Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-11, 11:53
  #13
Medlem
Emellies avatar
Kommer det vara mer som ett "vanligt" valmöte eller ska det eldas också?

Om det inte eldas eller liknande så lär det inte bli fullt så allvarligt som det blev i påsk?
Citera
2022-05-11, 11:58
  #14
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emellie
Kommer det vara mer som ett "vanligt" valmöte eller ska det eldas också?

Om det inte eldas eller liknande så lär det inte bli fullt så allvarligt som det blev i påsk?

antar både och ? han ska hålla valmöte och bränna koran troligen.
Citera
2022-05-11, 12:06
  #15
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Hans ansökan har beviljats och ska hållas i centrala Västerås.
Småland är ju fullt av muslimer, hur kommer det att gå ?

Beslutet måste rivas upp eller överklagas direkt. Paludan ska fan inte få hålla på och förstöra med sitt hat och hmf! Rasmus är ju en terrorist, se vad han ställer till med, samma kaos som nmr och afs, SD. Vill Västerås ha det hatet och hets mot folkgrupp som han sprider? Nej beslutet måste rivas upp nu, fatta!
Citera
2022-05-11, 12:07
  #16
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Beslutet måste rivas upp eller överklagas direkt. Paludan ska fan inte få hålla på och förstöra med sitt hat och hmf! Rasmus är ju en terrorist, se vad han ställer till med, samma kaos som nmr och afs, SD. Vill Västerås ha det hatet och hets mot folkgrupp som han sprider? Nej beslutet måste rivas upp nu, fatta!

det är inte olagligt bränna en bok, läs hur lagen funkar! gör om gör rätt. terroristerna är väl dom som kastar sten och brandbomber på poliser i mina ögon. paludan är inte muslim alltså betyder inte koranen nånting för honom och eftersom vi har yttrandefrihet än så länge i sverige är det inte olagligt kritisera en religion som han gör.
__________________
Senast redigerad av swebarb 2022-05-11 kl. 12:10.
Citera
2022-05-11, 12:17
  #17
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuttasLidkrantz
Nu ska du inte vara sån. Västerås är faktiskt väldigt lätt att blanda ihop med Kalmar.
Eller Västervik, som jag gjorde
Citera
2022-05-11, 12:21
  #18
Medlem
Tavelramskroks avatar
Han ska även till Frölunda Torg i Göteborg samt Borås och Trollhättan.
Förra gången han var i Göteborg så hände inte ett skit. Nytt försök igen alltså, trots att han var där redan den 26 februari. Dvs två dagar efter det då nystartade kriget i Ukraina.

Vad tycker han om kriget i Ukraina och om att Ryssland har en av Europas största moské i Moskva ?
(Moskén har sex våningar och sammanlagt 19 000 kvadratmeter och ca 10 000 besökare får plats)
Citera
2022-05-11, 12:34
  #19
Medlem
Gnusmas80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Beslutet måste rivas upp eller överklagas direkt. Paludan ska fan inte få hålla på och förstöra med sitt hat och hmf! Rasmus är ju en terrorist, se vad han ställer till med, samma kaos som nmr och afs, SD. Vill Västerås ha det hatet och hets mot folkgrupp som han sprider? Nej beslutet måste rivas upp nu, fatta!


Vad är hets mot folkgrupp?
Vad är en terrorist?

Antingen är du efterbliven bakom ögonen
Eller bara okunnig om lagar osv,
Du vet väl att de som muslimerna gör är med klassat som terrorism än vad det är att bränna en sagobok 😊
Bli politiker och försök påverka lagen ist för att aggera okunnig. Pucko
Citera
2022-05-11, 12:36
  #20
Medlem
Studsbolls avatar
Glöm Västerås på fredag. Han kommer till Frölunda torg i morgon och jag har hört det kluckas på spårvagnshållplatsen att bruschorna ska vara beredda med molotov cocktails. Med tanke på tidigare grillfester där kan detta mycket väl vara sant. Kaosfolket kommer ta honom, de är ju tusentals av dessa babbeluringar som gör sig klara för jihad och halalslakt.
Citera
2022-05-11, 12:44
  #21
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Beslutet måste rivas upp eller överklagas direkt. Paludan ska fan inte få hålla på och förstöra med sitt hat och hmf! Rasmus är ju en terrorist, se vad han ställer till med, samma kaos som nmr och afs, SD. Vill Västerås ha det hatet och hets mot folkgrupp som han sprider? Nej beslutet måste rivas upp nu, fatta!

Kan du inte utveckla det här lite? Jag är genuint intresserad av att första dig och hur du tänker här.

Först och främst hatet och vad han ställer till med. Här vill jag veta varför du lägger skulden på honom istället för på dem som faktiskt begår våldsbrott och terror.

Över hundra stycken poliser skadades och det var inte av Paludan utan av terroristerna.

Du måste ta och utveckla ditt inlägg om du ska ha någon som helst trovärdighet i fortsättningen för det blir väldigt konstigt att bara vräka ur sig så hårda ord, epitet och anklagelser utan att också beskriva varför det är passande att skriva på det viset.

Jag hoppas nu att vi kan hålla en god ton och faktiskt diskutera det här.
Citera
2022-05-11, 12:45
  #22
Avstängd
eksjo66s avatar
Högerextremisten Rasmus Paludan får tillstånd att hålla sammankomster på flera platser i Västsverige, skriver polisen på sin hemsida.
Det handlar om Frölunda Torg i Göteborg samt Borås och Trollhättan, samtliga under torsdagen.

Frölunda torg, Göteborg
Kl. 09.30-11.00
Stadsparken, Borås
Kl. 14.00-16.00
Slussområdet (norra delen av Åkersbergsvägen), Trollhättan
Kl. 18.00-20.00
Citera
2022-05-11, 12:48
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Hade jag varit fackförbund för polisen hade jag gått in och krävt adekvata skyddsåtgärder och annars strejk - inte meningen att att poliserna ska jobba med livet som insats.

Paludan är en feg djävel, och inte den som står i skottlinjen. Han brukar göra sin grej och dra, sen är det poliser som får ta emot stenkastning och kravaller.

Kan vi inte låna vattenkanonen från danmark?

Upp med drönare också.
Har tänkt på det fetade också, han kan ju åka över sundet till tryggheten när som helst. Det är nog därför han "vågar" Göra vad han gör.
Citera
2022-05-11, 12:53
  #24
Medlem
Tavelramskroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Glöm Västerås på fredag. Han kommer till Frölunda torg i morgon och jag har hört det kluckas på spårvagnshållplatsen att bruschorna ska vara beredda med molotov cocktails. Med tanke på tidigare grillfester där kan detta mycket väl vara sant. Kaosfolket kommer ta honom, de är ju tusentals av dessa babbeluringar som gör sig klara för jihad och halalslakt.

Han var ju där den 26/2 och tuttade eld på boken. Var han inte nöjd med den stillheten som var då, eftersom han känner sig tvungen att komma dit en gång till ?
__________________
Senast redigerad av Tavelramskrok 2022-05-11 kl. 12:56.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback