2022-05-11, 22:59
Medlem
Synd att Tommie fick åka. Tycker att han har många bra poänger i sitt snack och verkar vara en hyfsat vaken människa som ifrågasätter normen och lögner som är allmänt vedertagna.

Klart det finns kvinnor som säljer sex som njuter av det samtidigt. Att tro att alla som säljer sex gör det av tvång som Hanna verkar göra är ett leva i en lögn.
2022-05-11, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nate.Higgers
Angela och Hayes är ju negrer, bara att acceptera.
Oftast luktar de illa, är lata och dumma.

Klart du säger det med ditt handle…… suck. Provocera mycke?

Jag har lurkat i flera år, och skapade ett konto pga ett par posters, men eftersom det tog 3 dagar att svara så tappade jag mitt momentum.
2022-05-11, 23:26
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HilltopLucille
Klart du säger det med ditt handle…… suck. Provocera mycke?

Jag har lurkat i flera år, och skapade ett konto pga ett par posters, men eftersom det tog 3 dagar att svara så tappade jag mitt momentum.

Okej!
2022-05-11, 23:34
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Är jag den enda som tycker att Desiree är sexig? Men hon borde tona orten språket.

Ja.
Hon ser ut som en kille i ansiktet.

du är bög.
2022-05-11, 23:46
Medlem
knuugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korduner
Du tror inte att du har citerat mig när du faktiskt har gjort det? Dina länkar övertygade inte mig, försök finna dig i det.

Dåre.

Dåre var rätt ord ja, varje säsong verkar dom hör trådarna bli CS privata chatt, kan aldrig citera flera i ett och samma inlägg och står för minst 20% av alla inlägg, tramsigt och jobbigt!

On T. Tråkigt avsnitt med massa brev å snyft, satt verkligen o hoppades på att Linn skulle pricka minus så Hanna blev utan brev… Nåja, man kan inte få allt här i världen

Hayes känns lagom labil med sitt lipande
2022-05-12, 00:39
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Är jag den enda som tycker att Desiree är sexig? Men hon borde tona orten språket.

Hon har ganska fin kropp, obefintliga tuttar dock. Hon borde stoppa in silikon eftersom hon tränat bort tuttarna. Jag stör mig dock på hennes jävla feministgråt och att hon leker orten. Därav ska hon inte vinna.
2022-05-12, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det skulle uppta alltför många sidor i denna tråd om varför det har blivit så men jag förringar inte historien heller om orsaken till de svartas svårigheter som de har genomlevt i århundranden. Det vore förmätet tycker jag! Fast framför allt: Det hör inte hemma i denna tråd heller som ska handla om tävlingen Robinson och deltagarna i den och inget annat även om vissa saker som har hänt i Robinson har gjort att vi har börjat diskutera rasism, offerkoftor, patriarkaliskt tänk och sexism etc

Det finns ingen bred rasism i Sverige. Den är överdriven av skumma anledningar. På 60-90 talen hade vi flertal svarta artister och idrottsutövare, som man inte gjorde en grej av att de var just svarta. Var en ickefråga då. Cyndee Peters har aldrig bemötts eller intervjuats utifrån sin hudfärg. Idag blir det rubriker när Tusse röner framgång, som om svarta aldrig tillåtits komma fram i landet förut.
2022-05-12, 02:00
Medlem
2022= Psykisk terror, hot. Ok.
2022= Felaktigt benämning av hår/frisyr Hemskickad och förnedrad.
PK samhället som så många röstar fram.
Off topic; när en tjej våldtogs i Örebro och Polisen gick ut (hör på det här ni förbannade som röstar på Fi V, S, MP, L och C) .. med kvinnans signalement!!!
Kvinna, 30års åldern, blond iakttagelser?
Liberala, kommunister och Feministerna: Håll ut, tyst nu. En kvinna kan offras.

Riktiga signalement: Lång, smal, svart med dålig svenska.

Nu har det nått Robinson också.
Sätt på Adblocker. Kriget börjar nu!!
2022-05-12, 02:52
Medlem
Kellywomans avatar
Robinson 12maj

Gränslandet
2022-05-12, 03:01
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Där ser man att det var Shevin Urguns fel att Joel blev mobbad.
Nu när inte hon är där har han ju inte blivit mobbad alls och Peter såg till och med till att Joel fick sitt brev.
2022-05-12, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Robinson 12maj

Gränslandet

Kan ju va Desirée hon menade också
Senast redigerad av sweetbutcrazy 2022-05-12 kl. 04:18. Anledning: Felcitering
2022-05-12, 04:23
Medlem
Kellywomans avatar
Citat: