2022-05-13, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WatchItNow
Nu klagar du på världens kanske rikaste man...

Vet du vad klagar betyder? Isf borde du veta att det där inte var nå klagande...
Citera
2022-05-13, 22:37
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Här är Buffets exakta formulering om bitcoin. Han är en av världens intelligentaste människor:

Nej han är inte en av världens mest intelligenta människor, han kan business. Kryptovalutor följer inte hans investeringsmall som han dyrkat med all rätt sen ungdomen, men det betyder inte att det inte är en hållbar investering, bitcoin t.ex. buffet äger liksom inte allt som går med vinst, men det han investerar i förstår han sig på
Citera
2022-05-13, 22:37
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingKerry
Vet du vad klagar betyder? Isf borde du veta att det där inte var nå klagande...
Du tog upp två misstag när han gjort 5000 rätt, det räknar jag som Klaga-fokuserat.
Citera
2022-05-13, 22:38
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Nej han är inte en av världens mest intelligenta människor, han kan business. Kryptovalutor följer inte hans investeringsmall som han dyrkat med all rätt sen ungdomen, men det betyder inte att det inte är en hållbar investering, bitcoin t.ex. buffet äger liksom inte allt som går med vinst, men det han investerar i förstår han sig på
Ändå rätt kul att du går emot majoriteten av mänskligheten här och helt klart en av världens intelligentaste människor. Inte den bästa ingången till att tjäna pengar. Men du vet väl bäst. lycka till.
Citera
2022-05-13, 22:41
Medlem
Citat:
Du tog upp två misstag när han gjort 5000 rätt, det räknar jag som Klaga-fokuserat.

Jag statuerade att även han har inte alla rätt och vet allt, sen om du vill kalla det att klaga fast det inte har någonting med klaga att göra så är det upp till dig.

Som tidigare kommenterat, han har en mall han följer till punkt och pricka och faller inte en potentiell investering in i den mallen så investerar han inte. I den mallen räknas saker han förstår sig på, förstår han sig inte på något investerar han inte i det, därav har han inte lagt nå pengar i krypto.
Citera
2022-05-13, 22:41
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Jag statuerade att även han har inte alla rätt, sen om du vill kalla det att klaga fast det inte har någonting med klaga att göra så är det upp till dig.
Det finns inga felfria människor. Buffet är världens genom tiderna felfriaste investerare.
Citera
2022-05-13, 22:43
Medlem
Citat:
Det finns inga felfria människor. Buffet är världens genom tiderna felfriaste investerare.

Du säger själv att det inte finns några felfria människor, så varför skulle inte han kunna ha fel om krypto/BTC?
Citera
2022-05-13, 22:47
Bannlyst
Citat:
Fanns det några bakomliggande fakta till "att dom skulle gå upp"? Annars kunde du ju lika bra spelat på lotto? Eller såg du det som en lotto-rad?
Va f-n vill du? Vill du se mitt minus på mitt ATG konto med eller?
Citera
2022-05-13, 22:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Citronita
Vad är det som gör att krypto kommer vara den enda finansiella världen i framtiden?
Vad är det som ska bli så stort?

En fri marknad, enkel oreglerad handel, utan mellanhänder, utan fiatvalutor och korrupta banker och stater som styr ekonomin?
Citera
2022-05-13, 22:50
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Va f-n vill du? Vill du se mitt minus på mitt ATG konto med eller?
Nej jag vill veta vad du har för fakta som gör att du tror krypto ska gå upp efter sin värsta krasch.
Citera
2022-05-13, 22:54
Medlem
Citat:
Nej jag vill veta vad du har för fakta som gör att du tror krypto ska gå upp efter sin värsta krasch.

För att den alltid har gjort det fram tills nu, samt att detta är inte ens "den värsta kraschen" procentuellt sett.

Vad har du för fakta på att den ska dö denna gång av alla gånger den kraschat?
Citera
2022-05-13, 22:55
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
För att den alltid har gjort det fram tills nu, samt att detta är inte ens "den värsta kraschen" procentuellt sett.

Vad har du för fakta på att den ska dö denna gång av alla gånger den kraschat?
Att vi precis sitter i världens största krypto-krasch och du väljer att ignorera och förringa den kommer rimligen att kosta dig en slant. Inte mig, jag köper aldrig krypto.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in