2022-05-12, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
Han är så smart svinet Paludan det måste man ge honom. Han vet att om han går emot muslimerna så kommer han få alla er islamhatare med på vågen för det nobla i att beskydda "yttrandefriheten".

Jag skulle vilja se ser alla försvara yttrandefriheten när 100 somalier står och pissar på och bränner den Svenska flaggan på Rinkeby Torg i en "protest för yttrandefrihet".

Det skulle vara exakt samma ton och hårda försvar för yttrandefriheten, eller hur?

Ja, inget vi skulle lagt märke till eftersom vi jobbar och skjutsar barn till träning osv.

Hade vi läst om det i tidningen hade vi kanske skrivit ett argt inlägg på FB och sen gått vidare med livet.
Citera
2022-05-12, 17:56
Medlem
Citat:
Men det är inte lagligt att förolämpa folk å det grövsta min vän.

Jag stack från skithålet Sverige för många många år sen jag kunde se vart det barkade före de flesta så oroa dig inte över mig jag är borta. Njut av Sverige 2040 du

Fast det är ju precis det det är.

Han har fått tillstånd och det är prövat av åklagare.

Så..... Kom på något annat.
Citera
2022-05-12, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
Ja, inget vi skulle lagt märke till eftersom vi jobbar och skjutsar barn till träning osv.

Hade vi läst om det i tidningen hade vi kanske skrivit ett argt inlägg på FB och sen gått vidare med livet.

Ok, så då erkänner du i alla fall att muslimerna HAR RÄTT att bli upprörda över vad PeddoPaludan gör. Det är HUR dom visar sin upprördhet som är fel om jag förstår det rätt alltså?
Citera
2022-05-12, 17:58
Medlem
analkings avatar
Finns live länk? Toktok?
Citera
2022-05-12, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Hur fan orkar dne där jävla nöten åka runt hålla som han gör. Låt folk vara.
Hur orkar de där kriminella asen och våldsverkarna hålla på som de gör, nej just det, det är vad de är vana vid från sina hemländer och tagit med hit.

Just det som Paludan sätter fingret på, han skulle ha en tapperhetsmedalj för sina insatser i att försöka få resten av den sovande, dumsvenska befolkningen att vakna.
Citera
2022-05-12, 18:00
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Finns live länk? Toktok?

Facebook stram kurs
Men vet ej om börjat än i Trollhättan
Citera
2022-05-12, 18:00
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
En eloge till er, och det gör också ert Paludanhejande mer acceptabelt.

Tyvärr tror jag utan att veta att ni är i en minoritet här.
Tror du verkligen när du tänker efter noga att svenskar skulle försöka lyncha flaggbrännare och de poliser som är utkommenderade för att skydda flaggbrännarna??

Svenskar som knappt orkar reagera när deras barn blir våldtagna eller rånade? Själv har jag ytterst svårt att se ett sånt scenario!
Citera
2022-05-12, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Det är kanske bara bra om somalier bränner svenska flaggan så militären/polisen inte behöver känna nån skuld när de i framtiden skjuter ihjäl såna otacksamma och oönskade parasiter...

Varför skulle militären skjuta ihjäl folk som bara fredligt demonstrerar för yttrandefriheten?
Citera
2022-05-12, 18:01
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Facebook stram kurs
Men vet ej om börjat än i Trollhättan
Inte börjat sända än:

https://sv-se.facebook.com/StramKurs
Citera
2022-05-12, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Tror du verkligen när du tänker efter noga att svenskar skulle försöka lyncha flaggbrännare och de poliser som är utkommenderade för att skydda flaggbrännarna??

Svenskar som knappt orkar reagera när deras barn blir våldtagna eller rånade? Själv har jag ytterst svårt att se ett sånt scenario!

Jag är alldeles övertygad om att de mer extrema svenskarna skulle kaosat i den situationen om de fick ihop tillräckligt med folk.
Citera
2022-05-12, 18:03
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ok, så då erkänner du i alla fall att muslimerna HAR RÄTT att bli upprörda över vad PeddoPaludan gör. Det är HUR dom visar sin upprördhet som är fel om jag förstår det rätt alltså?
Ja även jag tycker att de har rätt att bli upprörda, tror det råder hyfsad konsensus om det, det är deras odemokratiska och kriminella beteende som är problemet.
Citera
2022-05-12, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Ja även jag tycker att de har rätt att bli upprörda, tror det råder hyfsad konsensus om det, det är deras odemokratiska och kriminella beteende som är problemet.

Det tror inte jag. Det är inlägg efter inlägg om hur primitiva de är som blir upprörda "över en bok" etc etc etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in