2022-05-11, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Enligt media så hade Anders varit onykter och kört/eller försökt iaf/ en fyrhjuling och någon av deltagarna hade då försökt att hindra honom och det uppstod bråk dem emellan. Kommer inte ihåg hur det blev (Om det blev någon anmälan eller åtal eller inget av det?!) och Anders bad personen om ursäkt men TV4 avskedade Anders.

Enligt media så var det en kvinnlig kollega som försökte stoppa honom, inte någon deltagare!
2022-05-11, 05:46
Medlem
Med tanke på hur mycket skit Angela själv har snackat i Robinson känner jag ingen sympati med henne. Dessutom var incidenten med att hon får le i mörkret ganska feltolkad utav henne. Det har väl att göra med hennes vita tänder och inte med hennes svarta hy i mörkret. I mörkret är fasen alla hudfärger svåra att se.

Angela uppger att Hayes ställde ett ultimatum – att skicka ut Tommie Gyllin eller fixa en båt åt honom, Shevin och Angela så att de kunde avbryta sin medverkan och åka hem.
https://nyheter24.se/noje/tv/1024948-nyheter24-avslojar-tommie-gyllin-fick-lamna-robinson-efter-rasistisk-attack

Nånting säger mig att det var ett tomt hot från skithögen Hayes om att de tre skulle frivilligt ge upp sin plats. Angela kanske men knappast de andra två. Enligt det som står i artikeln alltså. Angående Tommie så verkar han inte ha koll på att ordet n**** är tabu i det svenska samhället och säkert i fler länder.
2022-05-11, 06:09
Medlem
Hanna, en fullkomligt vidrig människa, blir bara mer och mer hatisk mot henne. Sen att tv4 intervjuar henne hela tiden gör inte saken bättre, En riktig feministnazist, undra om någon köttflöjt fått plöja genom hennes håriga bäver?

Hanna och Filip kan bli utröstade, lika så skithögen hayes och shevin och Angela
2022-05-11, 06:10
Medlem
Fan så tråkigt avsnitt med brev hemifrån. Det bästa var uppställningen av de små bikinis som Dessi och Elin har, jäkla fina. Hanna, Dvärgen och Jessica framställs som uteliggare jämfört med de välklädda brudarna.
2022-05-11, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nate.Higgers
Hanna, en fullkomligt vidrig människa, blir bara mer och mer hatisk mot henne. Sen att tv4 intervjuar henne hela tiden gör inte saken bättre, En riktig feministnazist, undra om någon köttflöjt fått plöja genom hennes håriga bäver?

Hanna och Filip kan bli utröstade, lika så skithögen hayes och shevin och Angela
Jag hade ärligt stått över att bånka denna.
https://www.instagram.com/p/BsSusVsBATk/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
2022-05-11, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Usch vad tråkigt det här blev. Stackars Tommie. Han var den enda värdiga vinnaren.

Deltagarna som är kvar är ju nästan bara skräp.

Peter - en jävla mes som låter sig styras av hemska mobbare.
Filip - en riktig mus som i princip varit Hannas personliga slav under hela tävlingen.
Hanna - en riktigt otäck människa. Tvi!
Linn - ganska rolig ibland men detta är en person jag aldrig skulle orka med att vara i närheten av.
Joel - trevlig pojk som kämpar i motvind. Något mesig.
Henrik - är nog favoriten i dagsläget. Har en cool keps.
Jessica - menlös och tråkig. Är med i mobbargänget.
Dessire - jobbig jävel att lyssna på. Häver ur sig många meningslösa fraser. Ofta på engelska.
Hejs - galen neger som borde blivit utkastad både från Robinson och Sverige.
Tjevin - värsta mobbaren.

Håller med över hela linjen fast i mitt tycke var du lite för snäll mot Joel. En riktig jävla lipsill. Konkurrensen är minst sagt knivskarp men mest less är jag nog på Dessire. Nästan lika vidrig individ som Hanna och på toppen av det så denna jävla engelska hela tiden. Vad är det med vissa sorters låglivs faiblesse för att ständigt dra sina helt ointressanta navelskåderier på engelska? Jag bodde i USA många år men varför skulle jag plåga mina landsmän i Sverige med engelska. Du är svensk och pratar med andra svenskar, prata svenska ditt jävla stolpskott!

Svenska Robinson har bara blivit sämre med åren. Har flera gånger tänkt överge skiten men den här säsongen var droppen. Aldrig mer. Tacka vet jag australiska motsvarigheten. Klasskillnad!

edit: Kan verkligen förstå att arga snickarn spårade ur och tog sig en redig bläcka därnere. Fy fan att behöva fronta det här blajet och dutta runt med alla bedrövliga individer.
Senast redigerad av FloridaMan 2022-05-11 kl. 07:03.
2022-05-11, 07:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Mycket bra skrivet. Roligt att du fått möjligheten att uppleva så mycket i ditt liv. Tyvärr så kommer personen du skrev till inte ens förstå 1% av det du skrev. Jag har själv gått på Internationell skola utomlands och känner mig djupt tacksam för att ha fått träffa människor från så många olika länder istället för att gå på en vanlig skola i Sverige. Det är extremt svårt att lära en gammal hund att sitta. Bra försök dock!

Identitetspolitikens fel. Den genomsyrar hela Sverige och media, den tredje statsmakten, underblåser den.
2022-05-11, 07:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
PK samhället i ett nötskal. Tommie ville ha negerhår som barn och den kommentaren gör att han åker ut från robinson. Hayes säger att han ska göra allt för att skada Mattias och bryta av hans arm i den väntande duellen och han får vara kvar. Hayes är alltdå den som kallar på teamet och hotar att lämna om inte Tommie plockas bort efter att Angela har berättat om incidenten för Hayes och Shevin på gränslandet. Hayes är en jävla fitta rent ut sagt. Brölar så fort det går emot honom, har aggressionsproblem och utnyttjar det faktumet att han själv är svart. Han har nog pekat finger många gånger och hävdat rasism för att få fördelar. Riktigt obehaglig person. Garanterat tillkallar han teamet för att öka möjligheterna att komma tillbaka in i Robinson. Förvånar mig inte om både Hayes och Shevin nu får komma in pga att Tommie föll bort.

Citat: "Angela uppger att Hayes ställde ett ultimatum – att skicka ut Tommie Gyllin eller fixa en båt åt honom, Shevin och Angela så att de kunde avbryta sin medverkan och åka hem.

– Senare på kvällen ringde någon ansvarig från Mastiff och sa att "nu behöver inte Angela vara orolig något mer, för nu har vi plockat bort honom", säger Angela till Nyheter24."

https://nyheter24.se/noje/tv/1024948-nyheter24-avslojar-tommie-gyllin-fick-lamna-robinson-efter-rasistisk-attack
2022-05-11, 07:59
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Hayes, Shevin, Hanna och Désirée. Usch tvi och blä.
2022-05-11, 08:19
Medlem
myh1s avatar
Det är fel att utesluta Tommie på grund av det uttalandet - det finns endast en 'neg*r' i årets Robinson - och det är Hayes.. men att Angela är negeroid (Negros = svart) måste man vara blind för inte att se... Tyvärr har folkrasen 'neg*ar' blivit ett skällsord eftersom likalydande nedsättande (ni*gers) varit mycket brukt i USA. Tommie's uttalande är som att säga en svensk flicka har germansk hår (blondin) - inte helt korrekt och klart det heller, men inte något att skrika upp om (Norden har ett germansk folkslag).
2022-05-11, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Där har vi bekräftelse på att det var Shevin/Hayes som låg bakom att det kom till producenternas kännedom. Tråkigt att Tommie lyckades göra en annan deltagare så pass ledsen att han sjönk till Shevins nivå.
De två som borde blivit utskickade för längesen passar på att skicka ut någon annan..

För övrigt vet jag inte vems sida man ska tro på Angela eller Tommie. Angela har ju missuppfattat och ljugit om saker som har hänt i Robinson tidigare. Sen är ju Tommie usel på att uttrycka sig, men han menar aldrig något illa har man märkt.
2022-05-11, 09:24
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ja, men är de inte snygga eller ser ut som en man som Dessi så gör det inget om man inte får se dem i string.

Här ser vi btw Tv4s äckliga dubbelmoral. Hayes får sitta och hota andra deltagare och det enda som händer är att Anders kommer och ska medla och vill att den hotade ska be om ursäkt till den som hotar, men när Tommie råkar säga neger i affekt och dessutom på ett neutralt sätt, då blir han utkastad.

Håller fullständigt med, PK 4 vet inga gränser alltså.. så fort det handlar om kön eller nå jövla hudfärg blir det ramsskro men andra, värre i min mening, saker kommer man undan med. Sjukt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in