2022-05-14, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Nej han åkte ut för att feminist-nazzarna fick bestämma. Hanna där i spetsen. Supertydligt.

Lättkränkta idioter.

Men det problemet har vi haft länge nu med kvinnor att dom skapar världskrig över en fluga.

Detta bekräftas sedan när den självgoda Hanna har ett psykopatiskt självgott leende när han skickades hem.

Haha har du tappat det helt eller? 😂

Hanna hade inget att göra med att han skickades hem. Det var Shevin och Hayes som gav produktionen ultimatum, antingen drar dom + Angela, eller så kastar dom ut Tommie pga ”rasistiska uttalanden”. TV4 är ett gång fegisar som får panik av tanken att dom kan pekas ut som rasister så dom kastade ut honom för det.

Har du läst någonting som Angela, Tommie, Shevin eller Linn sagt om detta till tidningar o på fb?

Man må tycka vad man vill om Hanna, men Tommies hemgång hade hon inget med att göra.
2022-05-14, 13:10
Medlem
plumba69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gribbegrabben
Har för mej att Desirée kallade sej maskin när hon kom in. Trots att hon kom in 20 dagar senare blir det bottenplatser i varenda tävling.

Så var det och Shevin kan vinna alla tävlingar eftersom hon alltid har sysslat med olika idrotter
2022-05-14, 14:27
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plumba69
Så var det och Shevin kan vinna alla tävlingar eftersom hon alltid har sysslat med olika idrotter

Stackars Shevin, jag hoppas att hon skäms för sitt beteende i programmet.
2022-05-14, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbutcrazy
Nä, jag är inte läkare, som jag skrivit tidigare är jag anorektiker så har en del erfarenheter av detta.

Och nej BMI-värdet var bara en ren gissning, utifrån mig själv och vad jag sett på behandlingshem. Men är man uppmärksam så finns det en del fysiska tecken som kan avslöja hur allvarligt det är.

Ett exempel: Det var nån som klagade på hennes ”skägg” här häromdagen, det är inte vanlig kroppsbehåring utan det är lanugohår (tunt hår som ser ut lite som dun). Och det får man inte om man ”bara” är på t ex BMI 17. Det kommer först när underhudsfettet försvinner, och uppkommer för att kroppen ska kunna hålla värmen och på det sättet spara energi. För mig uppkom det när jag hade BMI mellan 14 och 15. (Såklart kan vissa få det vid något högre BMI, det är inte skrivet i sten). Och när jag hade liiite lägre än så var sjukvården oroliga att mitt hjärta skulle stanna. Eller för att jag bara skulle ramla i min lägenhet, för det hade jag kunnat dö av (pga organen skyddades inte längre av fett). Men nog om det!

Och gällande vad Hannas organ klarar av och inte, det vet jag såklart inte. Hon var normalviktig när hon gick in i Robinson och nu när hon varit där över en månad så va hon (uppenbarligen) väldigt underviktig, vilket hon själv skrivit på sin instagram. Nu klarar hon ju av det fysiska med tävlingar osv och ren gissning igen är att det troligen beror på att hon inte varit underviktig under så lång tid så hennes kropp har inte helt hunnit anpassa sig till det.

Så nej ingen läkare här, mestadels gissningar bara.

Hon hade bara 3 långa strå i sin vårta/leverfläck, inte lagunohår!
2022-05-14, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Hon hade bara 3 långa strå i sin vårta/leverfläck, inte lagunohår!

Jaha men det va inte det jag menade oavsett! Man kan se en del i programmet när det blir närbilder och enklast är när solen ligger på. För de är som sagt väldigt ljusa!
2022-05-14, 15:11
Medlem
Citat:
Jaha men det va inte det jag menade oavsett! Man kan se en del i programmet när det blir närbilder och enklast är när solen ligger på. För de är som sagt väldigt ljusa!

Även PCOS (en hormonstörning) kan göra att kvinnor får oönskade hårstrån i ansiktet/på kroppen som de rakar, vaxar eller rycker bort. Kanske nåt som Anna hade då hon hade sånt på hakan som vissa tidigare lagt märke till. Så undervikt och PCOS kan vara faktorer.
2022-05-14, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Även PCOS (en hormonstörning) kan göra att kvinnor får oönskade hårstrån i ansiktet/på kroppen som de rakar, vaxar eller rycker bort. Kanske nåt som Anna hade då hon hade sånt på hakan som vissa tidigare lagt märke till. Så undervikt och PCOS kan vara faktorer.

Ja absolut! Men det är skillnad på ”vanligt” hår och lanugohår. Det kan man se bara på hur det ser ut.
2022-05-14, 15:37
Medlem
Citat:
Ja absolut! Men det är skillnad på ”vanligt” hår och lanugohår. Det kan man se bara på hur det ser ut.

Jag blir osäker nu men... det kanske är som du säger att de två typerna av ökad hårväxt skiljer sig åt lite. Hannas långa svarta hårstrån på ett ställe i en scen är typen för PCOS skulle jag säga. Nåväl ville bara klämma in det där. Och ljusa fjun på en kvinna är då kanske undervikt, har själv sådana här ljusa fjun i svanken och sådär och lite på kinderna vid öronen då man alltid ätit för lite fast man har normalt BMI enligt räknaren.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-14 kl. 16:07.
2022-05-14, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeppoYapp
Fan vad man saknar Raymond

Det gör man faktiskt. Minns inte varför jag gillade honom för han var ju egentligen mobbartypen. Kanske för att han fick saker att hända, fast det kan man även säga om vissa andra i årets säsong fast dem gillar jag istället inte. Robinson 2020 var kanon jämfört med de två senaste säsongerna. Inte för inte som man kollade på den 2 gånger och nu verkar inga gamla säsonger finnas kvar på tv4play.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-14 kl. 16:48.
2022-05-14, 17:28
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isseboll
Haha har du tappat det helt eller? 😂

Hanna hade inget att göra med att han skickades hem. Det var Shevin och Hayes som gav produktionen ultimatum, antingen drar dom + Angela, eller så kastar dom ut Tommie pga ”rasistiska uttalanden”. TV4 är ett gång fegisar som får panik av tanken att dom kan pekas ut som rasister så dom kastade ut honom för det.

Har du läst någonting som Angela, Tommie, Shevin eller Linn sagt om detta till tidningar o på fb?

Man må tycka vad man vill om Hanna, men Tommies hemgång hade hon inget med att göra.
Tack för ditt inlägg. Då skribenten vägrar ta in vad som egentligen hänt
2022-05-14, 17:30
Medlem
Pillenfilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nate.Higgers
Nej jag menade Jessica, Elin är för ung, men hon ser bra ut =)

Ah ok, hon är lika gammal som mig iallafall.
2022-05-14, 18:02
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenny788
Tror ni verkligen att Desiree är straight? Jag skulle gissa på att hon är lesbisk?
Jag vet inget om hennes läggning. Jag vet bara att hon inte lever sitt liv enbart för att killar ska finna henne attraktiv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in