at det kan være krefter som forsøker å konstruere en sak mot TH, en sak som egentlig ikke finnes, og som på en måte har blitt forhåndsprosedert her inne først?
Det blir like feil å svare "ja" som "nei" på dette. For spørsmålet jeg stiller, kan gi svar i mer enn en retning/hypotese.
Det er som jeg skriver, et spørsmål om andre også synes at dette er rart (ref opprinnelig innlegg).
Citat:
Faktisk var det du Havhest som var den som lagde en trådsannhet om at det var eks-svogeren som var den som var involvert i en ekteskapskonflikt, og hadde levert inn en anmeldelse.
Nei, jeg har ikke postet trådsannheter. Det er faktisk helt umulig, siden jeg ikke kjenner noen som er involvert (uskyldig eller skyldig) i saken.
Jeg kan bare spekulere, utover det jeg finner på www.
Det var ikke jeg som postet navnet til eks-svogeren. Men informasjonen hadde faktisk vært tilgjengelig på nb.no hele tiden.
Dette har jeg nevnt før, men du gir deg selvsagt aldri.
Men det gjør ikke jeg heller
Citat:
Jeg vet ikke hva du prøver på, men det virker som at suppen du koker er veldig tynn.
Dette er ikke "min suppe". Ifølge SH er det politiet som koker tynn suppe.