2022-05-12, 14:46
Medlem
mendokses avatar
Skulle hellre vart på Robinson med de som är där än de flesta i tråden. Dåligt att hata så mycket på människor som ändå ställer upp på något sådant här galet och underhåller tittarna.

Med det sagt, känns som att Hayes och Shevin skämtade lite inför duellen om att Hayes skulle vrida sönder hennes hand o.s.v. för att visa att "kolla det är inget fel att prata så här inför en tävling" o.s.v. men det blir lite skillnad när man gör det skämtsamt med en vän och när man gör det med någon man är direkt fientlig mot.
Senast redigerad av mendokse 2022-05-12 kl. 14:51.
2022-05-12, 14:53
Medlem
2022-05-12, 14:56
Medlem
Tråkigt att TV4 spoilar vem som åkte ut i nästa öråd. Dåligt redigerat.
2022-05-12, 14:58
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Fy fan för äckliga TV4! 🤮 Både Hayes och Shevin mobbar andra deltagare till bristningsgränsen, medan produktionen bara rycker på axlarna.

Men sen säger en vit man att HAN SJÄLV vill ha negerhår, och åker ut direkt. Helt sjukt. Sluttittat för min del. All glädje försvann ändå när produktionen såg till att Mattias åkte på örådet.
Håller med dej till 100.
Kommer bojkotta TV4 i fortsättningen om de inte skärper till sej.
Lika illa var det i Farmen denna säsongen. Såå otroligt ogenomtänkt. Men inte så konstigt egentligen eftersom kanalen endast bryr sej om pengar. Pengar & åter pengar.🤮
2022-05-12, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElBomber
Tråkigt att TV4 spoilar vem som åkte ut i nästa öråd. Dåligt redigerat.
Va? Det har jag inte sett
2022-05-12, 15:03
Medlem
Varenda år så är det folk som gnäller och skriker ut hur dålig produktionen är mm. Varför tittar ni ens? Kan inte varit så enkelt att styra över när sjukdomen tog över. Tycker ändå att de har styrt rodret så rätt som möjligt. Det alla verkar glömma är att det är ett spel! Vem fan bryr sig om nån blir utfryst eller inte. Är du med i spelet får du spelet tåla! Skäms över er alla som förpestar tråden med ert gnäll över hur synd det är om Joel eller nån annat strunt!
2022-05-12, 15:05
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Skulle hellre vart på Robinson med de som är där än de flesta i tråden. Dåligt att hata så mycket på människor som ändå ställer upp på något sådant här galet och underhåller tittarna.

Med det sagt, känns som att Hayes och Shevin skämtade lite inför duellen om att Hayes skulle vrida sönder hennes hand o.s.v. för att visa att "kolla det är inget fel att prata så här inför en tävling" o.s.v. men det blir lite skillnad när man gör det skämtsamt med en vän och när man gör det med någon man är direkt fientlig mot.
Ser inget hat här i tråden. Däremot läser jag om människor som har åsikter
om vad som visas och huruvida TV4 väljer att vinkla det hela.
2022-05-12, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Va? Det har jag inte sett
2022-05-12, 15:10
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElBomber

Det va riktigt klantigt av TV4, men då behöver man ju inte se söndagens avsnitt
2022-05-12, 15:17
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kilimanjarowayup
Varenda år så är det folk som gnäller och skriker ut hur dålig produktionen är mm. Varför tittar ni ens? Kan inte varit så enkelt att styra över när sjukdomen tog över. Tycker ändå att de har styrt rodret så rätt som möjligt. Det alla verkar glömma är att det är ett spel! Vem fan bryr sig om nån blir utfryst eller inte. Är du med i spelet får du spelet tåla! Skäms över er alla som förpestar tråden med ert gnäll över hur synd det är om Joel eller nån annat strunt!
Sjukdomen ja...
De kanske borde väntat 1 år till med att producera ännu ett "Robinson"!?
Men icke. Pengakåta som de är på TV4 kunde de ju inte vänta. Nejdå..
In med mer deltagare.
Och hur gick det med det?
Anders Öfvergård tänkte köra fyrhjuling när han var packad. Blev hindrad av en kollega. Blev bannad från TV4 pga detta. Blev åter anställd.
Ja du...visst har TV4 styrt rodret rätt😛
2022-05-12, 15:20
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambulocetus

2022-05-12, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Kul att du gillade och kände igen dig i det jag skrev :-) Nej, jag vill inte heller kalla mig feminist. Jag har heller aldrig behövt känna mig nertryckt av de män jag har haft omkring mig i familjen, partners, kompisar. Kanske det blir mer laddat om man varit i dåliga mansmiljöer. Men dagens feminism är en konstig feminism, den har förändrats till en människofientlig sådan. Både mot män och kvinnor. Själv är jag människoist :-) Respektera andra och du blir själv respekterad. Det finns också bra sätt att kommunicera vid konflikter som man kan lära sig. Att utvecklas som människa och bli en bättre variant av sig själv är väl det viktigaste vi kan göra, och vara en bra förebild för de barn vi har omkring oss.

Synd att man inte kan ”like:a” inlägg här på flashback - men hade det gått så hade jag ”like:at” båda era inlägg. ❤️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in