2022-05-11, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenganLooben
Det är ju inte begåvningsreserven vi pratar om här utan unga obildade pundare med trasiga hemförhållanden, Einars stora misstag var väl att han lovade dom att få vara en del av hans succé, att han skulle starta en label med sina polare, han gav dom hopp om en framtid med pengar och berömmelse men när han fick ett sjusiffrigt erbjudande från Sony så var det tack och godnatt. Hans polare som hade skrutit vitt och brett framstod som idioter, stukade egon ville nu ha revansch och den del av kakan som Einar hade lovat dom.

Källa på det? jag hittar inget när jag googlar
Citera
2022-05-11, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenganLooben
Det är ju inte begåvningsreserven vi pratar om här utan unga obildade pundare med trasiga hemförhållanden, Einars stora misstag var väl att han lovade dom att få vara en del av hans succé, att han skulle starta en label med sina polare, han gav dom hopp om en framtid med pengar och berömmelse men när han fick ett sjusiffrigt erbjudande från Sony så var det tack och godnatt. Hans polare som hade skrutit vitt och brett framstod som idioter, stukade egon ville nu ha revansch och den del av kakan som Einar hade lovat dom.

Men varför kunde de inte pressa Nils själva och blanda in 20 personer till, några hade väl fått par hundra tusen medans andra säkert under 100 papp, så lite pengar och med så många inblandade? Som du skriver det är ju inga professor vi pratar om men förstår inte varför de inte satte press på Einar själva men det finns säkert en förklaring till det?
Citera
2022-05-11, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Barre har lika mycket gänghäng som de andra krypen, jag har haft barre som misstänkt länge
Jag tror också på VC Barre, Einar var i Märsta (sov hos Barre) till den morgonen han senare skulle bli mördad på kvällen i Hammarby sjöstad.
Barre raderade hela sitt flöde samt story efter detta och drog till Kurdistan där A*grin Wahab har sitt gömställe, ledaren av Märstanätverket.
Skulle inte förvåna mig det minsta om VC Barre på något sätt är inblandad i denna soppa.
Citera
2022-05-11, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Nej, det är han inte.
Har du alla hans domar?
Citera
2022-05-11, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
Om du söger så , Alexandra la ut en TikTok video natten till torsdagen, skum TikTok video man såg nåt var fel man såg på blicken ögonen så de samma där tror många visste

Barre har suttit på LVU för vapenbrott,samt har han inaktiverat sina kommentarer,och tidningen skrev han var med honom,jag kan inte släppa Barre tyvärr.
Samt han har vart utomlands mycket.
Samt videon på Einar sista live så säger Barre till Elvis kom till Märsta trots han hade skyddat identitet.
Sen har ju Barres lyssningar ökat?.
Citera
2022-05-11, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
Jag tror också på VC Barre, Einar var i Märsta (sov hos Barre) till den morgonen han senare skulle bli mördad på kvällen i Hammarby sjöstad.
Barre raderade hela sitt flöde samt story efter detta och drog till Kurdistan där A*grin Wahab har sitt gömställe, ledaren av Märstanätverket.
Skulle inte förvåna mig det minsta om VC Barre på något sätt är inblandad i denna soppa.

Exakt det jag sagt hela tiden.
Citera
2022-05-11, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granskaren2021
Exakt det jag sagt hela tiden.
100%
Citera
2022-05-11, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Nej, Dumle var så dum i huvudet att när polisen stoppade honom vid Rinkeby centrum och upptäckte att han bar på en joint så började han skrika: "Jag brukar bära vapen, och ni rapporterar mig för en jävla joint! Jag brukar bära vapen!"

Polisen beslutade efter det om husrannsakan och hittade då i hans mammas bostad så väl en AK47:a som ca 120 g kokain.

Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Men varför kunde de inte pressa Nils själva och blanda in 20 personer till, några hade väl fått par hundra tusen medans andra säkert under 100 papp, så lite pengar och med så många inblandade? Som du skriver det är ju inga professor vi pratar om men förstår inte varför de inte satte press på Einar själva men det finns säkert en förklaring till det?
Kidnappningen var Vårbys grej och de tog hjälp av Dalen+Skarpnäck som gav dem fritt fram för de var osams med Einar och hjälpte till med att goa honom. De tre "kaninerna" var inte en skuldindrivning utan en utpressning av Vårby som var giriga. Mario bad att de skulle låta Haval "vara med och äta av paran" för "utan honom hade det [kidnappningen] inte varit möjligt".

Det var inte Dalen som projektledde detta och anlitade Vårby utan tvärtom.
EDIT: När Ilki (Vårby) diskuterade på encro angående att Einars mamma vägrade betala resonerade han att då Nisse inte hade sagt exakt vilka det var [bakom kidnapning/utpressningen] kanske hon trodde det var Thrife och dem [från Dalen] som hon har att göra med och då är det inte så konstigt att hon inte tar det på allvar.
Senast redigerad av TigerKid2 2022-05-11 kl. 10:40.
Citera
2022-05-11, 10:32
Medlem
Men herregud, släpp Vc Barre
De är Dumle, de är redan bekräftat!
Citera
2022-05-11, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granskaren2021
Barre har suttit på LVU för vapenbrott,samt har han inaktiverat sina kommentarer,och tidningen skrev han var med honom,jag kan inte släppa Barre tyvärr.
Samt han har vart utomlands mycket.
Samt videon på Einar sista live så säger Barre till Elvis kom till Märsta trots han hade skyddat identitet.
Sen har ju Barres lyssningar ökat?.
Är du dumle ? Är dumle här o försöker lägga de på barre 😂
Citera
2022-05-11, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollfritid
Men herregud, släpp Vc Barre
De är Dumle, de är redan bekräftat!

Bekräftat? Av vem?
Citera
2022-05-11, 10:45
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Bekräftat? Av vem?

Läs tråden. Det är 100% Dumle som är misstänkt nu. Glöm Barre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in