Citat:
Ursprungligen postat av
Skrattarhaha
1 rätt av 4 är 25%, bättre än noll.
Jag erkänner mina misstag samt att de visar att jag har inga kopplingar till Ryssland (Putin broder, gör mig till hedersmedborgare!).
Dessutom är det lite oärligt att 3 utav 4 (4de slog till, dock inte inom 72h) profetiorna är samma profetia.
Ryssen lurade alla, inklusive mig själv med Kiev skenmanövern, skyller på att jag var så glad och känslorna av att se Ryska bröder går in för att hjälpa sina bröder i Ukraina tog över det rationella.
Vilket är väldigt vanligt i denna tråd, som den s.k Izyum "offensiven" för 4 dagar sedan och var och varannan robot gjorde inlägg som "Bra! Nu kör Ukraina ut RySSen! eller "Döda orcerna!"..
Vi är alla människor (jag lite mer än många i denna tråd)!
Tvivlen icke broder! Den store ledaren kommer absolut ge dig hedersmedborgarskap (d v s om du nu inte redan är rysk medborgare.....) Vi är många i tråden som ger dig vårt helhjärtade stöd samt är beredda att omgående starta en go-fund-me för att snabba på en eventuell emigration. Glöm inte att riva ditt svenska pass på vägen ut!
Ja, de "skenmanövrar" ryssarna gjort för att nå sitt slutmål är verkligen remarkabla. Panikflykten från Kiev, 26 000 döda soldater, 10-tusentals skadade soldater, ofantliga mängder förlorat och förstört krigsmaterial, de mest fruktansvärda och kvävande sanktioner världen någonsin sett, totalt utraderande av landets renommé, massflykt av företag och välutbildade medborgare, osv osv. Sannerligen en fantastisk framtid för Moder Ryssland......