2022-04-08, 19:01
Medlem
2MetersUffenymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Du vet!
Hörde att du nitade Stefan Å (tror han heter så) uppe i Umeå, men kan minnas fel eller hört.

Minns en tillställning på folkets park i övik där en viss herre skulle mucka lite med din bror, blev lite skämmigt då denne herre åkte i golvet när du såg vad som var på gång.

Cricke eller vad han kallades, ni nitade väl på raggare? Och visst var det kickers i Sthlm som fick känna på dina sparkar?

Nån tidigare i tråden tror jag fick nåt snett.... Jag och Stefan har aldrig hamnat i fysiskt bråk, vi är vänner... Cricke ja... Undrar hur han har det nuförtiden... Jo, raggare på Hamnplan på Cillastiden blev det ofta konflikterr med efter nattkebaben.. =)
Citera
2022-04-08, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2MetersUffenyman
Kände du henne; oss?? Vet du isf vad det är för dag exakt idag??

Beklagar!

Jag kände till henne, har en syster som gick i samma skola. Hon verkade trevlig.
Citera
2022-04-09, 12:36
Medlem
2MetersUffenymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poop1
Beklagar!

Jag kände till henne, har en syster som gick i samma skola. Hon verkade trevlig.

Ja, tack; hon var en av de godaste människor jag någonsin kännt eller ens träffat...
Citera
2022-04-13, 18:13
Medlem
Vet ingen namnen på dom nya yngre aktörerna i Umeå?
Citera
2022-05-10, 10:24
Medlem
Citat:
Nån tidigare i tråden tror jag fick nåt snett.... Jag och Stefan har aldrig hamnat i fysiskt bråk, vi är vänner... Cricke ja... Undrar hur han har det nuförtiden... Jo, raggare på Hamnplan på Cillastiden blev det ofta konflikterr med efter nattkebaben.. =)

Cricke har det kanon. Skötsam med familj sen många år. Uffe du hängde mycket i Gullänget minns jag, Ni var ett skönt gäng där som bodde ihop eller ??

/ Sanna
Citera
2022-05-10, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenKaktus
Känns lite skumt att du inte har koll på att han inte sitter på Kumla.

Osäker på att du är den personen du utger dig att vara.
Kan du bjuda på någon Uffe-historia??
Jo det är den Uffe han utger sig för att vara. Uffe från Övik, men har bott i Umeå och härjat
Citera
2022-05-12, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanna8811
Jo det är den Uffe han utger sig för att vara. Uffe från Övik, men har bott i Umeå och härjat
Uffe va de inte du som fick smörj av en stor kille från Robertsfors för en herrans massa år sedan? Drack en del på den tiden och kan ha fel. Kan ha vart nån av lundinorna också. S.Å åkte på smörj av samma kille. Träffade han en gång. Större händer får man leta efter
Citera
2022-05-12, 02:51
Medlem
Citat:
Stefan skulle nog klippa dig alla dagar i veckan. Där har du inget att säga emot. Visst jobbade du som vakt på den där krogen/restaurangen som var mitt i Holmsund centrum. Sjömans baren eller vad det nu hette. När Robert.L härjade lite där 😁
Citera
2022-05-12, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redaxegoldz
xteam är bandidos supporterklubb, ej en mc klubb... dom gör mkt
Kan inte sluta skratta. Lever du idag? Hur mår du nu? Vem fick betala ut dig? Kram
Citera
2022-05-12, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tepper
Stefan skulle nog klippa dig alla dagar i veckan. Där har du inget att säga emot. Visst jobbade du som vakt på den där krogen/restaurangen som var mitt i Holmsund centrum. Sjömans baren eller vad det nu hette. När Robert.L härjade lite där 😁

Nej jag tror inte de var han som jobbade där.
Och Åhlen skulle INTE ha nåt att hämta mot den Uffe var tidigare. Kanske idag men inte när Ulf var i form.
Citera
2022-05-20, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanna8811
Nej jag tror inte de var han som jobbade där.
Och Åhlen skulle INTE ha nåt att hämta mot den Uffe var tidigare. Kanske idag men inte när Ulf var i form.

Rätt säker på att S.Å skulle leka med han.
Citera
2022-05-20, 22:47
Medlem
Man gripen för grova misshandeln i Umeå
Någon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in