Citat:
Ursprungligen postat av
Inkommer
Usch vad tråkigt det här blev. Stackars Tommie. Han var den enda värdiga vinnaren.
Deltagarna som är kvar är ju nästan bara skräp.
Peter - en jävla mes som låter sig styras av hemska mobbare.
Filip - en riktig mus som i princip varit Hannas personliga slav under hela tävlingen.
Hanna - en riktigt otäck människa. Tvi!
Linn - ganska rolig ibland men detta är en person jag aldrig skulle orka med att vara i närheten av.
Joel - trevlig pojk som kämpar i motvind. Något mesig.
Henrik - är nog favoriten i dagsläget. Har en cool keps.
Jessica - menlös och tråkig. Är med i mobbargänget.
Dessire - jobbig jävel att lyssna på. Häver ur sig många meningslösa fraser. Ofta på engelska.
Hejs - galen neger som borde blivit utkastad både från Robinson och Sverige.
Tjevin - värsta mobbaren.
Håller med över hela linjen fast i mitt tycke var du lite för snäll mot Joel. En riktig jävla lipsill. Konkurrensen är minst sagt knivskarp men mest less är jag nog på Dessire. Nästan lika vidrig individ som Hanna och på toppen av det så denna jävla engelska hela tiden. Vad är det med vissa sorters låglivs faiblesse för att ständigt dra sina helt ointressanta navelskåderier på engelska? Jag bodde i USA många år men varför skulle jag plåga mina landsmän i Sverige med engelska. Du är svensk och pratar med andra svenskar, prata svenska ditt jävla stolpskott!
Svenska Robinson har bara blivit sämre med åren. Har flera gånger tänkt överge skiten men den här säsongen var droppen. Aldrig mer. Tacka vet jag australiska motsvarigheten. Klasskillnad!
edit: Kan verkligen förstå att arga snickarn spårade ur och tog sig en redig bläcka därnere. Fy fan att behöva fronta det här blajet och dutta runt med alla bedrövliga individer.