Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Jo, det er spesielt, når vedkommende opplysningene handler om ikke er tiltalt.
Jeg prøver å finne ut om noe av den "dyneløftingen" vi har vært vitne til i denne saken (i media), ikke har vært diskutert her først.
Dessuten, dette var jo bare såkalt dyneløfting. Altså ikke noe som beviste noe som helst.
Er det den eneste mulige årsaken mener du? Eller vet du noe konkret om THs seksualitet. Du nevnte tidligere "at politiet hadde funnet noe i THs nattbordskuff". Kan du utdype dette?
Forstår jeg deg rett, at du mener at det kan være krefter som forsøker å konstruere en sak mot TH, en sak som egentlig ikke finnes, og som på en måte har blitt forhåndsprosedert her inne først?
Det er jo flere ting som har kommet fram i media, men som ikke har blitt diskutert her først, bl.a. det at AE ville skille seg, og at hun satt å leitet etter en leilighet til leie.
Det med AE og eks-svogeren har vel heller ikke blitt diskutert her inne først?
Faktisk var det du Havhest som var den som lagde en trådsannhet om at det var eks-svogeren som var den som var involvert i en ekteskapskonflikt, og hadde levert inn en anmeldelse.
Jeg vet ikke hva du prøver på, men det virker som at suppen du koker er veldig tynn.