2022-05-12, 18:30
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABreivik
Paludan bränner ner vårt Sverige genom uppvigling,provokationer i lagens namn..Hur länge till ska ha få hålla på?Jag förstår det här med att man har yttrandefrihet men hur långt får man egentligen gå? 400 poliser skadade,3 upploppsmakare skjutna,samhällsskador för miljoner och än har det inte tagit slut...Paludan kommer kosta Sverige miljardbelopp innan han är klar, våra skattepengar ska gå till det asets äckliga åsikt...död åt Paludan

Jomen visst. Jämfört med vad invandrade idioter har ställt till med genom åren är detta bara en piss i havet. Om man inte provocerar kommer problemen aldrig diskuteras, inte med denna regering i alla fall.
Dessa pengar får anses som läropengar så att framtida generationer slipper ta större ekonomiska smällar.
Citera
2022-05-12, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, det är väl inga problem att ge tillstånd om man typ placerar honom i en annan stad. Mussarna har vunnit...

Nej, mänskligheten har vunnit. Han och hans gelikar kommer aldrig bidra med något positivt till något.

Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Exakt, ni får gärna starta inbördeskrig mot majoritetbefolkningen om ni vill... Och NATO kommer antagligen stå på vår sida i ett sådant inbördeskrig också...

Gulligt att du har så mycket hopp om Sverige och svenskar, det får jag ändå ge dig. Men vill höja ett varningens finger över att landet är kört i skiten och endast kommer bli värre, bara så du är redo och inte blir för förvånad säg år 2040 när det är slum överallt!
Citera
2022-05-12, 18:31
Medlem
DenOndaLedarens avatar
Blir nog mest drag på söndag tror jag när han ska tillbaka till Skäggetorp och Navestad. Där var dom vilda sist han var där
Citera
2022-05-12, 18:32
Medlem
Man hör lite rop i bakgrunden, och en helikopter som cirkulerar området. Men ser ju inget annat än Rasmus och piketen.
Citera
2022-05-12, 18:32
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Exakt, ni får gärna starta inbördeskrig mot majoritetbefolkningen om ni vill... Och NATO kommer antagligen stå på vår sida i ett sådant inbördeskrig också...
Snälla nån, tror du att någon militär skulle stå på svenskarnas sida i ett inbördeskrig?
Svenskarna skulle inte ens ha svensk militär på sin sida, de skulle som polisen och politikerna ta andra sidans parti.
Citera
2022-05-12, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebyebyeman
Tror dom spärrat av så han är på en liten ö så åskådarna kan bara stå på en av broarna, ser ut så i alla fall
Nej, ingen ö, utan på andra sidan ån där den gör en större böj. Den delen av stadsparken var avstängd från centrumbroarna. Man kan säga att vattnet gjorde jobbet åt polisen, eftersom ingen boråsare skulle få för sig att komma från andra hållet.
Citera
2022-05-12, 18:34
Medlem
Ramzons avatar
Nu har jag bara varit på ena sidan. Men för att förstå hur långt innan dom har spärrat av tog jag en bild. Markeringen är där Paludan är.

https://ibb.co/VBZvJCD
Citera
2022-05-12, 18:35
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
Nej, mänskligheten har vunnit. Han och hans gelikar kommer aldrig bidra med något positivt till något.

Gulligt att du har så mycket hopp om Sverige och svenskar, det får jag ändå ge dig. Men vill höja ett varningens finger över att landet är kört i skiten och endast kommer bli värre, bara så du är redo och inte blir för förvånad säg år 2040 när det är slum överallt!
Uppenbarligen så trollar du alltså, å ena sidan tar du kaosbabbarna i försvar och å andra sidan är du tydlig med att de har förstört landet.

Borde ha fattat 😏
Citera
2022-05-12, 18:36
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Varför? Att reta upp folk är ingen rättighet. Nämn någon annan som får göra så.

Nänä, min s.k. regering retar upp svenska folket dagligen med idiotiska åtgärder och ställningstagande.
Antar att du tycker det är helt ok, utan svenskarna gör kaos.
Citera
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ramzon
Nu har jag bara varit på ena sidan. Men för att förstå hur långt innan dom har spärrat av tog jag en bild. Markeringen är där Paludan är.

Kan ingen hjälpa rasmus och reta upp flyktingarna med roliga skämt?
Citera
Medlem
Citat:

Var är detta?
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:

Haha, "torgmöte" my ass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in